۷۰۷۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

تحول در جلوه آشپزخانه شما

ايده‌هاي برای نقاشي آشپزخانه

نقاشي آشپزخانه به‌صورت تك‌رنگ ايده جالبي است كه سبب مي‌شود آشپزخانه بسيار ساده و شيك به چشم بيايد. در چنين مواردي استفاده از رنگ‌هاي خنثي از قبيل بژ، سفيد و نسكافه‌اي بسيار مناسب است

ايده‌هاي برای نقاشي آشپزخانه

ايده‌هاي برای نقاشي آشپزخانه

آشپزخانه يكي از قسمت‌هاي مهم در هر خانه است و رنگ در آشپزخانه همانقدر مهم است که در قسمت‌هاي دیگر خانه اهميت دارد. درمورد نحوه استفاده از رنگ در آشپزخانه ايده‌هاي زيادي وجود دارد كه البته ابتكار و خلاقيت شما نيز در زمينه هرچه بهتر كردن آن موثر است. اگر تصميم داريد حال و هواي آشپزخانه‌تان را تغيير دهيد توصيه‌هاي كارشناسان منزل مي‌تواند به شما كمك كند:

اگر مساحت آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ‌هاي روشن‌ استفاده كنيد تا فضا بزرگ‌تر به‌نظر برسد. رنگ‌هاي ايده‌آل براي تمام آشپزخانه‌ها بيشتر در گروه رنگ‌هاي گرم هستند؛ مانند رنگ زرد کم‌رنگ، لیمویی، کرم، زردآفتابی، پرتقال ي ، هلويي، قرمز مایل به قهوه‌ای، قرمز اخرايي، آلبالویی و... كه در يك آشپزخانه كوچك مي‌توانيد از طيف‌هاي روشن رنگ‌هاي نام برده استفاده كنيد.

اگر آشپزخانه شما خیلی بزرگ است و تمايل داريد مقداري كوچك‌تر به‌نظر برسد تا احساس حاكم بر آن يك احساس گرم و صميمي باشد؛ در اين صورت توصيه مي‌كنيم يكي از ديوارهاي آشپزخانه را با يك رنگ تيره نقاشي كنيد تا فضاي آشپزخانه كمي كوچك‌تر به‌نظر برسد.

نقاشي آشپزخانه به‌صورت تك‌رنگ ايده جالبي است كه سبب مي‌شود آشپزخانه بسيار ساده و شيك به چشم بيايد. در چنين مواردي استفاده از رنگ‌هاي خنثي از قبيل بژ، سفيد و نسكافه‌اي بسيار مناسب است زيرا اين رنگ‌ها به‌راحتي با رنگ‌هاي ديگر هماهنگ مي‌شوند و در نتيجه مي‌توانيد به‌راحتي از هر رنگ وسيله و لوازمي در آشپزخانه خود استفاده كنيد.

اگر می‌خواهید به آشپزخانه جلوه‌اي غیرمتعارف دهيد؛ از يك رنگ زمينه و از رنگ متضاد ديگر روي آن استفاده كنيد. مثلا از رنگ آبي براي زمينه و از رنگ قرمز براي طرح‌هاي روي ديوار بهره گيريد. چنين ايده‌اي جلوه‌اي نشاط‌آور و محرك به آشپزخانه مي‌بخشد.

برای تحول در جلوه آشپزخانه خود، از هنر پتينه (استنسيل) استفاده کنید. اين كار جلوه‌اي متمايز به آشپزخانه‌تان مي‌دهد.

نكات مهم:

قبل از اينكه در خصوص نحوه و سبك نقاشي آشپزخانه خود تصميم بگيريد مشخص كنيد كه چه توقعي از دكوراسيون آشپزخانه‌تان داريد. همچنين بودجه خود را در نظر بگيريد.

رنگ دكوراسيون ديگر قسمت‌هاي خانه تاحدودي تعيين كننده رنگ آشپزخانه شماست. فراموش نكنيد كه رنگ آشپزخانه نبايد با رنگ دكوراسيون ديگر فضاها تفاوت چشمگيري داشته باشد.

اندازه آشپزخانه در رنگ و نحوه نقاشي آن بسيار مهم است. به‌عنوان مثال، رنگ‌های گرم و تيره يا طرح‌هاي شلوغ كاشي براي آشپزخانه‌هاي كوچك مناسب نيست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • negar

      khosham umad vali age axash bishtar bud kheiiiili behtar bud..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج