۷۰۶۵۵۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دردسر شکایت نکونام، کاوه و شفیعی به AFC

سه بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و استقلال برای دریافت مطالباتشان به کمیته صدور مجوز حرفه ای ای اف سی شکایت کردند.

ورزش سه: هنوز چند ماهی از چالش بزرگ باشگاه های ایرانی برای کسب مجوز حرفه ای نمی گذرد که حالا صحبت از شکایت سه چهره سرشناس فوتبال ایران از دو باشگاه به طور مستقیم به کمیته صدورمجوز حرفه ای شکایت کردند.

جواد نکونام و کاوه رضایی دو بازیکن سابق استقلال و خالد شفیعی مدافع سابق تراکتورسازی از تیمهای سابقشان به ای اف سی شکایت کرده اند. همانطور که گفته شد این سه نفر به طور مستقیم به کمیته صدور مجوز حرفه ای ای اف سی شکایت کرده اند اما براساس قانون اگر این سه بازیکن قبل از ای اف سی در مراجع داخلی و فدراسیون فوتبال ایران شکایتی را از دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی طرح نکرده باشند ای اف سی به شکایات مستقیم آن ها رسیدگی نخواهد کرد. اما موضوع مهم این است که در صورتی که این سه نفر قبل از ای اف سی به مراجع داخلی شکایت کرده باشند، این باشگاه ها با وجود آنکه مجوز حرفه ای شان را گرفته اند با محرومیت و جریمه مواجه می شوند. با توجه به اینکه باشگاه ها مجوز حرفه ای شان را قبل از این گرفته اند و اعلام کرده اند ماجرای بدهکاری شان را حل کرده اند در صورت اثبات اینکه این دو باشگاه به نکونام، رضایی و شفیعی بدهکار بوده و آن را پرداخت نکرده اند ممکن است جرایم سنگینی در انتظارشان باشد.

درباره مطالبات این سه نفر نیز باید گفت که جواد نکونام براساس اخبار موجود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و کاوه رضایی ۱۲۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال ادعای طلب دارند. همچنین خالد شفیعی مدافع سابق تراکتورسازی مدعی است که ۶۵۰ میلیون تومان که ۳۵ درصد از مبلغ قراردادش بوده را از این تیم طلب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توروخداحمایت نکنیدبزاریدهرتیمی تخلف کرده محروم بشه بخداتوی دنیابرامون آبرونمونده هرروزشکایت به مجامع بین المللی چه وضعشه آخه؟؟

      پاسخ ها

      • حسن مهربان ازرشت

        کاملا موفق این نظرهستم,هرتیمی که تخلف کرد,اجازه بدهیدمجازاتش رابکشد,هیچ فرقی نمی کندچی تیمی باشد,,فقط مراغب باشیم که غرض ورزی درکارنباشد,در این صورت هم ارزش فرهنگ کشورمازیرسوال می رود و هم حق تیمی که تنیبه شده ازبین میرود,باتشکر,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج