۷۰۵۶۵۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

شکستن انحصار تلگرام، گزینه روی میز است

معاون فرهنگ سازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شکستن انحصار تلگرام و حمایت و جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی و بومی را به عنوان اصلی‌ترین گزینه روی میز مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگ‌سازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر این باوریم که در فرایند مهاجرت و انتقال از پیام‌رسان‌های خارجی به داخلی نباید کمترین دغدغه ای برای کاربران به ویژه در حوزه کسب و کارهای دیجیتال وجود داشته باشد.

وی افزود: راهکارهایی وجود دارد که بدون لطمه به افراد و کاربران و با هم اندیشی با پیام‌رسان‌های داخلی از این مرحله عبور کنیم.

این مدرس علوم ارتباطات و فضای مجازی اضافه کرد: امروز شرکت های دانش بنیان با ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در کشور وجود دارد که بر مسئله فرایند انتقال و کوچ از پیام‌رسان‌های خارجی به داخلی و بومی کار می کنند تا کمترین مشکلی برای مردم و مخاطبان بوجود نیاید.

افراسیابی تصریح کرد: امروز مسئولان نظام با توجه به برخی مسائل از جمله ضرر و زیان های فراوان تلگرام، به این نتیجه رسیده اند تا هرچه سریع تر روند انتقال و کوچ از پیام رسان خارجی به داخلی و بومی مهیا شود.

مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای کشور شکستن انحصار پیام‌رسان‌های خارجی به ویژه تلگرام را برای کشور مهم دانست و گفت: بیشتر اجزای مرتبط نظام به نوعی درگیر ارائه راهکارهای مختلف برای این نقل و انتقال هستند تا کار و روند به نحو احسن انجام شود.

معاون فرهنگ سازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیازمند همدلی و همراهی همگان در حرکت ملی این نقل و انتقال از پیام‌رسان‌های خارجی به داخلی هستیم.

وی افزود: نباید در جریان این کوچ و انتقال، استرسی به جامعه وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بشین تا کوچ کنیم ..!!!!

    • بدون نام

      این بحث راتمام کنیدملت عصاب ندارند.

    • بدون نام

      ضررها و زیانهای تلگرام؟؟؟؟؟!!!!!!!!چون پته تون رو میریزه رو آب و دزدیهاتون رو رو میکنه؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پوتین چی میگه اونو گوش کنید

    • بدون نام

      یهو قطع کنید . مردم رو سرگردان نکنید . بابا تلگرام جاسوس هست تمام اطلاعات شخصی مردم رو کش می‌ره . حالا بعداً بنشیند ببینید چه بروز خودمان آوردیم .

    • بدون نام

      چرا مثل امریکاییها صحبت میکنین. حتما گزینه نظامی هم روی میزه

    • حسن شریفی نیا

      برادر من اخه دغدغه مملکت تلگرام نیست با چه زبونی به این مسعولین بگیم درد مردم بیکاریه تو اینو حل کن همه تلگرام که هیچ گوشی همراهشونم میزارن کنار بخدا فقط از بی کاری روی اوردن فقط به عنوان سرگرمی دارن استفاده میکنن بعد به یسری بلایا گرفتار میشن بابا به جدتون قسم این معضل بی کاریو حل کنید اگه کسی سراغ این چرت وپرتا رفت چرا فقط فکر مردم مشغول این بازیا میکنید ما هم مثل خودتون میفهمیم ولی نمیدونم چرا فکر میکنن ......‌همه کشورشونو دوست دارن اسلامو دوست دارن فقط بی مسعولیتی بعضی از مسعولین فواصل ایجاد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج