۷۰۷۸۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تریلر دوم Venom منتشر شد

سونی پیکچرز رسما دومین تریلر فیلم Venom را منتشر کرد. تلاش این استودیو برای به تصویر کشیدن دنیای سینمایی در قالب مرد عنکبوتی بالا و پایین‌های زیادی داشته است.

سینما گیمفا: سونی پیکچرز رسما دومین تریلر فیلم Venom را منتشر کرد. تلاش این استودیو برای به تصویر کشیدن دنیای سینمایی در قالب مرد عنکبوتی بالا و پایین‌های زیادی داشته است. آن‌ها با اعلام خبر پیوستن تام هاردی برای ایفای نقش اصلی، ادی بروک، در این پروژه هیجان زیادی به پا کردند. سونی کارگردان Zombieland، روبن فلیشر (Ruben Fleischer) را در اختیار گرفت اما هیجان این فیلم با انتشار تریلر اول فروکش کرد.

در حرکتی که باعث دوگانگی میان طرفداران شد، سونی ونوم را در تریلر اول نشان نداد. تریلر اول تنها زندگی ادی بروک را نشان می‌داد. برای همین وقت آن رسیده بود ونوم به نمایش گذاشته شود و به نظر می‌رسد سونی بالاخره به حرف طرفداران گوش داده است.

سونی پیکچرز دومین تریلر ونوم را امروز بعد از نمایش آن در کامیک‌کان ۲۰۱۸، مراسم سالانه فیلم‌سازان که در آن توزیع‌کننده‌ها لیست پخش سالانه‌شان را ارائه می‌دهند، منتشر کرد. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید که اولین تصویر از تام هاردی در قالب ونوم را نشان می‌دهد و همین‌طور می‌توانید پوستر رسمی فیلم را در قسمت زیر ببینید.

تریلر دوم Venom منتشر شد

این تریلر جزئیات زیادی را نشان می‌دهد که قبلا تایید نشده بودند. قبلا گفته شده بود تام هاردی نقش ادی بروک را بازی می‌کند اما این تریلر زمان کمی برای نمایش او بعنوان یک خبرنگار صرف کرده است. او به دنبال دکتر کارلتون درک (با هنرمندی ریز احمد) و شرکت اوست. بعضی از جزئیات را می‌توان از اولین تصویر ونوم فهمید اما در این تریلر شاهد نقش جنی اسلیت در هدایت هاردی به سوی چیزی که اتفاق می‌افتد، هستیم. این شامل آزمایش روی آن‌هایی است که قطعا موجودات ونوم‌شکل خواهند بود.

موجود بزرگ در اینجا ونومِ هاردی است. تریلر فیلم نگاه کاملی بر این ضدقهرمان دارد اما صحنه‌های زیاد دیگری هستند که قدرت او را نشان می‌دهند. چندین بار می‌بینیم او با ادی صحبت می‌کند اما اینجا بیشتر تاکید روی حفاظت آن از میزبان خود است. این موجود کنترل را بدست گرفته تا آدمکش‌هایی که وارد آپارتمان بروک شده‌اند را شکست دهد اما از طرفی هم وقتی بروک سوار موتور است برای حفاظت او کمی قاطی می‌کند.

هنوز خبری از وودی هرلسون نیست هرچند شایعات اخیر حاکی از این بودند که او نقش Carnage را بازی می‌کند. این شاید نشان‌دهنده این امر باشد که او نقش کمی در این فیلم دارد یا در دنباله فیلم او را می‌بینیم. هرچند برای صحبت کردن درباره دنباله فیلم زود است اما این فیلم می‌تواند چیزی را به سونی دهد که سال‌ها به دنبال آن هستند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی لینک زیر کیک کنید
تریلر دوم Venom منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج