۷۰۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

این طرح ابتکاری را ببینید

ساخت يك آويز دستي در منزل

کمی خلاقیت باعث می‌شود از دور‌ریختنی‌ها بهترین استفاده‌ را ببريد. يكي از مخاطبان مجله «منزل» طرحي ابتكاري از شاخه‌هاي خشك شده درختان درست كرده است كه علاوه بر جنبه دكوري، داراي كاربرد نيز هست.

ساخت يك آويز دستي در منزل

ساخت يك آويز دستي در منزل

کمی خلاقیت باعث می‌شود از دور‌ریختنی‌ها بهترین استفاده‌ را ببريد. يكي از مخاطبان مجله «منزل» طرحي ابتكاري از شاخه‌هاي خشك شده درختان درست كرده است كه علاوه بر جنبه دكوري، داراي كاربرد نيز هست. شما هم درصورت تمايل مي‌توانيد طرح‌هاي ابتكاري خود را براي ما ارسال كنيد تا ديگر هموطنان‌مان نيز بتوانند از ايده‌هاي شما بهره برند.

هنگامی که باغبان‌ها درختان را هرس می‌کنند یکی از زیباترین ابزارهاي طبیعی را در اختیار شما قرار می‌دهند: تکه‌های چوب! اين شاخه‌ها يا تكه‌چوب‌هاي مازاد موجود در كار نجاري مي‌تواند براي اجراي اين ايده مناسب باشد. شما مي‌توانيد با اين تكه‌ها و كمترين هزينه، اثر هنري زيبايي خلق كنيد و از ديدن آن لذت ببريد.

وسایل مورد نیاز:

  • نخ کنف
  • چوب یا شاخه خشک
  • روغن جلا یا کیلر


ساخت يك آويز دستي در منزل


اگر از شاخه درخت برای آویز خود استفاده می‌کنید، ابتدا قسمت‌هاي تیز و آزاردهنده آن را با کاتر یا اره کوچکی بریده و با كمك يك فرچه و آب سطح روي چوب‌ها را از خاك و مواد ديگر پاك كنيد؛ سپس آنها را کمی در معرض آفتاب قرار دهید تا خوب خشک شوند.


ساخت يك آويز دستي در منزل


پس از برش چوب‌ها به تعداد طبقات دلخواه و عرض مناسب، روی آنها را با اسپری یا مایع کیلر خوب بپوشانید تا علاوه بر براق شدن مقاوم‌تر شوند.


ساخت يك آويز دستي در منزل


پس از خشک شدن کیلر، نوبت به گره می‌رسد، ابتدا و انتهای هر تکه چوب را با فواصل دلخواه و به ترتیب آنچه در تصوير مي‌بينيد گره بزنید.


ساخت يك آويز دستي در منزل


حالا شما آویزي زيبا برای لوازم کار و لباس‌هاي خود دارید. ضمنا با مهره‌های رنگی در بالا و پایین کنف‌ها می‌توانید زیبایی آویز خود را دوچندان کنید. همچنین با استفاده از اسپری رنگی یا رنگ روغن می‌توانید چوب‌های آویز را با دکور اتاق خود هم‌خوان کنيد.

شما مي‌توانيد اين آويز را با رنگ‌هاي شاد رنگ‌آميزي كرده و به جاي كنف از نوارهاي رنگي استفاده كنيد و فضايي براي قرار دادن وسايل بازي، عروسك و لباس در اتاق كودك خود به وجود آوريد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ساخت يك آويز دستي در منزل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج