جاباما
۷۰۶۱۳۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چاپگر عکس موبایل کانن با قیمت ۱۳۰ دلار

چاپگر عکس موبایل کانن که از فناوری زینک به منظور چاپ تصاویر استفاده می‌کند، با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد. تکنولوژی Zink با سرعتی زیاد در حال پیشرفت بوده و دستگاه‌های چاپ غول‌آسا را در گجت‌هایی کوچک جا داده است.

وبسایت گجت نیوز - دانیال حجاری: چاپگر عکس موبایل کانن که از فناوری زینک به منظور چاپ تصاویر استفاده می‌کند، با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد. تکنولوژی Zink با سرعتی زیاد در حال پیشرفت بوده و دستگاه‌های چاپ غول‌آسا را در گجت‌هایی کوچک جا داده است.

چاپگر عکس موبایل کانن با قیمت ۱۳۰ دلار

سال‌های بسیار دور و زمانی که صنعت چاپ در نخستین مراحل شکوفایی قرار داشت، برای چاپ یک برگه ساده می‌بایست با صرف هزینه زیاد، از دستگاه‌های چاپ بزرگ و متشکل از چندین صفحه استفاده می‌شد. رفته رفته هزینه‌ها کاهش پیدا کرد و روال چاپ کمی آسا‌ن‌تر شد، اما همچنان هر کسی قادر به پرینت کردن تصاویر نبود.

به لطف تکنولوژی زینک که چاپگر عکس موبایل جدید کانن نیز بر اساس همان توسعه پیدا کرده است، هر کاربر می‌تواند یک گجت کوچک به منظور چاپ عکس، همیشه و همه جا همراه خود داشته باشد. نخستین فعالان صنعت چاپ با دیدن چنین وسیله‌ای سر جایشان خشک خواهند شد!

زینک، تکنولوژی چاپ آینده

در فناوری زینک از یک کاغذ حرارتی ویژه به منظور چاپ تصاویر استفاده می‌شود. چاپگر عکس موبایل جدید کانن بر اساس همین فناوری توسعه یافته و یک چاپگر کوچک 130 دلاری دارای قابلیت حمل بسیار آسان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های چاپگر عکس موبایل کانن عدم محدودیت برای چاپ اشیای مختلف است، به همین دلیل می‌توان به دلخواه، درون اپلیکیشن پرینتر از استیکرها، فیلترها و ویژگی‌های واقعیت افزوده موجود استفاده کرد، بدون این که نگرانی بابت نحوه چاپشان وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدنام

      مگر قرار نبود یورو جایگزین دلار بشه دوباره قیمت اگر را به دلار اعلام کردید
      اگر قراره کاری صورت بگیره دولت خودش باید پیشگام باشه تا مردم هم پیروی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج