۷۰۸۲۶۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت کودکان آزاردیده ماهشهری

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: دادستان پیگیر این کودک آزاری شده و قرار بازداشت موقت را برای پدر و نامادری صادر کرده است و قرار است این ۳ کودک ماهشهری تحت حضانت عمویشان قرار گیرند.

فارس: مدیرکل آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: دادستان پیگیر این کودک آزاری شده و قرار بازداشت موقت را برای پدر و نامادری صادر کرده است و قرار است این ۳ کودک ماهشهری تحت حضانت عمویشان قرار گیرند.

رضا جعفری در رابطه با آخرین وضعیت کودکان آزاردیده ماهشهری توسط پدر و نامادری‌شان گفت:‌ما سریعاً به این موضوع ورود کرده‌ایم پدر و نامادری این کودکان بازداشت شده‌اند و کودکان نزد عمویشان زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: ما این کودکان را تحت حمایت خود قرار دادة، معاینات پزشکی آنان را آغاز کرده‌ایم حتی به صورت حضور معاون آسیب‌های حوزه بهزیستی به ماهشهر سفر کرده تا از نزدیک وضعیت را ببیند و بهزیستی همه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد چرا که وجدان جامعه جریحه‌دار شده است.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی بهزیستی افزود: بحث حمایت از عموی این کودکان نیز در دست اقدام است سازمان بهزیستی متعهد شده تا از عموی این کودکان حمایت‌های لازم را بکند از طرفی عموی کودکان از مددجویان سازمان بهزیستی هم محسوب می شود ما حضانت کودکان را به عمویشان خواهیم داد چرا که صلاحیت نگهداری این کودکان را دارد.

جعفری تصریح کرد: تا زمانی که این کودکان از شوک آزاردیدن خارج شوند و بازیابی خود را پیدا کنند بهزیستی آنها را رها نخواهد کرد و پیگیر تحصیل آنها هم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کودک‌آزاری جرم عمومی محسوب می‌شود و نیاز به شاکی خصوص ندارد گفت:‌ دادستان این شهرستان پیگیر این موضوع بوده و بازداشت موقت را برای پدر و نامادری صادر کرده است.

وی گفت: در موضوع خشونت‌های اجتماعی فقط ما به کودکان آزاردیده نگاه نمی‌کنیم بلکه به مرتکبین جرایم هم توجه داریم اگر فرد معتاد است یا مشکل مالی دارد و این امر باعث کودک‌آزاری‌شان می‌شود ما از آنها حمایت کرده و مشکل‌شان را برطرف می‌کنیم.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی بهزیستی افزود: از تمام اطرافیان، همسایگان و خانواده‌های این چنین کودکانی می‌خواهیم که گزارش کودک‌آزاری را به اورژانس اجتماعی ارائه دهند تا در جرم آن شریک نباشند چرا که ما همه نسبت به چنین حادثه‌هایی مسئولیت اجتماعی داریم.

فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین هشت‌ساله و علی‌اکبر پنج‌ساله سه کودک ماهشهری هستند که از سوی والدینشان مورد آزار و اذیت، شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل این کودکان نیز رسیدگی نشده است.

این کودکان در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت دردناک و ضرب‌وجرح قرار می‌گرفتند. دست دختر بزرگ‌تر به‌وسیله چکش شکسته شده است که پس از اطلاع همسایه‌ها، موضوع به نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت و اکنون پدر و نامادری در بازداشت به سر می برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا کی باید شاهد این کودک آزادیها باید بود !!!

    • ایرانیم

      آزار وشکنجه کودکان هیچ توجیهی ندارد وباید عاملان به اشدمجازات برسند تادرس عبرت دیگران باشد

    • رفیعی نسب

      خدالعنت کنه که بابچه هاین کار کردن حالاتا وضع روحی خوب بشه طول میکشه

    • رهام

      ای تف ب شرف ذات نداشتن بیاد بی رگ بی غیرت باید همی بلا بسرخودشون بیارین پست فطرتااا

    • ساره

      بایددد مجازات بشن. خدا لعنتشون کنه کثاقتای بی ذات ..... اعدام حق پدر مادر شونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج