۷۰۶۴۶۶
۱ نظر
۵۴۲۸
۱ نظر
۵۴۲۸
پ

موجود شیطانی وحشتناک؛ تصویری از The Nun

تصویر جدیدی از اسپین‌آف Conjuring به نام The Nun منتشر گردیده که یادآور موجود شیطانی وحشتناکی به نام والاک است. والاک در دنباله سال ۲۰۱۶، به نام The Conjuring ۲، بعنوان شیطانی که الین وارت را می‌ترساند، به مخاطبین معرفی شد.

سینما گیمفا: تصویر جدیدی از اسپین‌آف Conjuring به نام The Nun منتشر گردیده که یادآور موجود شیطانی وحشتناکی به نام والاک است. والاک در دنباله سال ۲۰۱۶، به نام The Conjuring ۲، بعنوان شیطانی که الین وارت را می‌ترساند، به مخاطبین معرفی شد. در آن فیلم، دیدیم که والاک موجود قدیمی بود که چهره‌ی راهبه‌ی صومعه را برای ترساندن لورین انتخاب کرده بود اما ساخت این اسپین‌آف حاکی از این است که والاک این شکل را در گذشته بکار برده است.

موجود شیطانی وحشتناک؛ تصویری از The Nun

البته والاک در قالب راهبه با توجه به شرایط قرار گرفته و این بار اهریمن به تهدید صومعه‌ای در رومانی می‌پردازد. در چنین شرایط مذهبی، والاک از چیزی استفاده کرده که در تعامل با انسان‌های ضعیف، پوشش مورد علاقه اوست. The Nun سال ۱۹۵۲، دهه‌ها قبل از تقابل والاک با Warrens را نشان می‌دهد. وقایع این فیلم نگاهی بر Annabelle: Creation دارد که با موجودات مختلف در دنیای The Conjuring مرتبط است.

در قسمت زیر تصویر جدیدی از The Nun آمده که اولین بار توسط EW منتشر شده است. در این تصویر والاک را می‌بینیم که آماده‌ی ترساندن کسی است که هدف نیروی اهریمنی او قرار می‌گیرد. جنسیت والاک، تصور می‌شود هیولای غیر انسانی هویت جنسی دارد، نامشخص است. البته راهبه یک زن است و بانی آرونز (Bonnie Aarons) نقش او را بازی می‌کند. والاک هر کسی باشد، نباید سر به سر او گذاشت. این شخصیت کسی است که هر کس با او چشم در چشم شود، را مجبور می‌کند با فریاد از اتاق خارج شود. وقتی چیزی شبیه اهریمن باشد بهتر است اول فرار کرد و بعد سوال پرسید.

موجود شیطانی وحشتناک؛ تصویری از The Nun

شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک به ندرت باهوش هستند، چون اگر باهوش بودند، اینهمه فیلم ترسناک خوب ساخته نمی‌شد. افرادی که این بار در لیست والاک قرار دارند، راهبه، کشیش کاتولیک با گذشته تاریک، و یک کارآموز جوان هستند که توسط واتیکان برای تحقیق درباره خودکشی مرموز یک راهبه در صومعه رومانی عازم ماموریت می‌شوند. بازیگر این کارآموز، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) است. دمین بیچر (Demian Bichir) نقش کشیش و راهبه کارآموز را شارلوت هوپ (Charlotte Hope) بازی می‌کنند. تصور می‌شود خواهر شارلوت نیز در این فیلم بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Máhđį

      والاک خیلی خیلی بسیار ترسانکه من از طرفداراشم ولی بازم شیطانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج