۷۰۷۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آزمون: حضور در کنار بزرگان آرزویم بود

ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتبال ایران گفت که دوست دارد با عملکرد خوبش در تیم ملی همچنان در کنار بزرگان فوتبال ایران باقی بماند.

ایسنا: ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتبال ایران گفت که دوست دارد با عملکرد خوبش در تیم ملی همچنان در کنار بزرگان فوتبال ایران باقی بماند.

سردار آزمون در جریان تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضورش در تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و من هم اکنون خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد کردند و دوست ندارم که این فرصت را از دست بدهم.

وی که پیش از حضور در اردوی تیم ملی اولین گل رسمی‌اش را در لیگ روسیه به ثمر رساند، در این باره گفت: این اولین گلم در روسیه بود که این مساله هم آرزوی هر بازیکن ایرانی است که بتواند در لیگ‌های خارجی موفق باشد. این مساله باعث افتخار من است و خدا را شکر می‌کنم حالا با روحیه خوب به اردوی تیم ملی آماده‌ام.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش با او که پیش از شروع تمرین انجام شد، گفت: صحبت خاصی نبود. سرمربی تیم ملی به من گفت که باید در سه بازی تیم ملی جوانان شرکت کنم و پس از انجام ریکاوری به اردوی تیم ملی برگردم. امیدوارم بتوانم به تیم جوانان هم کمک کنم که به مرحله بعد رقابت‌های آسیایی صعود کند.

وی همچنین درباره حضورش در کنار بزرگان فوتبال ایران گفت: همیشه آرزو داشتم که در کنار ملی‌پوشان بزرگ ایران بازی کنم و حالا هم دوست دارم آنقدر خوب کار کنم که در کنار آنها بمانم.

آزمون که چندی پیش در برنامه تلویزیونی ۹۰ حاضر شده بود و مدل موهایش سوژه این برنامه شده بود، این بار با ظاهری جدید در تمرین تیم ملی حاضر شده بود. او در این باره گفت: موهایم بلند بود و به هنگام بازی من را اذیت می‌کرد. به همین دلیل آنها را کوتاه کرده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج