۷۰۵۸۱۶
۹۰ نظر
۵۰۲۴
۹۰ نظر
۵۰۲۴
پ

کلیپ «گشت ارشاد» برنامه ریزی شده بود؟!

روزنامه کیهان در واکنشی عجیب نسبت به فیلم برخورد گشت ارشاد نوشت: همین که فیلم گرفتند یعنی کل قضیه ،سناریوی از پیش تعیین شده بود. همچنین یک خبرگزاری اصولگرا مدعی شد برخورد فیزیکی و زد و خورد گشت ارشاد با یک دختر جوان » از پیش برنامه ریزی شده» بود.

برترین ها: روزنامه کیهان در واکنشی عجیب نسبت به فیلم برخورد گشت ارشاد نوشت: همین که فیلم گرفتند یعنی کل قضیه ،سناریوی از پیش تعیین شده بود. همچنین یک خبرگزاری اصولگرا مدعی شد برخورد فیزیکی و زد و خورد گشت ارشاد با یک دختر جوان » از پیش برنامه ریزی شده» بود.

انتشار فیلم درگیری مامور زن گشت ارشاد نیروی انتظامی با یک دختر بدحجاب در روزهای گذشته واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. اما فرصت‌طلبی برخی افراد از این ماجرا در جای خود دارای اهمیت است.

برخی واکنش‌ها در قالب دفاع از زنان و دختران تبدیل به یکه تازی مدعیانی شده است که خود به جای سردادن شعارهای فریبنده باید در جایگاه پاسخگویی باشند.

اما با مشاهده این فیلم منتشر شده حتی اگر توقع رفتاری سنجیده‌تر از مامور زن ناجا و خویشتن‌داری بیشتر وی امری واضح باشد اما از چند نکته مهم نباید گذشت. نخست اینکه مدعیان دفاع از حق زنان که در فضای توئیت زدن و سخنرانی در دفاع از زنان ید طولایی دارند آیا برای مامور زن نیروی انتظامی هم به عنوان یک زن حق جریحه‌دار شدن احساسات و پریشان شدن در برابر توهین به شرف در یک فضای عمومی را قائلند؟

نمایندگان مجلسی که فریاد پایمال شدن حق زنان را سر می‌دهند پاسخ دهند که کدام قانون مناسب و کاربردی برای زنان کشور را به سرانجام رسانده‌اند؟ مدعیانی که چشم به دستورات و نسخه‌های غربی در حوزه زنان و خانواده دارند و دغدغه‌های آنها در حوزه زنان فرسنگ‌ها به مشکلات زنان جامعه فاصله دارد خود باید پاسخگوی این باشند که آنها نیز با رفتار غلط خود در حوزه کاری ضربه‌ای محکم‌تر از ضربه وارده به دختر بی‌حجاب این فیلم وارد می‌کنند اما پاسخگو هم نخواهند بود.

نکته مهم اینکه اکنون که با فرار کردن برخی سازمان‌ها از نقش‌آفرینی برای مبارزه با بد حجابی و گسترش فرهنگ حجاب بار اصلی به دوش نیروی انتظامی افتاده است، با یک یا چند نمونه رفتار نامتعارف ماموران نباید همه مجموعه در این راه مورد هجمه قرار گیرند به نوعی که فردا روزی دیگر ماموران از ترس برخورد این چنینی در انجام وظایف خود خودداری کنند و جرات انجام درست وظایف خود را نیز نداشته باشند.

نکته آخر اینکه نحوه فیلمبرداری این درگیری و احتمالا مخفی بودن دوربین و آماده بودن برای فیلمبرداری این موضوع را به ذهن می‌رساند که شاید کل ماجرا سناریویی از پیش تعیین شده باشد که با اهداف خاصی انجام شده است که این موضوع باید در بررسی‌های دقیق مورد توجه قرارگیرد. خبرهای تایید نشده‌ای هم به گوش می‌رسد که انتشار این فیلم از طریق برخی افراد فعال در زمینه ترویج بی‌حجابی در خارج از کشور بوده که ممکن است هدفمند بوده باشد.البته نباید تلاش برخی جریان‌ها در انحراف ذهن جامعه به موضوعات و مشکلات روز جامعه از جمله نوسانات اخیر بازار ارز و مسائل اقتصادی را نیز از ذهن دور داشت.

پیش از این خبرگزاری فارس هم مدعی شده بود:« دختران جوان ۴ نفر بوده‌اند که یکی از آنها که لباس سفید به تن داشته و در فیلم مشخص شده است، اقدام به کشف حجاب کرده و با یک نفر دیگر از دوستان خود پس از کشمکش کوتاه از صحنه خارج می شوند. بر اساس اطلاعات موجود دختر جوان سومی که اقدام به فحاشی می‌کند با چنگ زدن به صورت مأمور زن گشت ارشاد صورت وی را زخمی کرده و حتی در این برخورد انگشت دست مأمور زن شکسته می‌شود.»

بنا بر این گزارش « این اتفاق در تاریخ ۲۰ فروردین ماه یعنی ۹ روز قبل از پخش ویدئوی مورد نظر در پارک طالقانی تهران رخ داده و همین امر یعنی پخش تصاویر آن ۱۰ روز پس از وقوع حادثه حکایت از آن دارد که اقدام این دختران جوان با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده رخ داده است.»

فارس می افزاید:« نصب دوربین مخفی بر روی لباس یکی از دختران حاضر در صحنه و جیغ و دادهای تصنعی نشان می دهد که این حادثه با آمادگی قبلی صورت گرفته بود که این موضوع هم در بررسی‌های بعدی مشخص و به تأیید رسیده است.»

این خبرگزاری در عین حال می نویسد:« هر چند که مأمورین ناجا در این حادثه کنترل خودشان را از دست داده‌اند اما بیش از هر چیز هماهنگی این حادثه و بهره‌برداری سیاسی آن به چشم می خورد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر ما گوش هامون مخملیه ارررررررررره تو راست میگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیهان همیشه در حال توهم بسر میبره ...بهتره شریعتمداری تو حال خودش خوش باشه

      • بدون نام

        من فقط يه سوال دارم در حين شروع درگيري چطور دوست اون خانوم دوربينش رو جاساز كرده طوري كه ماموران نميبينن!چطور اون دختر انقدر جسور است در صورتي كه مثلا ناراحتي قلبي داره!
        انقدر قشنگ سناريو نوشتن انقدر قشنگ 10 ميليون ميدن تا دخترا روسوري بردارن مردم هم كه عوام 24 ميليون ساده لوح!!

      • احمدم

        ساعت ۱۰ و ۴۴ دقیقه
        اصلا تو خوده آرنواد تو خود مرحوم بروسلی ول کن مارو بزار تو حال خودم ن باشیم و گول بخوریم

      • بدون نام

        منن یه سوال دارم خانم۱۰:۴۴ یعنی اون خانم مامور گشت ارشاد واقعا از گشت ارشاد نبوده و فیلم بازی کردن!!!!!!! بابا ماموره گشت هست خانم و نیروی انتظامی تایید کرده حالا اینکه دوست دختر خانم چطور فیلم گرفته مهم نیست چون تواون شرایط شلوغ کسی حواسش به ایشون نبوده و می خواستن ارشاد کنن فقط اینجاست که تلگرام باید حتما فیلتر بشه اینطوری مثل همه اون سالهایی که تلگرام نبود مردم از چیزی مطلع نمی شن

      • بدون نام

        این زن مو وزوزی خیلی وقته یه عده ای رو اجیر کرده که در خیابانهای ایران کشف حجاب کنند و از برخورد پلیس و مردم عادی فیلم بگیرند تا بگذاره در پیج اش و با ارتباطاتی که با رسانه های غربی داره مدتی سر و صدا راه بیاندازه تا فیلم بعدی و سر و صدایی دیگر .اینکه تا کجا میخواد پیش بره معلوم نیست ولی در عمله بودن این زنهایی که در ایران درخواستهای علینژاد رو اجرا می کنند هیچ شکی نیست

      • بدون نام

        یعنی پلیس ایران از پلیس وحشی امریکا بدتره؟ اینها همه اش جنجال رسانه ایه تا ایران رو تحت فشار بگذارند و اراده خودشون رو اعمال کنند .عوام هم همیشه در صحنه حاضرند

    • بدون نام

      چاره اي جز توهم پنداري نداريد

    • بدون نام

      نون به نرخ روز خور مثل کیهان
      بادمجان دور قاب چین مثل برترین ها
      حرف مفت زن مثل اصول گراها
      همه در یک قاب

    • مرتضی

      عجب!!!!!

    • بدون نام

      اره پلنگ پرواز میکند منم دوتا شاخ دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلاغ ها سیگار میکشن

    • بی نام

      چقدر رو دارین شما از اون کسی که تو مجلس گفته اون خانم خوشگلا را با ما نشون بده چه خبر اشنا بود نمیشه براش داستان ببافی بیا یه تیتر در این مورد بنویس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرررم زدی بخال ...چون کیهان میخواد این قضیه رو لوث کنه این تیترو زده ...خودتی

      • بدون نام

        برای اون هم داستان درست کردن گفتن شاید صداگذاری شده فکر کن پخش مستقیم از رادیو صداگذاری شه

    • بدون نام

      بله دیگه دوره ماست مالی گذشته،

    • بهار

      لابد کار انگلیس و امریکا و اسراییل و...بجا اینکه نقطه ضعف خودمون پیداکنیم و روش کار کنیم بهتر بشیم دنبال اینم که به ندونم کاریامون گردن این واون بندازیم

    • بدون نام

      ... همه اش باید توجیه کنید
      چقد دروغ

    • قزهاد

      انصافا جیغ و دادهاش خیلی تصنعی بود. یجور جیغ میزد انگار با اسلحه به دوستش شلیک شده. در صورتی که برخورد فیزیکیه خیلی شدیدی نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یکی دیگه یا ساکت شو یا چشاتو بازکن برو اون فیلمو ببین

        محترمانه تر ازین نمیشد گفت بهت

      • بدون نام

        دقیقا ، خداییش موقع زایمان اینجوری داد نمیزنن که اونا داد میزدن

    • بدون نام

      در این که رفتارشون بد بود شکی نیست، ولی بنظرم فیلم گرفتن برنامه ریزی شده بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه خانم رفتارش خوب بود حتی اگر برنامه هم بود داستان کاملا عوض می شد

      • بدون نام

        اصلا برنامه ریزی شده فیلم گرفتن
        ماموره چرا اینطوری رفتار کرد
        ....

    • بدون نام

      پس تمام فیلمهایی که مردم فی البداحه از اتفاقات می گیرند برنامه است؟؟؟ مثل درگیری ها ،‌پلاسکو ، و...

    • کعبی

      یعنی خدا وکیلی خوشم میاد زیر بار هیچ مسئولیتی نمیرین شماها ایقد که چش سفیدین هر کاری که میکنین واسه فرار از مسئولیت ی بهونه ای پیدا میکنین زده دختر مردمو آخرش میگن پیش ساخته بوده

    • بهزاد

      خخخ از این به بعد کتک بخورید و فیلم نگیرید.... کیهان چرت و پرت بسه...

    • نان خور

      نظریه تان بسیار مسخره وتوهین به شعور مردم است.
      سالها خون ونان مردم را خوردید وهزاران بدبختی بسر ملت آوردید....چه حقه ها که به این ملت زدید وفرزندانتان در همان کشورهایی که انتقادشان میکنید در حال خوشگذرانی با پول همین مردمند.
      حرفتان ادعایی بیش نیست که بازور وتزویر بخورد رسانه های خودتان میدهید...
      برای ظلم کردن به زور نیاز است.....اما برای صلح وانسانیت فقط به زبان مهربانی ومحبت ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر اون سالها خوب بود براشون همه یه موبایل نداشتن درجا فیلم بگیرن

    • بدون نام

      اگه برنامه ریزی شده خوب مامورهابهانه ندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • ایرانی

        خب اونا ازکجا بدونن همچین فکر پلیدی تو سرشونه...عزیز یه حرفیو میزنی چرا خوب فکر نمیکنی که چی میخوای بگی..

    • چهار شنبه

      از کیهان واکنشی غیر از این نباید انتظار داشت. هرجا
      به نفع اش باشد شاخ و برگش میده و هر جا بر خلاف
      میلش باشد ماست مالی میکنه.

    • بدون نام

      کیهان دیگه،زیاد جدی نگیرید
      اینها ماموریت دارن لاپوشانی کنن

    • بدون نام

      ما ملت جو گیری هستیم برای همه چی زود جو زده میشیم والسلام کاری به درست یا غلط بودن رفتار کسی ندارم ولی کاش ما که چیزی رو ندیدیم زود قضاوت نکنیم چون جو جامعه هم می ریزه به هم و هر کسی یه بیانیه ای صادر می کنه و یه تیکه پرونی می کنه من اصلا موافق خشونت با هیچ دلیل موجه و غیر موجه نیستم ولی یه کم به خودمون بیایم و آب تو آسیاب دشمن نریزیم

    • هادی علی نژاد

      چرا این کیهان انقد حرف مفت میزنه. بترس از روزی که باید جواب پس بدی. اصلا میگیم این کار برنامه ریزی شده باش. به چه حقی رو دختر مردم باید دست بلند کنن. اگه روزی کسی بخواد رو دختر من دست بلند کنه به ناموسم قسم بیچارش میکنم. مگه شهره هرته ...

    • بدون نام

      این جناب شریعتمداری نمیخاد دست از چرتوپرت گفتن برداره

    • بدون نام

      وای چرا این روزنامه کیهان مردم را هیچی فرض نمیکنه برو آقا برنامه ریزی شده کجا بود...

    • یک خوزستانی

      نظر کیهان همیشه خلاف نظر جامعه است .
      وطیفه گشت ارشاد تذکر .راهنمایی و ارشاد و درنهایت بردن شخص به کلانتری است نه درگیری فیزیکی و آبروی پلیس را بردن .هزاران نیرو انتظامی شبانه روز زحمت می کشن بعد چهارتا ادم متعصب و قلدر همه زحمات را هدر میده .....لااقل به حزب ا...لبنان نگاه کنید .اولویت را در برخورد با مفاسد اقتصادی .اختلاس ها .غارت پولهای مردم درموسسات اعتیاری توسط عده ای ... و بی عدالتی ها و رفع مشکلات به حق مرد بگذارید .

    • بدون نام

      دوباره چرندیات!!! دوباره توهم توطئه!!!

    • بدون نام

      بمیر کیهان بمیر که مرگ برات عروسیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول

      • مهدی

        احسنت

    • سعبد

      لعنتی کیهان..ظالم تر از این رسانه خبری در کره زمین سراغ ندارم..موندم قضیه دختر خوشگلای نماینده اصول گرای مجلس رو چجوری میخواید ماستمالی کنین

    • محمد صالح نادی

      کیهان که کلا تعطیله..

    • بدون نام

      گیریم که به گفته ی روزنامه ی کیهان(کاغذ خراب کن) همه ی اینا برنامه ریزی شده بوده،مامور آموزش دیده ی گشت ارشاد که همه جوره آموزش دیده حتی از لحاظ مدیریت روانی چرا تو دام همچین نقشه ای افتاد.در قانون آمده که مامور حق هتک حرمت متهم را ندارد حتی اگر متهم ناسزا بگوید.جواب این کتک کاری و در اوردن لباس اون خانم چیه.یعنی از قبل تعیین کرده بودن که کجا باشن تا مامور گشت ارشاد بیاد و این مسائل پیش بیاد و خودشون لباساشونو در بیارن !!!؟
      جناب شریعمتداری برای شما و همکارانتون در آن روزنامه متاسفم،برای این مردم بیشتر متاسفم که مالیات میدن تا تو و امثال تو حقوق بگیرید
      رسالت مطبوعات گفتن حقه اگر به رسالتتون در آن به اصطلاح روزنامه نمیتوانید عمل کنید برید کنار بگذارید یکی بهتر از شما بیاید مالیات مردم را هدر نده جناب.

    • بدون نام

      واااای کیهان چرا خفه نمیشهههههههههههههه

    • بدون نام

      آقای شريعتمداری یعنی گشت ارشاد و این چند خانم با هم دست به یکی داده بودند ی سناریو از پیش تعيین شده بيافريند بعد تو کل دنیا پخش شه به شیوه برخورد در یک مملکت اسلامی بخندند و بعد بگن دین مهرو گذشت و رافت اسلامی همین هست که می بینید. تو را خدا از خر شیطان بیا پایین از شب قبرت بترس. توبه کن کمتر تهمت بزن بخدا زشته والله بفکر آخرت خود باش ما نمی گيم چاپلوس نباش ميگيم برات بهتر هست نظر ندي و دروغ نگي

    • بدون نام

      چرا هر اتفاقی که میافته بعضی ها دوست دارن بگن صحنه سازیه
      نماینده مجلس اون جمله میگه از رادیو مستقیم پخش میشه میگن صداگذاری
      برخورد فیزیکی میشه میگن صحنه سازی
      اختلاس میشه میگن اشتباه محاسباتی
      متهم فرار می‌کنه میگن اشتباه خبری
      پس چی درسته

    • بدون نام

      نویسنده کیهان در چه دهه ای زندگی می کنه ؟! الان دیگه همه گوشی ها دوربین دارند حتی بعضی از ساعت ها ! مگه فیلم جیمز باند هست که روی لباس دوربین نصب کنند !؟ در ضمن ما شبیه این برخورد ها کما بیش داریم تو خیابون ها می بینیم ! دیگه نیاز به توطئه چینی خارجی ها نداره ! باز جای شکرش باقیه قبول کردید اینها مامور نیروی انتظامی بودند نه کسانی که ماشین نیروی انتظامی را دزدیده اند و به مردم حمله کردند

    • بدون نام

      بمير

    • مریم

      نظر منو بزار برترینهای سانسورچی . تو از کیهان هم بدتری

    • بدون نام

      یعنی اون فحش ها و کتک کاریها هم از پیش تعیین شده بود که دستی دستی خودتون آبروی خودتون رو ببرید؟؟؟؟
      آخه یه چیز بگین که بهش بیاد

    • بدون نام

      ببند کیهان,ادم حالش بد میشه متنو کامل بخونه,خودتو زدی ب خواب؟؟

    • قاسم آ قائی

      معلومه شما هم مثل شبکه خبر هر خبری به نفعت باشرو میگی و نباشه یا سانسور میکنی یا اصلا نمیزاری بی طرف باش

    • بدون نام

      یه جوری جیغ زد فک کردم میخان بُکُشنش.یه خورده یواش تر بچه.

    • بدون نام

      اره بابا کار آمریکا و اسراییل و دشمنانمون بوده اصلا اونا خارجی بودن

    • بدون نام

      چرت و پرت نگو

    • بدون نام

      چقدر شما باهوشین فیلم کتک زدن راننده توسط مامور راهنمایی و فیلم صحبت هایه جنجالی و اختلاص ها و....همش کاره امریکا و انکلیسه موندم شماها که کاره ای نیستید چرا مقام و حقوق میکیرین و مردم چرا رای میدن شما که کاری از دستتون بر نمیاد

    • بدون نام

      عشقم کیهان

    • مسعود

      بابا دمت گرم
      یه لحظه فکر کردم دارم فیلمنامه 007 رو میخونم
      دوغتو بنوووش

    • مایا

      اقای شریعتمداری،اینم کاردشمنه!!!!!!، ملت رو چی فرض کردید؟؟؟؟؟؟؟
      کی توهم توطئه دست ازسرما برمیداره؟ ...

    • بدون نام

      دیروز خانواده خاله ام رفته بودند پیک نیک . بچه شون ازیه بلندی افتاد ازقض دوستشون که همراهشون بود همون لحظه فیلمش رو با موبایلش گرفته بود فکر می کنم افتادنش رو ازقبل برنامه ریزی کرده بودند. بچه کله اش هم شکست. حتما اینم برنامه ریزی شده بود. کیهان مسخره

    • ژیلمو

      اره توووو خوبیییی!

    • درود بر امریکا

      لا اکراه فی الدین

    • سيد

      مرد نامومن چرا چرت ميگي جنابالي هميشه وطن فروشي ميكني بشين بيحال

    • بدون نام

      یعنی دلم میخواد با دیوار یکیت کنم اینقدر زر مفت میزنی

    • بدون نام

      « دختران جوان 4 نفر بوده‌اند که یکی از آنها که لباس سفید به تن داشته و در فیلم مشخص شده است، اقدام به کشف حجاب کرده و با یک نفر دیگر از دوستان خود پس از کشمکش کوتاه از صحنه خارج می شوند. بر اساس اطلاعات موجود دختر جوان سومی که اقدام به فحاشی می‌کند با چنگ زدن به صورت مأمور زن گشت ارشاد صورت وی را زخمی کرده و حتی در این برخورد انگشت دست مأمور زن شکسته می‌شود.»

    • بدون نام

      احتمالآ کلیپی از فیلم سینمایی بوده که لو رفت با منتشرکنندگان برخورد قانونی گردد

    • kamran. . kh

      تورا خدا مسئولین کیهان ؛سردبیر محترم بس کنید بااین چیزها نمیشه مردم رافریب داد.بهتره بامردم باشید و واقع بین. توبه؛ ...

    • بدون نام

      ماست مالی
      مجلس برنامه ریزی
      خبرنگار برنامه ریزی
      گشت ارشاد برنامه ریزی
      خجالت نکشید مردم خرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک که انگشتش شکسته ایکاش کمرو گردنش هم می شکست تانمیتوانست ازاین به بعد ادای بدلکارهارو دربیاره.

    • علی

      نحوه برخورد مامورین چطور آنهم برنامه ریزی شده بود
      یعنی به سنگ پا گفتین زکی

    • بدون نام

      کار امریکاس یا دختر صدام!شایدم اسرایئل باشه!شایدم انگلیس

    • بدون نام

      نه که از شما تخریبهاتون برنامه ریزی شده نیست!!!بفرض برنامه ریزی شده باشد چرا گشت ارشاد چنین عمل زشتی مرتکب بشه ؟! کیهان بدجوری چون گذشته در این امتحان هم از تمام زوایا مردود شدی

    • مهدی

      خدایا این دوره ی قرون وسطی درایران کی تمام خواهد شد

    • pepero

      مسخره بازی درنیارید

    • pepero

      خداوکیلی ملت رو چی فرض کردید ...

    • منم

      جناب نویسنده اون شما هستی که واسه هر کاری ، من جمله پاپوش دوختن برای مردم از قبل برنامه ریزی میکنید.
      از قدیم هم گفتن که کافر همه را به کیش خود پندارد.
      ضمنا اون فیلم هم با موبایل گرفته شده.

      پاسخ ها

      • ایران

        مدلش چی بوده موبایله.؟؟؟؟؟

    • علی

      با سلام واقعاً وقتی یک مأمور پلیس خطایی می کند چه باید کرد گزینه ها رو پیشنهاد میدم درستش رو شما به مردم اعلام کنید 1.به او فحاشی کرد 2. با جلب مردم به او حمله کرد 3.باید کتک خورد و حرفی نزد 4.مأموران پلیس حق دارند هرخلافی بکنند ماهم بدون مدرک حرفمان ارزشی نداشته باشد 5. دفاع شخصی آموزش دید تا مأمور متخلف را کتک زد 6. بدون درگیری مدارک لازم مثل فیلمبرداری تهیه و به قوه قضاییه شکایت کرد که آن هم به لطف روزنامه کیهان کاملاً برنامه ریزی شده خواهد بود
      گزینه 7. روزنامه کیهان خیانتکار است و مردم بلحاظ قانونی حق تهیه مدرک و انتشار و شکایت برعلیه پلیس متخلف را دارند .
      با تشکر ممنون

    • بدون نام

      با اینکه از کیهان خوشم نمیاد ولی حرفش احتمال زیادی داره درست باشه
      با توجه به کولی بازی های از پیش برنامه ریزی شده اون بی حیا

    • بدون نام

      آب رو بریز اونجات که میسوزه

    • بدون نام

      نه دزدیو اختلاص برنامه ریزی شده بود

    • بدون نام

      باشه. مثلاً ما نفهمیدیم و تو راست میگی

    • بدون نام

      کسی که مریضی قلبی داره این قدر نفس نداره واس این جیغ های بنفش ما خودمدن مریض قلبی داریم داداش... باشه ازین به بعد لخت راه برین تو خیابون مشکلتون حل شد

    • علی

      به هر حال موبایل مثل اسلحه ای است در دست مردم و اون دختره هم هفت تیر کش ماهری بوده دیگه زمان بزن و در رو تموم شده

    • بدون نام

      اینها کار آمریکا انگلیس اسرائیل عربستان عراق صدام بحرین افغانستان گوام ونزوئلا ترکمنستان آلمان فرانسه سوئد........وتمامی کشورهای دنیا در این برنامه ریزی دست داشتن.باید همه این کشور هارو تحریم کنیم

    • جمهوری اسلامی

      از پیش همه چی برنامه ریزی شده بود...یکی فیلم میگیره یکی بحث میکنه یکی هم درگیر میشه...طرف اگه عقده نداشت هیچوقت با مامور گشت امنیت اخلاقی درگیر نمیشد بخاطر یه روسری...طرف ی جوری با عقده زده بیرون ن لحن حرف زدن داره نه هم شئونات اسلامی اونوقت توقع دارن هیچی هم بهشون نگن...اینجا جمهوری اسلامیه اشتباه نگیرید با امریکا...میخوای لخت تو خیابونا بگردی بفرما امریکا عقده هاتو خالی کن بعد بیا... اینجوری جوونای مردم هم گم راه یا هم راه پلید شمارو پی نمیگیرند..

    • د. ا

      اشتباهی که برای خانم های ایرانی پیش اومده اینه که ازادی رو با بی بند و باری مقایسه میکنند. بی بند و باری زندگی خانوادگی جوامع غربی رو نابود کرده، مخصوصا دختران و زنان ازین پدیده شیطانی اسیب جدی دیده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج