۷۰۷۷۲۷
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

پارسایی: به نام حجاب، منجر به ترویج منکر شدند

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در برخورد یک مامور با یک زن بدحجاب، گفت: مگر نه این است که قرآن کریم حرمت انسان را بالاتر از حرمت کعبه می‌داند. به‌نام حجاب و به بهانه نهی از منکر منجر به ترویج منکر می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در برخورد یک مامور با یک زن بدحجاب، گفت: مگر نه این است که قرآن کریم حرمت انسان را بالاتر از حرمت کعبه می‌داند. به‌نام حجاب و به بهانه نهی از منکر منجر به ترویج منکر می‌شوند.

بهرام پارسایی در تذکری شفاهی با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی و اصول ۲۰ و ۲۲ فصل سوم قانون اساسی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ابتدا از آن دسته از مامورین نیروی انتظامی که از حقوق ملت صیانت می‌کنند و ماموریت خود را به نحو احسن انجام می‌دهند تشکر می‌کنم، اما قانون و موازین اسلامی ما کاملا مشخص است. مگر نه این است که قرآن کریم حرمت انسان را بالاتر از حرمت کعبه می‌داند. به‌نام حجاب و به بهانه نهی از منکر منجر به ترویج منکر می‌شوند و حرمت انسان شریفی نیز شکسته می‌شود.

وی در ادامه گفت: اشک‌های آن دختر و مظلومیت‌طلبی آن مادر اشک بر قانون‌گریزی و اخلاق‌ستیزی بود. حضرت علی (ع) در خطبه ۲۷ می‌فرمایند شنیده‌ام که دشمنان از پای زن یهودی خلخال کنده‌اند، اگر مرد مسلمان به خاطر این غصه دق کند و بمیرد کار ارزشمندی انجام داده است. اکنون نیز که یک مسلمان و یک مامور ارشاد با یک زن مسلمان چنین برخوردی داشته است اگر نگوییم که باید دق کنیم و بمیریم باید مشکی بپوشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: وقتی به‌نام دین و حکومت، فرع بر اصل مقدم می‌شود واجب فدای مستحب می‌شود. بنده تذکر می‌دهم با توجه به این مورد پیش آمده باید با مامور خاطی برخورد شود و از فردی که مورد هتک حرمت قرار گرفته است دلجویی شود. به ماموران ارشاد باید آموزش داده شود.

پارسایی ادامه داد: با توجه به اینکه در فضای آزاد چنین برخوردی می‌شود انتظار نظارت بیشتر و دقت بیشتر برای حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      آفرین خدارحمت کند پدرومادری که چنین فرزندی را به جامعه تحویل داده است ولعنت خدابرکسانی که به مردم توهین می کنند.

      پاسخ ها

      • مخلوق

        قطعا همینطوره لعنت به همه کسانی که به مردم توهین و ظلم میکنن
        ولی قبل از اون لعنت به همه اونایی که به دین خدا مهمترین موضوع خلقت توهین میکنن با انواع اعمال خلاف عفت مثل ترویج بی حجابی!
        این نماینده هم یه طرفه به قاضی رفته و چشماشو به توهین اون دختر بی حیا به اون مامور زن و توهینش به حجاب بسته
        خدا نگذره از همه منحرفین

      • علی

        حالا چرا اقای مخلوق به دختر مردم توهین میکنی.اخه چه حقی به خودت میدی که به مردم چه خوب چه بدجسارت میکنی.خدا ازسرت نگذرد

    • مریم افشار

      آفرین بر شما ،افراد این چنینی که مطمعنم حتی یکبار هم قران را دقیق نخوانده و درک نکرده اند ،افرادی که عقده قدرت دارند و تنها برای اینکه خودی نشان بدهند به اسلام و ایران ضربه زده باعث بی اعتمادی مردم به پلیس میشوند ، از پلیس فتا خواهش میکنم فقط به موارد خیابانی زوم نکنند در اینستاگرام شاخ های مجازی جولان میدهند

    • بدون نام

      پارسایی وقتی که این دخترها یا بعضی از خانمها دچار تعرض میشوند آنوقت برو امر به معروف بکن

    • بدون نام

      گشت باید جمع شود ما مردم شعور داریم گشت بفرستین مجلس

    • زری

      آفرین به آقای پارسایی نماینده محترم مردم شیرازواقعا گل گفتی .واقعیت همینه که ایشون عنوان کردن. خداوند حافظ و پشت پناه این مرد بزرگوارباشه که دستمال بدست نبودن و واقعیت را به زبان آوردن .

    • بدون نام

      عده ای. به جهالت می گویند سناریو بود ! ولی واقعیت اینه که روزانه صدها مورد و بدتر از این در کشور اتفاق می افتد گه رسانه ای نمی شود . همیشه مدعی العموم این موقعها رفته گل بچینه !

    • بدون نام

      آقای پارسایی لطفا خفه شو وبه قرآن استناد نکن چون اون قرآنی که ازش حرف میزنی حجاب و واسه زن واجب دانسته حتی موقع نماز

    • بدون نام

      حرف حق جواب ندارد. ولله اگر بجای گریه برنحوه شهادت امامان معصوم زندگانی وسیرت معصومین برایمان مرتب گفته میشدوبه مایاداور میشدند گفتار وکردار وکتاب هایشان بعنوان قانون اساسی زندگیمان درمدارس ودانشگاه به ماتدریس میشد جامعه ماگلستان بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج