۷۰۷۳۷۵
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

واعظی: باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، تاکید کرد: وحدت و همدلی مسئولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، نویدبخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، تاکید کرد: وحدت و همدلی مسئولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، نویدبخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.

سیدمحمود واعظی در سفر به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته شوراها و ایام روز جانباز با حضور در منزل شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز و از جانبازان دفاع مقدس، ضمن دیدار با وی از خدمات وی در سنگرهای مختلف دفاع مقدس، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و دیگر عرصه های خدمت به ملت ایران تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش موثر شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شوراها در حقیقت تبلور خواسته‌های دمکراتیک ملت ایران و از جلوه های دموکراسی در کشور هستند که با تلاش خود می‌توانند در آبادانی و توسعه شهر و کشور نقش آفرینی موثری داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: باید در جایگاه‌های مهمی مانند شورای شهر تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم بود و منافع جناحی در حاشیه قرار داشته و از انگیزه‌های سیاسی دوری کرد.

واعظی با بیان اینکه خطه آذربایجان همواره برای دولت و رئیس جمهور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خواهد بود، تصریح کرد: جدای از همه زحماتی که آذربایجانی‌ها برای اعتلای کشور کشیده اند و نقشی که در توسعه و رونق اقتصاد میهن دارند، این استان سرمایه‌های انسانی شایسته دارد که تلاششان در موقعیت های مختلف با برجستگی‌های فراوان قابل توجه است.

وی رفع موانع و تدوین راهکارهای قانونی در راستای توسعه استان‌ها و شهرهای کشور را از جمله برنامه‌ها و اهداف دولت برشمرد و ضمن ابراز خرسندی از وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: اینکه همه مسئولان یکصدا و همدل به دنبال خدمت مردم هستند و هدفی جز توسعه استان و شهرشان ندارند نوید بخش تحول بزرگ در این استان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای واعظی دیگه بسه جای خودتان را به جوانان بدهید

    • راستگویی نشانه آدمیت است

      شعار بسه عمل کنید مردم خسته شدن

    • حمید وفا

      استغفرالله مگه شما و دوستان مسعول کاری جز خدمت به مردم هم انجام میدین ؟!!!!!!

    • جانباز

      اقای واعظی وعظ کردن بس است... حالا خدمت کنیداگربلدنیستی بگویم مملکت رابیکاری فراگرفته چندمیلیون افغان رابیرون کنیدتاجوانان ماسرکاربرن دوم خوزستان راگردوخاک فراگرفته زلزله زدگان مکان وکار میخوان یزدواصفهان سراب دعوادارند جنوب کرمان مردم یونجه میخورندسیستان وبلوچستان بعلت بستن اب از طرف افغانهادزفقرمطلق بسرمیبرند حالااین گوی ومیدان اگرمردی حرف نزن عمل کن فبای الاربکماتکذبان

    • بدون نام

      زیاد جوش نزن دادش همینشم راضیم بیکاری هم عالمی داره

    • بدون نام

      کدام‌خدمت چراخودتون راشدمنده ملت می کنی

    • خدا

      چه جوری؟منظورت اینه مالیات بیشتر بگیریم و .... اون رفقا تون که نفری 25000 تا سکه خریدن مالیات میدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج