۷۰۷۶۰۲
۲۵ نظر
۵۰۰۸
۲۵ نظر
۵۰۰۸
پ

شریعتمداری: هتاک به امام رضا (ع)، اوباش است

حسین شریعتمداری؛ مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «تا کی دراز دستی؟!»، از خبرنگاری که در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین اهانت کرده بود، انتقاد کرد.

حسین شریعتمداری؛ مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «تا کی دراز دستی؟!»، از خبرنگاری که در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین اهانت کرده بود، انتقاد کرد.

مدتی است که برخی از خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عوامل دست چندم دشمنان بیرونی، حرکت زشت و نفرت‌انگیزی را آغاز کرده‌اند که شواهد پیرامونی آن از یک هماهنگی نانوشته میان آنها حکایت می‌کند. آنان در صفحه شخصی توئیتر خود بی‌محابا به مقدسات اسلامی می‌تازند، احکام الهی را به سخره می‌گیرند و در مواردی به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز اهانت می‌کنند که اهانت شرم‌آور یکی از همین جرثومه‌های فساد به ساحت ملکوتی امام‌رضا علیه‌السلام تازه‌ترین نمونه آن است.

این جماعت با اطمینان از اینکه اهانت آنان برایشان هزینه‌ای ندارد، بدون کمترین واهمه‌ای به اقدام مشمئز‌کننده خود ادامه می‌دهند! زیرا می‌دانند حداکثر آن است که به دادسرای رسانه احضار شده و نهایتا به پرداخت جریمه نقدی محکوم می‌شوند! این جریمه نقدی در حالی است که پول برای آنان به‌اندازه علف خرس هم ارزش ندارد چرا که از جانب کانون‌ها و مراکزی که همه روزه مبالغ کلانی برای مقابله با باورهای اسلامی هزینه می‌کنند، به آسانی تامین می‌شود.

قوه قضائیه در بند ۵ از اصل ۱۵۶ قانون اساسی به «اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم» ملزم شده است و از معاونتی به همین نام نیز برخوردار است. سؤال این است که آیا هیچیک از نمونه‌های متعدد جرایم مورد ‌اشاره در میدان دید و بررسی این معاونت یا مدعی‌العموم قرار نگرفته است؟! اگر پاسخ مثبت است چرا مقابله‌ای دیده نمی‌شود و چنانچه پاسخ منفی است که...!!

آیا شرم‌آور نیست، در حالی که پاکترین جوانان این مرز و بوم، شهر و دیار و خانه و خانواده خود را رها می‌کنند و برای دفاع از حریم آل‌الله علیهم‌السلام و پاسداری از جان و مال و نوامیس مردم، راهی دیار غربت می‌شوند و سر می‌دهند و جان می‌سپارند، مشتی اراذل خودفروخته در ام‌القرای جهان اسلام زبان و قلم به اهانت مقدسات بچرخانند؟!

خدا بر درجات امام راحلمان بیفزاید که مسئولان را به بینش حکومتی دعوت می‌فرمود و از ساده‌انگاری در ارزیابی رخدادهایی از این دست بر‌حذر می‌داشت. اقدام نفرت‌انگیز اهانت به مقدسات را نباید در محدوده چند تن از اراذل و اوباش جا‌خوش کرده در این یا آن نشریه به ارزیابی نشست و از عقبه برنامه‌ریز اینگونه پلشتی‌ها غفلت کرد. دستکم اینکه بررسی پشت صحنه اقدامات نفرت‌انگیزی از این دست ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

در خبرها آمده است که اهانت‌کننده به ساحت مقدس امام رضا(ع) به دادسرای رسانه احضار شده است و حال آنکه جرم وی و افراد دیگری نظیر او، از نوع جرایم کیفری است و اگر هم رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه رسانه باشد، مجازات وی از مصادیق مجازات‌های کیفری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      مردم حواستون باشه اینجا امام رضا (ع) مطرح هستن نه شریعتمداری ها و اختلافات سیاسی.ائمه هویت ما هستن.

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        این چرا درباره همه نظر میده

    • بدون نام

      آقاي شريعتمداري اوباش نيستن !اراذل و اوباش هم به حضرت عشق امام رضا عليه السلام احترام ميكنن و لوتي هستن اين كسي كه اين كارو كرده بي هويت و مرتد است و اصلا و هرگز نبايد مورد لطف قرار بگيرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرتد؟؟خدا رو منکر شده؟؟؟

      • تحقيق

        بله خدارو منكر شده شما شك داري؟
        «خَلَقَكُمُ اللَّهُ أَنْوَارا فَجَعَلَكُمْ بِعَرْشِهِ مُحْدِقِينَ حَتَّى مَنَّ عَلَيْنَا بِكُمْ فَجَعَلَكُمْ فِي بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَنْ تُرْفَعَ وَ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ وَ جَعَلَ صَلاتَنَا [صَلَوَاتِنَا] عَلَيْكُمْ وَ مَا خَصَّنَا بِهِ مِنْ وِلايَتِكُمْ طِيبا لِخَلْقِنَا [لِخُلُقِنَا] وَ طَهَارَةً لِأَنْفُسِنَا وَ تَزْكِيَةً [بَرَكَةً] لَنَا وَ كَفَّارَةً لِذُنُوبِنَا»[1]جامعه كبيره

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری ،خوب است تو نه خدا شدی نه انان
      مهلت طلب عفو نمیدادی در جا فرمان عذاب را صادر میکردی ما دلمان به تو خوش بود توهم همیشه خنجر بدستی کو زبان رافت و مهربانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجازه نمیدیم کسی به امام رضا توهین کنه، حالا هر کسی میخواهد باشه

    • بیرو

      شریعتمداری به توچه مگه تو داروغه ای ...

    • بدون نام

      خوردن مال مردم چی حقوق بگیران ملیاردی چی اونااوباش نیستند ...

    • بدون نام

      تو رو خدا حرف زدن رو ببین

    • کاردوک

      دیگه شورشو در آوردن
      هتاکی به امام معصوم یعنی چی ،با هیچ منطقی قابل چشم پوشی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم و ولي لمن والاكم و عدو لمن عاداكم

    • علیرض

      این افراد مهدورالدم هستند، باید حسابی از خجالتشون، درآمد

    • مسیح

      اون بنده خدا میخواست نظرشو امروزی برسونه حداقل مثل شریعتمداری و... با نگاه جناحی تیشه به ریشه اسلام و ایران زدند نزد

    • مهم نیست

      آقای شریعتمداری میخوادهرطورشده خودش رو جلب توجه قراربده مثل احمدی نژادکه کسی تحویلش نمیگیره دست به چه کارهایی میزنه این دوتا مثل هم هستند

    • ؟

      هرچند از شریعتمداری خوشم نمیاد ولی این آدم باید گوشمالی بشه به غیر از این توئیت توئیتهای زیادی داره که به افراد مختلف حتی علما و مسئولین و شهدا توهین کرده و الفاظ رکیک بکار میبرد

    • بدون نام

      اللهم صل علی محمد وال محمد هویت وارزش ما به معصومین است و خدا لعنت کند کسی را که به این عزیزان از جان بسیار ارزشمندتر بی احترامی کند هر اختلافی که باشد در این زمینه نباید کسی وارد شود

    • بدون نام

      دوستا عزیزی که از شریعت مداری کیهان و اصولگرایان خوشتون نمیاد حواستون باشه به خاطر این موضوعات با هتاکان به امام رضا در یک جبهه قرار نگیرید کار بد از طرف هرکسی باشه نکوهیده است و حرف درست رو باید از هرکسی پذیرفت حتی اگه از اون شخص خوشمون نمیاد

    • بدون نام

      شریعت مداری رو ول کنید.اون مثل روحانی زیاد حرف میزنه.
      کسی که توهین میکنه باید اشد مجازات بشه.

    • مخلوق

      چرا نظرمو منتشر نمیکنی؟
      یاد آوری مقام و منزلت خاندان عصمت و طهارت از قرآن و کلام پیامبر خدا و گوشزد کردن خباثت و پلیدی اهانت کنندگان به ساحت مقس این انوار الهی کجاش ایراد داره که سانسورش میکنی؟
      مسئول تایید نظرات
      وای بر تو که با این کار در صف توهین کنندگان به اهل بیت اطهار قرار میگیری و قطعا یه روزی مثل تمام منکرین حق اهل بیت اطهار باید جزای سختی ببینی بخاطرش و منتظر اون روز باش حالا باز هم نشر نده نظرمو !

    • گنگ خواب دیده

      ممنون اقای سانسورچی ک پیامم رو حذفیدی

    • بدون نام

      ایا اختلاس دزدی بی احترامی به مردم وغیره توهین به مقدسات نیست

    • بدون نام

      من اشتباه نظر دادم فکر کردم مطلب مربوط به رقص جونهاست تو پاساژ مشهد.. کسی اهانت کرد به ائمه باید تنبیه بشه

    • بدون نام

      چقد حرف میزنین انگار چی شده

    • بدون نام

      حالا بیچاره یه هتک کرده. . شما ک همتون شریف و بخشنده هستین!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج