۷۰۷۰۹۷
۳ نظر
۶۴۹۸
۳ نظر
۶۴۹۸
پ

قوانین بستن کمربند مردانه

همانطور که ست کردن کت و شلوار، کفش، جوراب و پیراهن برای آقایان قوانینی دارد، انتخاب کمربند نیز باید و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود تا ظاهری کامل و بدون نقص داشته باشید.

برترین ها - ترجمه از پردس بختیاری: اینطور به نظر می رسد که اکثر آقایان قوانین مربوط به بستن کمربند را نمی دانند. به عنوان مثال آقایانی را دیده ایم که کت و شلوار، پیراهن و کفش های زیبا و آراسته ای به تن دارند اما زمانی که به کمربندشان نگاه می کنیم، نظرمان تغییر می کند.

همانطور که ست کردن کت و شلوار، کفش، جوراب و پیراهن برای آقایان قوانینی دارد، انتخاب کمربند نیز باید و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود تا ظاهری کامل و بدون نقص داشته باشید. در این مطلب ما نکته هایی را که به شما در انتخاب کمربندی مناسب کمک می کند، برایتان آورده ایم.

۱. هر مردی باید حداقل ۲ کمربند باکیفیت در کمد لباس های خود داشته باشد؛ یکی از آنها چرم کلاسیک و دیگری پارچه ای اسپورت.

قوانین بستن کمربند مردانه


۲. رنگ کمربندی که استفاده می کنید باید با رنگ کفش تان ست باشد. به عنوان مثال کمربند مشکی را با کفش مشکی بپوشید. این قانون در مورد رنگ های دیگری چون قهوه ای و جیگری نیز صادق است.

قوانین بستن کمربند مردانه


۳. اگر می خواهید ظاهری شیک و آراسته تر داشته باشید، جنس کفش هایتان را با کمربندتان ست کنید. مثلا اگر کفش تان ورنی و براق است، سعی کنید کمربندی انتخاب کنید که براق باشد. این قانون در مورد مدل های دیگر هم صادق است: کفش جیر با کمربند جیر، کفش ساده با کمربند ساده و...

قوانین بستن کمربند مردانه


۴. اگر کفشی، مانند کفش های لوفر، به پا کردید که فلز دارد، سعی کنید که فلز آن را با فلز کمربندتان به علاوه دیگر فلزهایی چون ساعت و گیره کراوات تان ست کنید. مثلا اگر فلز کمربندتان نقره ای است، کفشی انتخاب کنید که فلز نقره ای دارد و با دیگر اکسسوری هایتان نیز جور در می آید.

قوانین بستن کمربند مردانه


۵. زمانی که کفش اسپورت به پا می کنید، کمربند شما هم می تواند با کفش تان ست باشد و هم در مدل دیگری اما مکمل آن باشد. به عنوان مثال شما می توانید یک اسنیکر سفید را با یک کمربند اسپورت به رنگ قهوه ای روشن یا بوت قهوه ای تیره تان را با کمربندی به رنگ قهوه ای متوسط به تن کنید.

قوانین بستن کمربند مردانه


۶. هر چه عرض کمربند شما باریک تر باشد، تیپ شما رسمی تر و بالعکس، هر چه عرض آن پهن تر باشد، ظاهرتان نیز غیر رسمی تر و کژوال تر است.

قوانین بستن کمربند مردانه


۷. کمربندهایی که سگک های بزرگ تری دارند، غیر رسمی ترند. بنابراین اگر کت و شلوار رسمی به تن دارید، کمربندی را انتخاب کنید که سگک کوچک تری دارد. در غیر این صورت تمام تلاش هایتان را برای جذابیت و خوش تیپی بر باد داده اید.

قوانین بستن کمربند مردانه


۸. اگر کفش های رسمی مانند لوفر، آکسفورد، دربی و... به پا دارید، بهتر است که کمربند چرمی باریک را با آن ست کنید تا با تیپ رسمی شما جور درآید.

قوانین بستن کمربند مردانه


۹. برای کفش های اسپورت مانند کتانی یا کفش های پارچه ای، باید کمربندهای پهن تر را انتخاب کنید تا با ظاهر غیر رسمی تان جور در آید.

قوانین بستن کمربند مردانه


۱۰. کمربند قهوه ای با هر رنگ کت و شلواری ست می شود، جز کت و شلوار مشکی.

قوانین بستن کمربند مردانه

11. از پوشیدن کمربندهایی که بسیار بزرگ تر یا کوچک تر از سایز کمرتان هستند، خودداری کنید. بهترین سایز کمربند کمربندی است که به زیر اولین حلقه کمربندتان می رود. در کل اگر سایز کمرتان 36 است، باید کمربندی با سایز 38 را انتخاب کنید تا فیت تن تان باشد.

قوانین بستن کمربند مردانه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      خوب بود مرسی

    • صبا

      مردای این مدلی هیچوقت تو ایران پیدا نمیشن . مردای ایرانی اصلا به ظاهرشون اهمیت نمیدن

      پاسخ ها

      • من

        فقط ب ظاهر زنها اهمیت میدن:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج