۷۰۷۲۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آملی لاریجانی به سپاه: از برخی سخنان نرنجید

رئیس قوه قضاییه با اشاره به وحدت سپاه و ارتش، این موضوع را موجب نمایش اقتدار تمام عیار نظام در سطح منطقه و جهان توصیف کرد و خطاب به اعضای سپاه نیز گفت: از برخی سخنان و ناملایمات نرنجید. آنچه اهمیت دارد، هدف شما و مسیری است که از جانب رهبر معظم انقلاب به روشنی برای شما ترسیم شده است. علاوه بر این نباید فراموش کنید که مردم و نظام به وجود شما افتخار می کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس قوه قضاییه با اشاره به وحدت سپاه و ارتش، این موضوع را موجب نمایش اقتدار تمام عیار نظام در سطح منطقه و جهان توصیف کرد.

آیت الله آملی لاریجانی در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز را به همه نیروهای مقتدر و فداکار سپاه تبریک گفت و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تا به امروز همواره یک بازوی قوی نظامی، امنیتی برای کشور و حافظ ارزشهای انقلاب بوده است.

وی با اشاره به وحدت سپاه و ارتش، این موضوع را موجب نمایش اقتدار تمام عیار نظام در سطح منطقه و جهان توصیف کرد و افزود: لازم است در اینجا از فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کنم که با حضور خود در مراسم گرامی‌داشت روز پاسدار نشان داد در جمهوری اسلامی همواره برادری حاکم است و نیروهای انقلابی اجازه اختلاف افکنی دشمن را نمی دهند. این اقدام حاکی از اقتدار و عقلانیت فرمانده متدین ارتش بود.

وی خطاب به اعضای سپاه نیز گفت: از برخی سخنان و ناملایمات نرنجید. آنچه اهمیت دارد، هدف شما و مسیری است که از جانب رهبر معظم انقلاب به روشنی برای شما ترسیم شده است. علاوه بر این نباید فراموش کنید که مردم و نظام به وجود شما افتخار می کنند. باید از سردار رشید اسلام، سرلشگر حاج قاسم سلیمانی نیز قدردانی کنم که در طول سالهای اخیر با فداکاریهای خود و نیروهایشان در این فضای سخت و دشوار در جهت اقتدار اسلام و نظام جمهوری اسلامی در منطقه تلاش کرده اند. همه ما باید توجه داشته باشیم که اقتدار موجود حاصل جانفشانی های نیروهای مقتدر و توانمند مسلح در کشور است.

آملی لاریجانی با اشاره به تلاشهای نیروی انتظامی در برقراری امنیت در داخل کشور نیز خاطرنشان کرد: با توجه به برخی حواشی اخیر باید تأکید کنم که نیروی انتظامی به عنوان بازوی امنیتی کشور موظف است اقتدار خود را در هر حال حفظ کند و من از برخی عقب نشینی ها تعجب می کنم. البته اگر در جایی تخلفی صورت گرفت با اعلام شکایت، دستگاه قضایی و پیش از آن بازرسی های مربوطه در نیروی انتظامی به این تخلف رسیدگی قانونی خواهند کرد. اما اگر بنا باشد برخی در مقابل نیروی انتظامی گردنکشی کنند و از این طریق با دو قطبی سازی جامعه تلاش کنند که یک بحث فرهنگی را، سیاسی یا اجتماعی جلوه دهند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت اقدام نیروی انتظامی در چارچوب شرع و قانون تصریح کرد: نباید اجازه داد که هرکسی در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی مقاومت کند یا مأموری را مورد اهانت قرار دهد. نیروی انتظامی به هیچ عنوان نباید یک قدم هم عقب نشینی کند. در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که پلیس یک کشور هدف هجمه و توهین قرار گیرد زیرا در این صورت سنگ روی سنگ بند نمی شود و راه بر عمل و اقتدار نیروی انتظامی برای تأمین امنیت کشور بسته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاه مظهر اقتدار میهن است

    • بدون نام

      من خودم اصلاح طلب هستم اما وجود سپاه را ضروری میدانم برخی ها با اهداف سیاسی قصد تضعیف دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج