جاباما
۷۰۶۱۹۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

معمای فرزند میرکریمی

در حالی که حضور صادق میرکریمی در جشنواره جهانی فجر به یک پرسش بدل شده است آقای میرکریمی به تسنیم گفته است فرزندش براساس کاردانی برگزیده شده است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که حضور صادق میرکریمی در جشنواره جهانی فجر به یک پرسش بدل شده است آقای میرکریمی به تسنیم گفته است فرزندش براساس کاردانی برگزیده شده است.

معمای فرزند میرکریمی

روز گذشته یکی از کانال‌های سینمایی شاخص در مطلبی به نقش فرزند رضا میرکریمی در جشنواره جهانی فجر پرداخته است و انتشار تصویری از او گفته است که صادق میرکریمی مدیر پشتیبانی جشنواره جهانی فجر است. این کانال پرسیده است که فرزند میرکریمی براساس چه سابقه و تخصصی در چنین جایگاهی قرار گرفته است.همچنین این کانال در خبر خود مدعی شده است که صادق میرکریمی در برخی جشنواره‌های خارجی نیز در مقام میهمان حاضر بوده است.

رضا میرکریمی پیش از آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرگزاری تسنیم به این مسئله پاسخ داده است. از آقای میرکریمی درباره نقش فرزند خود در جشنواره جهانی فیلم فجر و حواشی حضور او سوال می شود و وی پاسخ می‌دهد: پسر من با ما همکاری می‌کند. حدود پانصد نفر درگیر جشنواره هستند و به جشنواره کمک می‌کنند و پسر من در بخش لجستیک کار می‌کند هم امین من هست و هم شخصیت کاردان و کار بلدی است و واقعاً براساس شایستگی آدم‌ها را انتخاب کردم و چند باری که ایشان به خاطر همین حاشیه‌هایی که ایجاد شده بود به خاطر فضای کاری بهتری که داشت می‌خواست اینجا را ترک کند؛ اما بقیه مدیران نگذاشتند چون توانایی‌های ایشان را دیده بودند و دوست داشتند که همکاری ادامه داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش فرهادی

      آره..ما هم گوشای مخملی داریم

    • بدون نام

      نه فقط سينما بلكه كل كشور دست شايسته ها و كاربلد ها و فرزندان شايسته تر و كاربلدترشون هست

    • بدون نام

      چی شد حالا همه فرزندای شما شدند تیزهوش ومردم دیگه شدند عقب افتاده

    • بدون نام

      بچه آقای میرکریمی زو نمیشناسم و نظری ندارمدر موردش ،ولی اگه کسی کاردان و متخصص باشه ایرادی نداره کار کنه، طبق چه منطقی اون بچه ای که پدر و مادر مشهور داره باید از داشتن کاری مشابه والدینش محروم شه؟

      مشکل اینحاست که تو ایران ۹۹ درصد فرزندان هیچ تخصصی ندارن و اتفاقا به کارها گند میزنن ولی توسط والدینشون با رانت میرن سر کار. وگرنه متخصص باشن تو اون کار مشکلی نداره که

    • بدون نام

      آقا پسر شما علاوه بر خصوصیاتی که گفتید دارای ژن برتر هم هستن.ژنی که خیلی از ما مردم نداریم و باید یک عمر حسرت بخوریم البته شاید روزی جایگاه ژن های برتر با سایر ژن ها عوض بشه .ماهم امیدواریم

    • بدون نام

      ژن خوب چه میکنه، آدم رو شایسته و کاربلد میکنه اونم یه شبه، خیلی هم طبیعی هست ما هم داریم حسودی میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج