۷۰۵۹۹۶
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

قهرمانی: افشاریان نباید جواب رهبری فر را می‌داد

حرف های بهروز رهبری فر در یک مصاحبه اینترنتی با مهرداد میناوند درباره داوری جنجال برانگیز شد هرچند هنوز هیچ دلیل مستدل و مستندی ارائه نشده است.

ورزش سه: مساله قضاوت و داوری از زمان حرفه ای شدن فوتبال در ایران همواره موضوعی چالش برانگیز بوده است و طی سال های اخیر اتفاقات متعددی در این ارتباط رخ داده است. هرچند که موضوع داوری یک ماجرای مهم در سراسر جهان است و گاهی سلامت مسابقات معتبری چون بوندس لیگا و سری آ ایتالیا را به همین خاطر زیرسوال رفته است. با این وجود حرف های بهروز رهبری مدافع سابق پرسپولیس درباره زمان حضورش در استیل آذین درباره داوری جنجال آفرین شد. رهبری فر در این مصاحبه گفت که در خرداد ۱۳۸۷ و در مرحله پلی آف لیگ آزادگان که استیل آذین با ستاره هایش مغلوب شد و به لیگ برتر نرسید وقتی به سراغ داور رفتند و به او گفتند چرا باختیم؟ و داور در اظهارنظر حیرت‌انگیزی بیان کرده شما در محوطه جریمه زمین نیفتادید تا من پنالتی بگیرم! این موضوع با واکنش خداداد افشاریان که قضاوت آن مسابقه را به عهده داشت همراه بود و این داور قدیمی گفت که به زودی جواب دندان شکنی به رهبری فر و دیگر شایعه سازان خواهد داد. محسن قهرمانی دیگر داور قدیمی فوتبال ایران یکی از کسانی است که در سال های اخیر پایش به پرونده های داوری باز شده و این موضوع حتی باعث شد تا او زودتر از موعد مقرر از داوری کنار بکشد.

قهرمانی درباره حرف های رهبری فر و ماجرای خداداد افشاریان گفت:« من مدت ها است که اخبار فوتبال را پیگیری نمی کنم. درواقع از زمان که حسن کامرانی فر از دپارتمان داوری رفت دیگر فوتبال هم برایم مرد. امیدوارم کسانی در داوری این مملکت مسئولیت بگیرند که آنقدر قوی باشند که اگر کاری را گفتند انجام بدهند نه اینکه دو دقیقه بعد تکذیب کنند.»

او افزود:« اگر علیرضا فغانی را از داوری جدا کنیم که روی لیاقت و تلاش خودش به موفقیت رسیده ما چیز دیگری در داوری نداریم. در موفقیت فغانی هم هیچکس جز خود او نقش ندارد. هیچکس برایش کاری نکرده است.»

قهرمانی در ادامه گفت:« به نظر من خداداد افشاریان به هیچ وجه نباید جواب این حرف ها را می داد. افشاریان تا ۴۱ سالگی داوری کرده و داور کم تجربه و گمنامی نیست. او نباید نسبت به حرف هرکسی واکنش نشان بدهد چون یک نفر آمده بدون هیچ سند و مدرکی صحبتی کرده و خودش باید پاسخگوی اثر صحبت هایش باشد.» او اضافه کرد:« متاسفانه در فوتبال ما هرکسی را ضعیف گیر بیاورند می برند گوشه رینگ و تحت فشار قرار می دهند. الان هم این کار را با آقای افشاریان می کنند که عمرش را در داوری گذاشته است.»

داور قدیمی فوتبال ایران گفت:« ای کاش جامعه داوری ما یکرنگ و یک دل بوده و پشت هم می ایستادند آن وقت اجازه نمی دادند هرکسی به این راحتی بتواند راجع به داوری اظهار نظر کند.»

او همچنین گفت:« یکی از مشکلات ما این است که پیشکسوتان ما وقتی بیرون گود هستند تا زمانی که پست می گیرند حرف هایشان کاملا متفاوت است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که باباااا سردسته شون هستی،،،غش کردنت تواصفهان واسه اصفهانیها یادمون نرفته جیـــــــــــــــــــــــگگرررر

    • بدون نام

      شما راست میگین آقای قهرمانی اون خیانتهایی که کردی من بودم تو نبودی

    • بدون نام

      منظورت ازپیشکسوت غیاثیه که تاپست گرفت رنگ عوض کرد؟

    • بدون نام

      مردم وفوتبال دوستان از تبانی های فوتبال خبر دارند شاید درک مردم فوتبالی از تبانی های داوران وبازیکنان بیشتر از خداد ورهبری فر وکریمی باشد

    • بدون نام

      قهرمانی یکی از اون ... داوری بود ...

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        اقای قهرمانی همین که زنده ای خدا را شکر کن مشکل شما و افشاریان و امثال شما اینه که مردم و رهبریفرها شما خائنین به پرسپولیس و مردم رو خوب میشناسن و رسوا میکنن فکر کنم تا آخر عمر هفت پشتت رو با شیتیل قش کردن بستی چقدر پر رویی که بازم میای حرف میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج