۷۰۷۶۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توضیحاتی درباره‌ی فصل دوم «۱۳ دلیل برای اینکه»

یکی از ستارگان سریال ۱۳ Reasons Why می‌گوید که فصل دوم این سریال تمرکزش برروی پاسخ‌گویی به سوالاتی است که از فصل اول همچنان بی‌جواب باقی مانده.

سینما گیمفا: یکی از ستارگان سریال ۱۳ Reasons Why می‌گوید که فصل دوم این سریال تمرکزش برروی پاسخ‌گویی به سوالاتی است که از فصل اول همچنان بی‌جواب باقی مانده. فصل اول این سریال حاوی موضوعی غنی و بحث برانگیزی بود، داستان آن روایت دختری به نام Hannah Baker است کسی که قربانی خودکشی شده و تنها از خود سیزده نوار به جا گذاشته است. این سریال روابط و رفتار‌های دانش‌‌آموزان دبیرستانی را در عصر امروز نشان می‌دهد، عصری که شبکه‌های اجتماعی آن را تحت شعاع قرار داده است. تمرکز اصلی فیلم بر روی خودکشی بوده و عواملی همچون زورگویی، توهین و … که در آن موثر هستند، را تفسیر می‌کند.

توضیحاتی درباره‌ی فصل دوم «۱۳ دلیل برای اینکه»

Bryce Walker با بازیگری جاستین پرنتیس (Justin Prentice)، روایت پسری است که در تیم ورزشی مدرسه بازی می‌کند و دارای ظاهری جذاب، غروری کاذب و جیبی پر از پول است، به همین دلیل او فکر می‌کند هر طور که دوست دارد می‌تواند با دیگران رفتار کند. در فصل اول فیلم او هم Hannah و هم Jessica را مورد ازار و اذیت قرار می‌دهد و همین موضوع یکی از دلایل اصلی خودکشی Hannah بوده است. در پایان فصل اول Clay Jensen از او عصبی می‌شود و او را وادار می‌کند تا به گناه خود اعتراف کند و در همین بین Jessica نیز با پدر خود این موضوع را در میان می‌گذارد، ضمن اینکه والدین Hannah نیز به دنبال مجرم بودند و نوار‌های باقی‌مانده Hannah که گویای همه‌ی موضوع بود، در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

درحالی که هنوز داستان اصلی فصل دوم این سریال مشخص نشده است، کیت والش (Kate Walsh) کسی که نقش مادر Hannah را بازی‌ می‌کرد این‌گونه اظهار دارد که فصل دوم این سریال نسبت به فصل اولش امید و سرزندگی بیشتری را حامل است. در گزارشی با E News والش اینگونه بیان کرد که بینندگان در فصل دوم بیش‌تر با داستان Bryce روبه‌رو خواهند شد و اینکه پس از اتفاقات فصل اول چه بر سر او خواهد آمد.

او در ادامه گفت:

فصل دوم به دلایل مختلفی فصل جذابی خواهد بود، چرا که در این فصل Bryce Walker لو می‌رود و باید به‌طور رسمی همه اشتباهاتش را بپذیرد، در این فصل حقیقت آشکار شده و مفهوم مسئولیت پذیری را به بیننده نشان می‌دهد و به داستان‌های بعد از مرگ Hannah خواهد پرداخت و حقیقتا تلاش در پاسخ‌گویی به سوالات اصلی و بیان مسئولیت پذیری به زبان تصویر دارد.

فصل دوم این سریال در حقیقت انعکاس کار‌های Bryce بر زندگیش را نشان می‌دهد و پیامی بسیار محکم برای کسانی دارد که بدون فکر به پیشامد‌های احتمالی تلاش در ازار و اذیت دیگران دارند. همچنین این سریال حاوی پیامی استوار برای کسانی است که قربانی اینگونه از مسائل شده‌اند و قطعا این سریال به بینندگان روند زندگی Jessica را نشان خواهد داد و با نمایشی، گویای این خواهد بود که او چگونه به زندگی دوباره باز خواهد گشت.

همانطور که فصل دوم به نمایش زندگی Jessica و Bryce خواهد پرداخت، موضوعاتی همچون تلاش Alex برای خودکشی است که فصل دوم گویای آن‌ها نیز خواهد بود. والش اشاره کرد که فصل دوم سریال ۱۳ Reasons Why در نهایت تمرکزش بر‌روی دسترسی افراد به کسانی است که به کمکشان نیاز دارند و خوشبختانه بعد از مرگ Hannah شخصیت‌های داستان به این موضوع بیشتر اهمیت می‌دهند. این فصل نه تنها پیام‌های مثبت زیادی خواهد داشت بلکه مخاطبان را مجذوب خود خواهد کرد و آن دست از منتقدین که می‌گفتند فصل اول این سریال تنها بر روی رخداد‌های منفی تمرکز دارد را قانع می‌کنند، چرا که که این سریال جنبه‌های مثبت را نیز در نظر می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج