۷۰۷۶۸۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان فروش و قیمت هواوی آنر ۱۰

هواوی آنر ۱۰ یکی از قاتلین پرچمدارها است که طرفداران اندروید مدت‌ها بود منتظر آن بودند. حالا آن آماده‌ی رسیدن به دستان مشتریانش است. این محصول ارائه کننده قابلیت‌های متعددی است؛ اما مهم‌ترین چیزی که می‌توان در مورد هواوی Honor ۱۰ گفت، در واقع قیمت کمتر از ۵۰۰ دلاری آن در حالیست که سخت افزار قدرتمندی زیر قاب آن جای گرفته است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: هواوی چند روز پیش از گوشی آنر ۱۰ (Honor ۱۰) خود پرده برداشت. این گوشی با امکاناتی متنوع بعضا بیشتر از رقبا بی‌تردید می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در ادامه می‌توانید زمان فروش و قیمت گوشی هواوی Honor ۱۰ را مشاهده کنید.

هواوی آنر ۱۰ یکی از قاتلین پرچمدارها است که طرفداران اندروید مدت‌ها بود منتظر آن بودند. حالا آن آماده‌ی رسیدن به دستان مشتریانش است. این محصول ارائه کننده قابلیت‌های متعددی است؛ اما مهم‌ترین چیزی که می‌توان در مورد هواوی Honor ۱۰ گفت، در واقع قیمت کمتر از ۵۰۰ دلاری آن در حالیست که سخت افزار قدرتمندی زیر قاب آن جای گرفته است.

این گوشی هوشمند چند روز پیش رسما در کشور چین معرفی شد و حالا گفته می‌شود فروش آن ۷ اردیبهشت ماه در خاک همین کشور آغاز خواهد شد. این گوشی در دو نسخه‌ی ۴۱۵ دلاری (رم ۶ گیگ/حافظه ۶۴ گیگ) و ۴۸۰ دلاری (رم ۶ گیگ/حافظه ۱۲۸ گیگ) و در رنگ‌های مشکی،‌ آبی، خاکستری و بنفش به فروش خواهد رسید.

مشخصات هواوی آنر 10

به نقل از برند آنر، این گوشی قاتل پرچمدارها ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر جهان نیز به عرضه خواهد رسید. پس از در کشور چین زندگی نمی‌کنید نیز می‌توانید تا سه هفته دیگر آنر ۱۰ را خریداری کنید. ما انتظار داریم اختلاف قیمت بین مدل چینی و جهانی این گوشی چندان زیاد نباشد. هواوی آنر ۱۰ به صورت پیشفرض به اندروید ۸.۱ اوریو (رابط کاربری EMUI ۸.۱) مجهز شده است و تراشه کایرین ۹۷۰، دقیقا همان تراشه که در گوشی های پرچمدار خانواده هواوی پی ۲۰ مورد استفاده قرار گرفته، در زیر قاب این گوشی تعبیه شده است. یک ماژول دوربین دوگانه قدرتمند و باکیفیت شامل یک سنسور رنگی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی سیاه و سفید با دیافراگم f/۱.۸، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی قاب پشتی گوشی نقش بسته است.

زمان فروش و قیمت هواوی آنر ۱۰

در بخش جلو نیز این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح 19:9 و همچنین یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی قدرت می‌گیرد. یک جک 3.5 میلی‌متری صوتی و دو اسلات سیم کارت نانو در اختیار کاربران قرار خواهد داشت، اما متاسفانه خبری از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیست تا فضای ذخیره سازی در این گوشی به دو گزینه‌ی 64 یا 128 گیگابایت محدود شود.

از نظر طراحی نیز هواوی آنر 10 به یک فاب پشتی شیشه‌ای و نمایشگری به سبک ناچ مجهز است که این قسمت بریده شده از سنسورها، اسپیکر رو گوشی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در انتها لازم به ذکر است که این گوشی از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع انرژی مورد نیازش را دریافت می‌کند و از گزینه‌های ارتباطی آن می‌توان به وای فای، بلوتوث 4.2،‌ یو اس بی نو C و پشتیبانی از LTE اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پانصد دلار تو دنیا قیمت کمیه ولی الان تو ایران مبلغ بالائیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج