جاباما
۷۰۵۹۸۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کمالوند: تراکتور باید خصوصی شود

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید امیدوار است دیدار فردای تیمش برابر تراکتورسازی به دور از حاشیه و با جذابیت همراه باشد.

ایسنا: فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان، ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز حاضر شد و اظهار کرد: من بهترین سال‌های مربیگری خود را در تراکتورسازی و تبریز گذرانده‌ام. من خاطرات شیرینی دارم. امیدوارم فردا (یک‌شنبه) بازی جذابی باشد. در هر صورت تراکتورسازی در جایگاهی که شایسته آن است قرار ندارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان، ادامه‌ داد: تیم‌هایی مثل تراکتورسازی تبریز و سپاهان امسال با افت روبه‌رو شدند. تراکتورسازی انگیزه زیادی دارد، اما ما هم با تمام قوا به میدان می‌رویم. امیدوارم که خارج از مسائل حاشیه‌ای دو تیم فوتبال خوبی را ارائه دهند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره محرومیت تماشاگران از دیدار فردا، گفت‌: فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. به نظر من باید به خواسته حق هواداران تراکتورسازی احترام گذاشته شود. من فکر می‌کنم تنها راهی که تراکتورسازی از این مخمصه‌ای که در آن قرار گرفته است خارج شود، خصوصی‌سازی است و مهم‌ترین دلیل آن این است که این مساله خواست هواداران است. تراکتورسازی و صنعت نفت در بسیاری از مسائل به هم نزدیک هستند. خصوصی‌سازی این نیست که بگوییم هر کسی که پول دارد تیم را مدیریت کند. هر کسی که قرار است تراکتورسازی را مدیریت کند باید قبلا در فوتبال و ورزش امتحانش را پس داده باشد. زنوزی هم در لیگ برتر و هم در سطح بالا تیم‌داری کرده است و تجربه کافی دارد. در زمان‌های اخیر هیچ گونه صحبتی برای تراکتورسازی با من نشده است. در ابتدای فصل و پیش از آقای گل محمدی با من صحبت شد، اما صلاح این گونه شد که دوستان دیگر هدایت تراکتورسازی را بر عهده بگیرند. آرتوئرول سائلام، مربی بزرگی است که در باشگاه‌های خوبی از ترکیه تجربه داشته است. هم‌چنین مذاکرات اول فصل من با آجرلو به دلایلی ناتمام ماند، اما اگر مساله قهر هواداران را با ورزشگاه را بر طرف کنند، این تیم در فصل بعد موفق خواهد شد. به نظر من زنوزی بهترین گزینه برای مدیریت تراکتورسازی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه‌ داد: هر کسی که در تراکتورسازی حضور داشته برای این تیم زحمت کشیده است، اما به اعتقاد من حلقه گمشده مدیریت تراکتورسازی رفتن به سوی خصوصی‌سازی باشد.

کمالوند در مورد محرومان تیمش، گفت‌: چند بازی خود را در اختیار نداریم. بازیکنانی مثل لوسیانو پرییرا و ساکی نمی‌توانند برای ما بازی کنند. خوشحال هستم که مردم آبادان از تیم خودشان حمایت می‌کنند. امیدوارم تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، صنعت نفت، سپاهان و ملوان انزلی که مردمی هستند همیشه در اوج باشند که موفقیت این تیم‌ها باعث می‌شود که فوتبال ایران پیشرفت کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت‌: ما در صنعت نفت مشکلی بین مدیریت و بازیکنان و یا کادر فنی نداریم و تنها مشکل پشتیبانی داریم. اکنون صنعت نفت آبادان تیمی بالای جدولی است و دیگر لازم نیست برای سقوط نکردن و یا بقا بجنگد. مردم آبادان دوست دارند پس از سال‌ها تیمی داشته باشند که برای قهرمانی یا سهمیه آسیا بجنگد و این نیازمند به پشتیبانی قوی است. من از همین جا از مردم آبادان که حمایت شدیدی از من داشتند تشکر می‌کنم. هم‌چنین از مردم آذربایجان که من را به فوتبال ایران معرفی کردند می‌خواهم که پشت تیم‌شان را خالی نکنند و هوای سرمربی و بازیکنان تیم‌شان را داشته باشند. فصل آینده قطعا فصل خوبی برای تراکتورسازی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      اگه خصوصی شه که دیگه نمیتونه بازیکنای سربازو گلچین کنه و مفت و مجانی در اختیار بگیره
      سوراختور مفتخور

    • بدون نام

      چشم آقای کمالوندمنتظردستورشمابودیم
      چون حالاشماقراره بیای تراکتوردلسوزاین تیم شدی هفت خط
      راستی چقدر ف-ک معروف به اسم شمامیخوره نه غلام؟؟

    • بدون نام

      کمال به تو ربط ندارد تو برو ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج