۷۰۶۵۴۳
۳۹ نظر
۶۱۳۸
۳۹ نظر
۶۱۳۸
پ

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!

اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: مادر شدن یکی از سخت ترین کارهای جهان است. یک زن پس از بچه دار شدن، مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرد. او در آن واحد یک آشپز، دکتر، پرستار، دوست، معلم و... می شود. در واقع این کار نیاز به زمان و انرژی فراوانی دارد که در هر شرایطی امکان پذیر نیست. اما برخی از زن ها به دلایل مختلف این توانایی را در خودشان می بینند که در سن کم بچه دار شوند.

این حس در میان ستاره های هالیوود هم وجود دارد. اگر چه برخی از آنها تا سنین بالا از این کار خودداری می کنند اما برخی دیگر در همان سن کم تصمیم به مادر شدن می گیرند. اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. بریتنی اسپیرز- 23 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
شاید از نظر برخی از شما مادر شدن، آنهم در سن ۲۳ سالگی خیلی زود باشد اما ستاره ای چون بریتنی اسپیرز جور دیگری فکر می کند. او زمانی که خبر بارداری خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت: «من از سن ۱۶ سالگی تا حال شغل مورد علاقه ام را داشته ام، به دور دنیا سفر کرده و تجربه های شیرینی را کسب کرده ام، تنها چیزی که نداشته ام تجربه داشتن یک فرزند بود که دیگر بیشتر از این هم نمی توانم منتظر بمانم!»

بریتنی، شان پرستون را در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش جیدن جیمز را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما همسرش کوین فردرلین با خیانت خود به او به رابطه شان خاتمه داد. بریتنی پس از آن اتفاق دوران سختی را پشت سر گذاشت اما خوشبختانه توانست بار دیگر خودش را پیدا کند و به فعالیت های حرفه ای خود ادامه دهد.

2. ریس ویترسپون- 23 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
ریس ویترسپون جزو ستاره هایی است که در سن کم، یعنی ۲۳ سالگی، بچه دار شد. او در سال ۱۹۹۹ با رایان فیلیپ ازدواج کرد و چند سال بعد صاحب یک دختر شد. این ستاره برنده جایزه اسکار اعتراف می کند که مادر شدن در سن پایین دردسرهای زیادی دارد. او در آن زمان در اوج کار هنری خود بود اما نمی توانست فرزندش را تنها بگذارد. او می گوید: «در آن زمان من هیچ دوستی نداشتم، چون تنها من بودم که در آن سن کم بچه داشتم و هم سن و سالهای من هنوز ازدواج هم نکرده بودند.»

ریس در سال ۲۰۰۶ از رایان جدا شد و در سال ۲۰۱۱ با جیم تاث ازدواج کرد و یک سال بعد هم دومین فرزند خود را به دنیا آورد.

3. کایلی جنر- 21 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
یکی از ستاره هایی که اخیرا خبر بارداری اش جنجال آفرید، کایلی جنر است. او از این که در سن ۲۰ سالگی مادر شده، به خودش افتخار می کند. البته او خبر بارداری اش را تا مدت ها پنهان کرد و در شبکه های اجتماعی نیز هیچ ردی از آن بر جای نگذاشت. اما حال همه ما می دانیم که او در انتظار تولد فرزندش است. همسر او تراویس اسکات می باشد. در واقع تنها چند ماه از رابطه آنها با هم می گذشت که تصمیم گرفتند بچه دار شوند اما این موضوع جای تعجب ندارد زیرا هر چه باشد رقابت بچه دار شدن در میان خواهران کارداشیان ها بسیار شدید است.

4. ووپی گلدبرگ- 18 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
ووپی گلدبرگ بازیگر، کمدین، نویسنده ترانه و فعال سیاسی آمریکایی است. او در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرد و همان سال هم بچه دار شد. البته او در همان سن تصمیم گرفت که دیگر بچه دار نشود و به نظرش نیز پایبند بود.

دختر او، الکساندرا مارتین نیز راه مادرش را در پیش گرفت و در سن ۱۶ سالگی صاحب فرزند شد. از این رو ووپی در سن ۳۴ سالگی اولین نوه اش را دید. اگر چه ووپی دو بار دیگر نیز ازدواج کرد اما به همان یک فرزند قانع بود.

5. شارلوت چرچ- 21 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
کار کردن زیاد از سن پایین، می تواند روی شخصیت افراد تاثیر بگذارد. به عنوان مثال شارلوت چرچ نیز مانند بریتنی اسپیرز، به دلیل این که فعالیت حرفه ای خود را در سن پایین(۱۱ سالگی) آغاز کرد، در سن ۲۱ سالگی خودش را آنقدر پخته دید که بتواند مسئولیت فرد دیگری را نیز به عهده بگیرد. در واقع ۱۰ سال از درخشش او در دنیای هنر می گذشت که او مادر بودن را تجربه کرد. او اولین فرزند دختر خود را از همسرش گاوین هنسون به دنیا آورد و کمی بعد هم صاحب یک پسر شد.

او پس از جدایی از همسرش و ازدواج با جانی پاول، بار دیگر تصمیم بارداری گرفت اما متاسفانه فرزند سومش سقط شد.

6. سوفیا ورگارا- 19 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
سوفیا ورگارا بازیگر، کمدین و مدل کلمبیایی است. او در سال ۱۹۹۲ زمانی که اولین فرزند خود را به دنیا آورد، تنها ۱۹ سال سن داشت. دوران تینیجری برای مادر شدن، دوره ساده ای نیست. سوفیا در این مورد می گوید: «زمانی که من فرزندم را به دنیا آوردم، تنها ۱۹ سالم بود. در آن دوران من برای هر کاری انرژی داشتم اما با وجود فرزند، دست و پایم بسته بود.» در هر صورت بچه دار شدن نتوانست از موفقیت او در عرصه هنر اندکی بکاهد. طبق گزارشات، او به لطف بازی اش در فیلم «Modern Family» پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی شناخته شده است.

7. کیشا کاستل-هیوز- 17 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
کیشا کاستل-هیوز هنرپیشه نیوزلندی است که از سال ۲۰۰۱ تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در سال ۲۰۰۳، به خاطر بازی در فیلم «Whale Rider»، زمانی که تنها ۱۳ سال سن داشت، موفق به دریافت آکادمی اوارد شد. او تنها چند سال بعد از این ماجرا، یعنی در ۱۷ سالگی، اولین فرزند خود را به دنیا آورد.او اخیرا به خاطر بازی در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت رسید اما هیچکس باور نمی کند که او فرزندی با اختلاف سنی تنها ۱۷ سال از خودش، داشته باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شادی

      من الان تو 17 سالگی دارم کارتون میبینم
      خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار شما درسته،
        تو مطلب بالا یه حقیقتی رو ننوشته،اونم اینه که بیشتر افرادی که تو این مطلب بهشون اشاره شده ناخواسته باردار شده بودن و خودشون تصمیم نگرفته بون برای مادر شدن

      • بدون نام

        عاليه همين كارو تا پايان عمرت ادامه بده و از احساس خوشبختي لذت ببر.
        ما اين كار رو نكرديم و الان مثل سگ پشيمونيم كه البته ديگه سودي نداره. :```

      • بدون نام

        اشتباه می کنی

    • بدون نام

      اینا چه بیکارن

    • ریحانه

      افتخار نداره که خرگوش م داریم سه ماه بعد از به دنیا آمدن میتونه باردار بشه باید یه فرقی بین انسان و حیوان باشه

    • الینا

      منم تو18سالگی مادر شدم الان دخترم 3سالشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار خوبی کردی، در آینده هنوز بیشتر لذت میبری!

    • بدون نام

      چون خارج ایراد نداره اما اگه ایران باشه حامیان حقوق حیوانات هم اظهار نظر میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت....

    • بدون نام

      کار خوبو تو میکنی شادی خانوم منم مثل تو بودم

    • بدون نام

      کاملا و کاملا بستگی به شخصیت و توانایی داره ،یکی هست هم از نظر جسمی و هم روحی آدم نیرومندی است ،می تونه همزمان چند کار رو با هم انجام بده ،یکی هم هست نمی تونه به کمک نیاز داره ،

      آدم می شناسم با یه بچه از پا دراومده واقعا نتونسته از پس بچه داری و خانه داری و کار بیرون با هم بر بیاد ،چون کمک نداشته ،کسانی هم هستند که تنهایی سه تا بچه رو بزرگ کردن ،قرار نیست همه مثل هم باشند .

    • بدون نام

      البته دنیا اینجوریه ،اول غربی ها و بعد بقیه مردم دنیا بدنبالشون، یک راهی رو می رن ،اگه دیدند ته خط چیزی نیست و خسته شدن بر می گردن ،مثلا یه زمانی زندگی شهر نشینی با تمام شلوغی و تجملاتش دوست داشتنی بود و کلاس داشت ،الان خیلی ها خسته شدن دارن بر می گردن سمت سادگی و به سبک روستایی زندگی کردن ،بچه هم همینطوره

    • فاطمه

      والا منم ۱۷ سالمه
      هنوز خودم بچه ام!

    • دختر باران

      مادرشدن تو سن کم اگه با میل طرف باشه اشکالی نداره..منتها باید شرایط روحی و جسمی سنجیده بشه...اختلاف سنی من و مادرم هم ۱۶ ساله و این باعث شده که خیلی راحت باهم کنار بیاییم و نظرات و افکارمون شبیه همه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتری زنانی که زود ازدواح میکنن و بچه دار میشن خیلی زود پشیمون میشن. اکثرشون همیشه در حسرتن ؛ حسرت اینو میخورن که هیچوقت از دوره جوانی چیزی نفهمیدن(دوره ای که هرگز تکرار نمیشه). شمام احتمالا خیلی وقتا این حسرت و نارضایتی رو در مادرتون دیدید

    • الی

      منم هجده سالمه و یه گل پسر چهارماهه دارم
      خیلی هم خوبه فاصله سنیم بابچم کمه مادر شدن افتخاره
      شما اگه میتونید همون شوهر پیدا کنید بچه پیش کش
      سن ازدواج رسیده به چهل تو ایران
      توکشور های اروپایی بچه خودش کلاسه ‌:)))))

      پاسخ ها

      • مینا

        دقیقا نشان دهنده این است که باید در ابتدا رشد فرهنگی و ادراکی به وجو بیاد بعد ازدواج و بچه دار شدن....شوهرپیدا کردن سخت نیست دخترم،شوهر خوب پیدا کردن دغدغه است.اونکه در چهل سالگی ازدواج نکرده است مطمینا می توانسته ازدواج کند،اما اولویتهای دیگری داشته است.

      • بدون نام

        واقعا معلومه وقتش بوده با این سطح از معلومات و البته ادب....

      • بدون نام

        عزیزم شما از نظر سطح فکری و فرهنگی در حدی هستید که در زندگیتون فقط یک هدف داشتید؛شوهر پیدا کردن! ولی خیلی از دخترای ما اهداف بزرگ و ذهنای بزرگ دارن و حیفه مثل شما زندگی و اهداف کوچیک داشته باشن.
        بیست سال دیگه که بچتون بزرگ شد و دیدید شما رو به حساب نمیاره یاد این حرفم بیفتید.

      • لاله

        تو شوهرتو پیدا کردی؟ چقد گشتی تا پیدا شد؟ از چند سالگی شروع کردی؟ واقعا خواستتت یا بنداز شدی؟ البته کار خوبی کردی چون به نظر نمیاد میتونستی فایده ی بیشتری برای خودت و دنیای اطرافت داشته باشی

      • بدون نام

        امیدوارم بتونی از عهده ی تربیت اون طفل معصوم بربیای و وظیفه ی مادریتو خوب و درست انجام بدی
        چون زاییدن که هنر نیست ، بلکه خوب پرورش دادن بچه و تبدیل او به انسانی ارزشمنده

      • بدون نام

        عزیزم دقیقا شما در چند سالی دنبال شوهر بودی الان خیلیا هدف درس خوندن دارن و وقتشونو به شوهر پیدا کردن نمیکنم شما خیلی عجول بودی

    • بدون نام

      البته برای خانمهای ثروتمند که کار زیادی برای بچه نمیکنند و پرستار شبانه روزی دارن خیلی شرایط بهتر میشه،ولی در هر صورت مسئولیت بزرگیه چون از لحاظ عاطفی فقط اونها میتونن مفید باشن...

    • بینام

      الی جوون ,شما الان باید کاپ قهرمانی رو بهتون بدن ک شوهر پیدا کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بی فرهنگی تو این بنده خدا بیداد میکنه!مشخصه که عزت نفسش پایینه و فکر میکنه کسی حاضر نبوده باهاش ازدواج کنه که حالا انقدر از اینکه موفق شده ازدواج کنه خوشحال ؛-)

      • حنا

        خیلی هم کار خوبی کردی توکه دنبال شوهر نگشتی خودش اومده خواستگاریت حیف که من ۱۷ سالمه و مادرم نمیزاره ازدواج کنم خواستگارم زیاد دارم وگرنه اگه ازدواج کنم تو همون سال اول زندگیم باردار میشدم

    • الی

      نیازی ب کاپ قهرمانی نیس
      عقیده ها متفاوته
      مشکل جامعه امروز اینکه هیچکس به ازدواج فکر نمیکنه یا مورد خوب پیدا نمیکنن یا شرایطش نیس, سن ازدواجو اینا بردن بالا
      وگرنه ازدواج و مادر شدن خیلی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون عقاید متفاوته به مجردها توهین میکنی!؟کسی با ازدواج
        در سن کم و مادرشدن مشکلی نداره ،ایراد از طرز فکر شماست.من خیلی دوستانه بهت میگم چون ممکنه با این شکل حرف زدن باعث رنجش اطرافیانت بشی.

      • بدون نام

        اگه الان شما دنبال شوهر کردن نبودید و در دانشگاه میموندید موطمئنن الان موفق تر بودی

      • بدون نام

        مشکل شما هم اینه که دقدقه شوهر کردن داری وگرنه تو خارج همه دقدقشون اینه که ازدواج کنند

    • الی

      خیلی جای تاسف داره ک طرز فکرتون اینطوریه که مادرشدن تو سن کم بی فرهنگیه و ازدواج نبود عزت نفس
      هر جور مایلید فکر کنید ‌:))

    • بدون نام

      هر کی هرجور دوست داشته باشه زندگی میکنه مهم اینه ک احساس خوبی داشته باشیم تو هر شرایطی ک هستیم راضی باشیم

    • بدون نام

      چه طرز حرف زدنه !!!!

      یعنی مادرای شما هم اشتباه کردن شماها رو آوردن ؟

      اینهمه آدمهای موفق هست که مادراشون فقط مادری کردند ،اون موقع ها که زنان کاربیرون خونه نداشتند !

      شما از مصدق بگیر تا امیر کبیر و.... حتی همین حالا

    • شکیلا

      بهترین کار همینه

    • بدون نام

      ثروت زیاد اونم تو یه کشور پیشرفته کمک می کنه که علاوه بر پرستار خوب بتونی با بهترین معیار و استانداردهای بالا کودکت رو پرورش بدی و از کمکهای "حرفه ای" برای پرورش بچه برخوردار بشی ، مطمئنا" اون بچه ها طبق اون اصول خیلی بهتر از اونچه که تصور کنید ، بار میان
      کاش برای همه فراهم بود
      مادرهایی که ما اینجا سراغ داریم ، چه شاغل چه خانه دار ، همه بچه های لبریز حسرت و عقده و خالی از عشق پرورش دادن که مقصر اصلیش هم جامعه ی پر عیب و نقصه

    • بدون نام

      الی جان اگه درستون رومیخوندید و پیشرفت میکردید الان پسرها دنبالتون بودند نه اینکه دقدقه تموم شدن شوهر رو داشته باشی

    • بدون نام

      الی جون بچه تو اروپا کلاسه
      ولی نه در سن 18 سالگی

    • بدون نام

      مادر بودن مهم است نه زاییدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج