۷۰۷۴۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۰۰ سینما در کشور افتتاح می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه سال گذشته در حوزه سینمایی شاهد افتتاح ۱۰۰ سینما در کشور بودیم و امسال برنامه‌ریزی‌هایمان بر این است تا در سطح کشور ۱۰۰ سینما را افتتاح کنیم.

خبرگزاری مهر: سید عباس صالحی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسکو بابیان اینکه دولت تدبیر و امید در تلاس است تا اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف اتفاق بیفتد اظهار داشت: امیدوارم با سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی شاهد رخدادهای خوب و مناسبی در این استان باشیم.

وی افزود: متاسفانه دولت یازدهم از نظر منابع ارزی نسبت به دولت دهم ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی کمتری داشته است. البته غیر از این کم و کاستی، دولت تدبیر و امید موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر می تواند به نتایج ارزشمندی منجر شود یادآور شد: خوشبختانه سال گذشته در حوزه پردیس های سینمایی شاهد افتتاح ۱۰۰ سینما در کشور بودیم و از طرفی امسال برنامه ریزی هایمان بر این است تا در سطح کشور ۱۰۰ سینما را افتتاح کنیم.

صالحی با بیان این‌که شهرستان اسکو نه تنها فضای گردشگری استان بلکه ایران را تحت جاذبه خود قرار داده است، تاکید کرد: شهرستان اسکو با سابقه دیرین در حوزه ادب و دانش شاخص بوده است.

وی با ذکر اینکه دولت فعلی با همان اهتمام چهار سال اول دولت یازدهم به پیش آمده است، تصریح کرد: دشمنان جهانی و منطقه ای ایران به میدان آمده اند و گمان می برند که می توانند با نگاه های کوتاه خود این ملت را زمین گیر کنند اما این دولت با رهنمودهای رهبری پای رونق کشور ایستاده است و این اتفاقات اندک خللی ایجاد نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج