۷۰۶۹۰۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سونامی سرطان در ایران وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم با بیان این‌که وجود سونامی سرطان در ایران، صحت ندارد، گفت: میانگین سرطان در کشور پایین‌تر از متوسط جهانی است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم با بیان این‌که وجود سونامی سرطان در ایران، صحت ندارد، گفت: میانگین سرطان در کشور پایین‌تر از متوسط جهانی است.

ابوالفضل ایرانی‌خواه امروز(یکشنبه، دوم اردیبهشت) و همزمان با هفته سلامت با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار به طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: عدالت‌محوری در عرصه سلامت یکی از موضوعات اساسی و مهم است که همواره وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این موضوع تأکید دارد و شعار امسال نیز که با عنوان سلامت برای همه بوده، عدالت‌محوری را مدنظر قرار داده است.

ایرانی‌خواه با بیان این‌که همه دستگاه‌ها و نهادها در امر سلامت مردم نقش دارند، گفت: وزارت بهداشت تنها در ۳۰ درصد از تأمین سلامت و بهداشت جامعه نقش دارد و مابقی آن بر عهده دستگاه‌ها و خود مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: استانداران، مسئولان مجمع سلامت استان‌ها هستند و از این‌ رو می‌توانند تمام دستگاه‌ها را فعال کنند تا به موضوع مهم سلامت بپردازند.

وی با تأکید بر لزوم خودمراقبتی در جامعه عنوان کرد: موضوع امید به زندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران گسترده شده و باید با خودمراقبتی اجازه مبتلا شدن به برخی بیماری‌ها در سنین بالا را نداد.

ایرانی‌خواه تصریح کرد: ۳۰ درصد از مردم بالای ۳۵ سال دچار فشار خون هستند که خودشان خبر ندارند و از این‌رو باید توجه به‌ سلامت توسط خود مردم مدنظر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به برخی گفته‌ها در خصوص سونامی سرطان در کشور اشاره و اظهار کرد: این موضوع صحیح نیست و هیچ سونامی سرطانی در کشور وجود ندارد، طی این سال‌ها سامانه ثبت سرطان گسترده‌تر شده و از سوی دیگر افزایش عمر را نیز شاهد هستیم و تصور می‌شود که سونامی سرطان صورت گرفته، در حالی‌که میانگین سرطان در کشور کمتر از متوسط جهانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      چراخالی میبندین ۶۰ درصد مردم سرطان دارن

    • تقی رمضانی

      خیلی سخت نیست بایک نظرسنجی ساده از خود مردم شخصا خود مردم .سرطان مردم وخانواده ها رانابود کرده .چرا آمار غلط میدهید از خدا وخشم خدا هراسان نیستین!!!!!!!!

    • darush hakha

      راست گفته
      به اطراف که نگاه میکنی میبینی آدمای زیادی توی فامیل دوست آشنا درگیر سرطان هستن

      هیچم سرطان وجود نداره
      اینا همش شایعات امپریلیست

    • بدون نام

      سرطان؟؟؟ چی هست اصن؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنین در موردش؟ اگه مسریه بگین ما بدونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج