۷۰۶۱۶۱
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

چه کسی دستور داد که به زنجانی نفت بدهند؟

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به تخلفات نفتی دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: مجلس باید گزارش کامل از تخلفات و افراد دخیل در تخلفات نفتی بنویسد و گزارش را به قوه قضاییه بدهد.

اعتماد آنلاین نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به تخلفات نفتی دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: مجلس باید گزارش کامل از تخلفات و افراد دخیل در تخلفات نفتی بنویسد و گزارش را به قوه قضاییه بدهد.

یکشنبه هفته گذشته گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد عملکرد اجزای یک و دو بند «ز» تبصره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور که به تخلفات نفتی دولت های نهم و دهم پرداخته بود،‌ قرائت شد.نادر قاضی پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه‌وبودجه در خصوص عملکرد اجزای ۱ و ۲ بند (ز) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، گفت:گزارش کمیسیون برنامه‌وبودجه شامل بخشی از تخلفات مربوط به این حوزه بود درحالی‌که گزارش تخلفات باید کامل بیاید. باید مشخص باشد که چه کسی دستور داد که به بابک زنجانی نفت بدهند؟ که البته مشخص است اما باید اسامی آن‌ها را هم می‌دادند.

وی تصریح کرد: اعتراضم این است که چرا دانه‌درشت‌ها را رها کرده‌اند درحالی‌که باید با آن‌ها برخورد کنیم. مجلس باید گزارش کامل از تخلفات و افراد دخیل در تخلفات نفتی بنویسد و گزارش را به قوه قضاییه بدهد. من به‌عنوان یک نماینده مجلس می‌خواهم که حقایق به‌صورت کلی گفته شود. اما در حال حاضر حاشیه‌ای از حقایق گفته‌شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نفت، با کشتی جابجا می‌شود و همه از جابجایی نفت مطلع می‌شوند. آن زمان که نفت صادر می‌شد گمرک در جریان بود و گزارش گمرک را وزیر دارایی به رییس جمهور می‌داد، چرا آن زمان برخورد نکردند؟

قاضی پور در ادامه خاطرنشان کرد: چند سال قبل اعلام کردم که دکل نفتی را دزدیده‌اند اما برخی از روزنامه‌ها خرده گرفتند که دکل چوب‌کبریت نیست که بتوانند آن را بدزدند. بعد دیدیم که دزدیده‌اند و پرونده به دادگاه رفت و نزدیک صدور حکمش است.

وی با اشاره به برگزار شدن غیرعلنی جلسات دادگاه دکل نفتی گفت: اگر مصالح کشور و بیت‌المال درخطر نباشد این دادگاه‌ها باید به‌صورت علنی و در سالن‌های هزارنفری و دوهزارنفری که مسئولین و مطلعین و رسانه‌ها هم حضورداشته باشند، برگزار شود. در این شرایط همه می‌بینند که نظام با متخلف برخورد می‌کند. اما مصلحت علنی برگزار شدن دادگاه‌ها را رییس دادگاه‌ها می‌داند ضمن اینکه دادگاه‌های ما امکانات لازم و مکان مناسب برای برگزاری دادگاه‌های علنی را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممودی

      چرا اونوقت که تحریم بودیم, و احمدی نژاد میگفت نا تحریمها رو دور میزنیم.. ادم خوبی بود. ولی حالا تخلف کردددده؟؟؟ ممودی درست داریم. دکل و دغلتو عشقه

    • بدون نام

      چون نفت ایران را هیچ کس نمیخرید جز زنجانی

    • جانباز دفاع مقدس

      اصلا چرا باید تحریم باشیم که بخواهند تحریم را دور بزنند حتما تحریم برای عده ای خوب سودی داشته!

    • بدون نام

      خجالت آقای قاضی پور

    • بدون نام

      زنجانیها که نمیخواستندپول نفت رابدهند

    • بدون نام

      ارواح به زنجانی دستور داد وراهنمایی یا چاه نمایب کرد جالبه که به حول قوه الی دوباره تحریم شدیم حالا چه شخصی رو باید زیر دستشان قرار بدهند یک زنجانی دیگر را می طلبد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج