۷۰۶۵۵۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ال‌جی از پس تولید پنل‌های اولد آیفون برمی‌آید؟

مدتی پیش اپل تصمیم گرفت که وابستگی خود را به سامسونگ، رقیب قدرتمند خود، کاهش دهد و علاوه بر سامسونگ، با شرکت کره‌ای ال جی نیز به منظور تولید پنلهای اولد گوشی های هوشمند و جدید آیفون وارد مذاکره شد.

خبرگزاری ایسنا: مدتی پیش اپل تصمیم گرفت که وابستگی خود را به سامسونگ، رقیب قدرتمند خود، کاهش دهد و علاوه بر سامسونگ، با شرکت کره‌ای ال جی نیز به منظور تولید پنلهای اولد گوشی های هوشمند و جدید آیفون وارد مذاکره شد.

به گزارش وب سایت the verge، اما برخی از گزارش‌ها حاکی است که شرکت ال جی همچون سامسونگ نمی‌تواند از پس کیفیت درخواستی پنل‌های اولد اپل برآید.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که انگار تلاش اپل برای جایگزین کردن سامسونگ بی‌نتیجه بوده و به بن بست رسیده است چراکه اپل تردید دارد که آیا شرکت جایگزین سامسونگ یعنی ال جی که دومین تولیدکننده و سازنده نمایشگرهای اولد (OLED) در جهان است، می‌تواند در این زمینه موفقیت‌آمیز عمل کند یا خیر.

تحلیلگران بر این باورند که اپل نمی‌خواهد رضایت کاربرانش از گوشی‌های آیفون را با هیچ چیز دیگری عوض کند، بنابراین به دنبال یک تامین‌کننده قدرتمند است تا علاوه بر کاهش وابستگی و خروج از انحصار سامسونگ، کیفیت پنل‌های اولد بکار رفته در گوشی‌های جدید آیفون نیز بالا باشد.

با توجه به تعداد زیاد تقاضا و تولید گوشی‌های هوشمند آیفون، تحلیلگران ماه‌هاست که هشدار داده‌اند اپل یک نیاز فوری به تامین‌کننده دیگر برای صفحه‌های نمایش اولد خود دارد، این در حالیست که وابستگی آن به سامسونگ، بدان معناست که این غول تکنولوژی کره‌ای بر نحوه قیمت‌گذاری محصولات اپل تاثیر مستقیم داشته و کنترل سهم بازار گوشی‌های آیفون را در اختیار دارد.

ال جی که پنل‌های اولد برای گوشی هوشمند V۳۰ استفاده کرده است، ظاهرا از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست. این شرکت همچنین صفحه نمایش گوگل پیکسل ۲ ایکس ال را تولید کرده است که هنوز رضایت کاربرانش معلوم و مشخص نشده است. بسیاری می‌گویند ال جی از پس تولید و تامین پنل‌های اولد برای گوشی‌های جدید آیفون برنمی‌آید.

ال جی که بزرگترین سازنده نمایشگرهای اولد برای تلویزیون است، قصد دارد در تامین پنل‌های اولد گوشی‌های هوشمند نیز پیشگام باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      تکنولوژی کنونی مورد استفاده در پنل های تلویزیون ال جی بسیار بالاست ولی این تکنولوژی در پنل های کوچک مثل موبایل خوب جواب نمی دهد بر خلاف تکنولوژی سامسونگ که روی پنل های موبایل بسیار بهتر جواب می دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج