جاباما
۷۰۷۱۵۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شانس استقلال بیشتر از ذوب آهن است

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم نباید خونه به خونه را در فینال حذفی دست کم بگیرد.

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار با پیکان گفت: استقلال مثل همیشه خوب بود. با حضور شفر تغییر و تحول زیادی ایجاد شده و استقلال خوب بازی می کند. تیم از نظر فنی بسیار قدرتمند است و از نظر تاکتیکی و بدنی تیم شرایط ایده آلی دارد.

وی افزود: استقلال با وجود ۱۰ نفره شدن، به خوبی توانست تیم حریف را تحت فشار بگذارد و تیم خوب پیکان را شکست دهد. این آمادگی روحی، روانی، بدنی و ذهنی بازیکنان را نشان می دهد.

نامجو مطلق در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: اشتباهات فردی در هر تیمی وجود دارد و این بازی نیز بسیار حساس بود. تیم برای رده دوم جدول می جنگد و باعث شده بود برخی اشتباهات فردی رخ دهد اما نکته مهم غلبه استقلال بر استرس بود و دیدیم که با وجود عقب افتادن از حریف، ده نفره شدن و شرایط جوی، تیم برنده از زمین خارج شد. به عنوان یک استقلالی می گویم، به آینده استقلال و ادامه پیشرفت این تیم خوش بین هستیم.

مربی سابق استقلال درباره اهمیت دیدار فینال حذفی برابر خونه به خونه، تصریح کرد: خونه به خونه که دو تیم لیگ برتری را حذف کرده، تیم خطرناکی است. استقلال تا فینال قرعه مناسبی داشت و توانست حریفان خود را شکست دهد و قرعه خوب به استقلال کمک کرد اما این بازی متفاوت است. خونه به خونه فینالیست است و نباید دست کم گرفته شود. انگیزه بازیکنان باید بالا باشد و با تمام توان در این بازی ظاهر شوند تا بتوانیم یک جام داخلی کسب کنیم.

نامجو مطلق درباره دیدار آسیایی استقلال برابر ذوب آهن، افزود: در گذشته نیز گفتم که از صعود سه تیم ایرانی خوشحال هستم و یک تیم ایرانی حتما در جمع ۴ تیم حضور خواهد داشت و این موضوع برای فوتبال ما بسیار خوب است. شرایط استقلال برابر لوکوموتیو راحت تر بود و می توانست از سد حریف ازبک با دردسر کمتری عبور کند. استقلال یک بازی سخت در آسیا خواهد داشت. شانس استقلال قطعا بیشتر اشت اما بازی مشکلی است. ذوب آهن تیم فیزیکی و خوبی است و در ضربات ایستگاهی موفق عمل می کند. استقلال باید با قدرت ظاهر شود. باخت در دیدار لیگ برتر نیز مطمئنا اهمیت ندارد زیرا آن برهه از فصل هفته های ابتدایی حضور شفر بود و بازیکنان شرایط مناسبی نداشتند و مطمئن باشید که ذوب آهن با تیم جدیدی در لیگ قهرمانان دیدار خواهد کرد که با تیم مسابقات لیگ برتر تفاوت زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقاً تجربه ثابت کرده که شانس ذوب آهن بیشتر است و روحیه ی بیشتری دارد

    • بدون نام

      اتفاقاً تجربه ثابت کرده که شانس ذوب آهن بیشتر است و روحیه ی بیشتری دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج