۷۰۶۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسلونا، سلطان جام‌های حذفی اروپا

آبی‌واناری‌‌های کاتالونیا با غلبه بر سویا، رکورد قهرمانی‌های خود در جام حذفی اسپانیا را دست نیافتنی‌تر کردند.

خبرگزاری تسنیم: بارسلونا با پیروزی ۵ بر صفر مقابل سویا، سی‌امین قهرمانی‌اش در کوپادل‌ری (جام حذفی اسپانیا) کسب کرد و به این ترتیب جایگاه خود به‌عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت را بیش از پیش مستحکم کرد. بارسا در حالی سی‌امین قهرمانی‌اش را کسب کرد که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌‌اش در جدول رده‌بندی پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی اسپانیا، اتلتیک بیلبائو با ۲۳ قهرمانی است.

بارسلونا اما نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا، تیمی است که بیشترین تعداد قهرمانی در جام‌های حذفی را دارد.

در آلمان، بایرن مونیخ با ۱۸ قهرمانی در دی‌‌اف‌پی پوکال پرافتخارترین تیم در جام حذفی محسوب می‌شود و امسال این شانس را دارد که با غلبه بر اینتراخت فرانکفورت در فینال، نوزدهمین قهرمانی‌اش را هم کسب کند.

در انگلیس نیز آرسنال با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی است و منچستریونایتدی که امسال به فینال رسیده است را با ۱۲ قهرمانی، پشت سر خود می‌بیند.

در کالچو، یوونتوس با ۱۲ قهرمانی بیشترین افتخار را جام حذفی ایتالیا دارد و امسال هم این شانس را دارد تا با غلبه بر میلان، سیزدهمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را کسب کند.

در نهایت در فوتبال فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن با ۱۱ قهرمانی به‌عنوان دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در جام حذفی شناخته می‌شود و امسال هم به نظر نمی‌رسد که کار سختی برای غلبه بر حریفی دسته سومی‌اش داشته باشد و دوازدهمین قهرمانی‌اش بسیار محتمل است.

این آمار نشان می‌دهد که بزرگان فوتبال اروپا در پنج لیگ معتبر این قاره هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد قهرمانی‌ها بارسلونا در جام حذفی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج