۷۰۷۷۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوگل فوتوز با امکانات و ظاهر جدید به‌روزرسانی شد

اگر ویدیوهایتان را در گوشی اندرویدی خود ویرایش می‌کنید، پس احتمالا خبر ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید گوگل فوتوز خبر خوبی برای شما محسوب می‌شود؛ به‌روزرسانی‌ای که تمرکز آن عمدتا معطوف به ارائه‌ی ویژگی‌ها و ظاهر جدید در بخش ویرایشگر ویدیوی این اپلیکیشن است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - خشایار شاهسون: اگر ویدیوهایتان را در گوشی اندرویدی خود ویرایش می‌کنید، پس احتمالا خبر ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید گوگل فوتوز خبر خوبی برای شما محسوب می‌شود؛ به‌روزرسانی‌ای که تمرکز آن عمدتا معطوف به ارائه‌ی ویژگی‌ها و ظاهر جدید در بخش ویرایشگر ویدیوی این اپلیکیشن است. در این به روزرسانی، علاوه بر تغییرات رابط کاربری ویرایشگر ویدیو، شاهد اضافه شدن قابلیت‌ها و امکانات جدیدی هم خواهیم بود که به لطف این امکانات جدید، ویرایش ویدیو به کار ساده‌تری بدل می‌شود.

گوگل فوتوز با امکانات و ظاهر جدید به‌روزرسانی شد

تمرکز این به‌روزرسانی، معطوف به امکان ویرایش چندین ویدیو به‌طور همزمان است که بهره‌گیری از این قابلیت به دلیل ساده‌تر شدن رابط کاربری، آسان‌تر از گذشته خواهد بود. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که این طراحی جدید، مختص تولیدکنندگان است و اگر بخواهید ویدیوهای معمولی را ویرایش کنید، روانه‌ی رابط کاربری قدیمی می‌شوید. از دیگر امکانات جدید بخش ویرایش ویدیو گوگل فوتوز، می‌توانیم به قابلیت قطع کردن صدا، کپی کردن ویدیو، افزودن ویدیوهای جدید در نوار ابزار و دیگر موارد اشاره کنیم.

همچنین در این به‌روزرسانی، امکان ویرایش صداها، همچون موسیقی یا دیگر فایل‌های صوتی هم وجود دارد. همانند دیگر به‌روزرسانی‌های گوگل، این به‌روزرسانی هم کم‌کم روانه‌ی گوشی‌های اندرویدی سرتاسر جهان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج