۷۰۷۵۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

تقاضای مردان برای داشتن بینی دخترانه!

عضو آکادمی جراحان گوش، گلو و بینی آمریکا، نسبت به گرایش آقایان ایرانی برای داشتن بینی دخترانه در جراحیهای زیبایی هشدار داد و گفت: متاسفانه اخیرا در مراجعات آقایان برای عمل زیبایی بینی، آنها از پزشک خودشان می خواهند که بینی آنها را دخترانه عمل کند.

خبرگزاری مهر: عضو آکادمی جراحان گوش، گلو و بینی آمریکا، نسبت به گرایش آقایان ایرانی برای داشتن بینی دخترانه در جراحیهای زیبایی هشدار داد و گفت: متاسفانه اخیرا در مراجعات آقایان برای عمل زیبایی بینی، آنها از پزشک خودشان می خواهند که بینی آنها را دخترانه عمل کند.

دکتر سیدعلیرضا مصباحی روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین کنگره انجمن بین المللی راینولوژی و پلاستیک صورت که قرار است از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه جاری در مرکز همایشهای رازی برگزار شود، افزود: متاسفانه چنین طرز تفکری، عواقب ناگواری دارد که پزشک باید جلوی این طرز تفکر را بگیرد.

دبیر روابط بین الملل انجمن راینولوژی ایران با عنوان این مطلب که چنین افرادی در بحرانهای سنی قرار دارند که بعدا از تصمیم خود پشیمان می شوند، گفت: حضور و دخالت افراد غیرمتعهد و غیر متخصص در رشته های جراحی زیبایی و پلاستیک، باعث شده تا شاهد افزایش جراحیهای غیر ضرور زیبایی بینی در کشور باشیم.

وی از ایران و تهران به عنوان مرکز اعمال جراحی زیبایی در دنیا نام برد و افزود: تمام زیبایی های صورت نسبت به بینی سنجیده می شود و بعد از عمل بینی، تمام اجزای صورت خودش را نشان م دهد.

مصباحی در ارتباط با علت گرایش به جراحی زیبایی بینی در کشورمان، گفت: یکی از دلایل گرایش مردم ایران به جراحی زیبایی بینی، آناتومی بینی ایرانیها است که مشکل دارد.

این فلوشیپ جراحی پلاستیک بینی و صورت از آمریکا، با عنوان این مطلب که زیبایی با جذابیت فرق می کند و چهره ایرانیها از جذابیت بالایی برخوردار است اما شکل بینی ما خیلی خوب نیست، تاکید کرد: علت مراجعه به پزشک، به دلیل شکل بینی است که اشکال دارد.

مصباحی با بیان این مطلب که مرد باید چهره مردانه داشته باشد، افزود: متاسفانه باید نسبت به افزایش چنین تقاضاهایی نگران بود و مانع از آنها شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گذشت زمان سبیل که تارشو گرو میزاشتن

    • حسین

      خاک تو سر همچین مردایی
      اونا دیگه مرد نیستن از زن کمترن
      زیر ابرو برمیدارن و ...
      اه

    • بدون نام

      ببخشیدا خاک تو سرشون

    • مرجان

      آقایان عزیز من از طرف همه زنان میگم باور کنید ما زنا عاشق قیافه مردانه هستیم ترا خدا قیافه مردانه تون رو کمرنگ نکنید میدانید قیافه مردانه به زن این حس رو میده که می شه به طرف اعتماد کرد بابا مرد یعنی ابهت یعنی قدرت شما خودتون دارین ابهت و قدرت رو از خودتون میگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج