۷۰۶۳۰۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

میرباقری: شادی، بیشترین نیاز مردم در نوروز ۹۷ بود

معاون سیما گفت: در سال ۹۶ به خصوص در مسائل عمومی کشور با یکسری سوانح دریایی، هوایی و زمینی مواجه بودیم که کام مردم ما را تلخ کرد به همین دلیل در نوروز سعی دشتیم برنامه‌های را بیشتر به سمت فضای شور و نشاط ببریم.

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی برنامه‌های نوروزی سال ۹۷ با حضور جمعی از مدیران سازمان صداوسیما و تعداد کثیری از هنرمندان در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مرتضی میرباقری معاون سیما با اشاره به برنامه‌های نوروزی تلویزیون گفت: برنامه‌های نوروزی سال ۹۷ در رادیو و تلویزیون بدون شک پربیننده و پرشنونده‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون در نوروز بود. نظرسنجی‌های ما حاکی از این است که نوروز ۹۷ از حیث تنوع و تعداد برنامه یکی از پررونق‌ترین نوروزهای صداوسیما بود که توانست تعداد قابل توجهی مخاطبان را جذب کند.

وی افزود: آخرین نظرسنجی رسمی ما که دو هفته پس از نوروز انجام شد حاکی از میزان ۸۶.۷ درصد مخاطب ثبت کرد. در این میان دو برنامه تلویزیون بیشترین تعداد مخاطب را داشتند. سریال «پایتخت۵» بیش از ۹۲ درصد و برنامه «دورهمی» بیش از ۹۵ درصد رضایت مخاطبان را جلب کرد و در کل تلویزیون در ایام نوروز بیش از ۹۰ درصد مخاطب داشت.

معاون سیما در ادامه بیان داشت: جلب رضایت مخاطب در گستره اینچنینی جزو مواردی است که جز با کمک خداوند میسر نمی‌شد. نیازهای بشر امروز در عصر ماشینی و تحولات ارتباطی و... نیاز به شادی، نشاط و خلاقیت دارد و ما به هر میزان موفق شدیم افکار عمومی را راضی نگه داریم می‌توانیم با درصد رضایت بالاتری از جانب مخاطب روبه‌رو شویم.

وی افزود: در سال ۹۶ به خصوص در مسائل عمومی کشور با یکسری سوانح دریایی، هوایی و زمینی مواجه بودیم که کام مردم ما را تلخ کرد به همین دلیل در نوروز سعی دشتیم برنامه‌های را بیشتر به سمت فضای شور و نشاط ببریم.

میرباقری گفت: برنامه‌های نوروزی ما نوید سالی پربرکت در برنامه‌سازی را می‌دهد که امیدواریم سازندگان بتوانند در سال ۹۷ آثار گرانبها را برای مخاطب عرضه کنند. در هر صورت برای اینکه بدانید مخاطب چه نظری دارد باید نظرسنجی‌های علمی و افکارسنجی انجام دهیم.

معاون سیما بیان داشت: در این مراسم بنا داریم تا از منتخبین مردم تقدیر کنیم. در این نظرسنجی‌ها که صورت گرفته میزان ۱۹.۵ میلیون آرای مردمی در رابطه با برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صورت گرفت و تقدیر ویژه‌ای از مردمی که در این نظرسنجی شرکت کردند خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بنا داشتیم تا در این جلسه از مدیران سازمان نیز تقدیر کنیم اما به دلیل کمبود زمان این بخش از برنامه حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای میرباقری دست شمادردنکنه اماچه فایده امسال جیبهامون خالی ترازسالهای گذشته بود خصوصابااین عیدی ۸۴۰ هزارتومانی که کوهی از غم وغصه برای مابازنشستگان فرهنگی درست شد لااقل اندازه کارگرهابه ماعیدی ندادند که بتونیم یکدست لباس نوبرای خودمون بخریم

    • رادین

      نه برادر وقتی جیب مردم خالیه چطور میتونن شاد باشن واقعا میترسم از کسی که از خدا نترسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج