۷۰۵۸۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پوستر و اولین تصاویر فیلم The Equalizer ۲

پوستر و اولین تصاویر فیلم The Equalizer ۲ امروز منتشر شدند.

سینما گیمفا: پوستر و اولین تصاویر فیلم The Equalizer ۲ امروز منتشر شدند.

پوستر و اولین تصاویر فیلم The Equalizer ۲

فیلم The Equalizer محصول سال ۲۰۱۴، به کارگردانی آنتونی فوکوآ (Antonie Fuqua) و با شرکت دنزل واشینگتن (Denzel Washington) روایت مأمور مخفی بازنشسته‌ای به نام رابرت مک‌کال (Robert McCall) است که هنوز برای دست کشیدن از کارش و بازنشستگی آماده نیست. زمانی که او پی می‌برد که یکی از دوستانش به عنوان روسپی برای مافیای روسیه کار می‌کند، برای برقراری عدالت برای او به پا می‌خیزد و در این راه هیچ‌گونه رحمی در قبال دشمنانش از خود نشان نمی‌دهد. فیلم The Equalizer که کمپانی کلمبیا مسئولیت پخش آن را بر عهده داشت، با بودجه‌ای ۷۲ میلیون دلاری ساخته شد و در سطح جهان به فروشی ۱۹۲ میلیون دلاری رسید. فوکوآ و واشینگتن که پیش از این فیلم در سال ۲۰۰۱ در فیلم Training Day «روز تمرین» با یکدیگر همکاری کردند بار دیگر با فیلم The Equalizer طرفداران سینمای اکشن را خشنود ساختند.

Fandango امروز پوسترها و تصاویری از فیلم The Equalizer 2 را منتشر کرده است. پوستر این فیلم نمای نزدیک تهدیدکننده‌ای از دنزل واشینگتن است و جمله‌ی «برابری وجود ندارد» بالای آن دیده می‌شود. در این تصویر همچنین تاریخ ۲۰ ژوئیه به عنوان تاریخ اکران و نیز مخفف عنوان فیلم دیده می‌شود؛ EQ2.

پوستر و اولین تصاویر فیلم The Equalizer ۲

در ماه اوت اعلام شد که بیل پالمن (Bill Pullman) و ملیسا لئو (Melissa Leo) در این فیلم بار دیگر در نقش‌های خود ظاهر می‌شوند. همچنین اعلام شد که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) تبهکار اصلی فیلم The Equalizer ۲ خواهد بود. پاسکال در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» نقش Oberyn Martell را ایفا کرد و اخیرا در کل سی قسمت سریال Narcos محصول نتفلیکس در نقش Javier Pena حضور داشت. فیلمنامه‌ی The Equalizer ۲ توسط ریچارد وِنک (Richard Wenk) نوشته شده است. کسی که برای نوشتن فیلمنامه‌ی آثاری همچون The Magnificent Seven «هفت دلاور» و Jack Reacher: Never Go Back شناخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج