۷۰۸۲۹۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کوروش تهامی: ۲ سیمرغ طلب دارم!

بازیگر فیلم«رگ خواب» گفت: به صراحت این نکته را می‌گویم که من دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر طلب دارم.

روزنامه جام جم: کورش تهامی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در جشن تولد ۴۸ سالگی خود در گفتگو با جام جم درباره آرزوهایش گفته و ابراز امیدواری کرده که یک روزی برنده اسکار شود.

کوروش تهامی: ۲ سیمرغ طلب دارم!

** وضعیت تئاتر امروز ایران درگیر حواشی شده است و گرچه حجم تماشاگران بیشتر شده، اما نمایش‌ها تا اندازه‌ای بی‌کیفیت شده‌اند. اگر در گذشته کار خوبی روی صحنه می‌رفت، دلیلش این بود همه عوامل با جان و دل کنار هم جمع می‌شدند و هدفشان این بود کار درستی بسازند و اتفاقی ماندگار را رقم بزنند.

** آرزوهایم زیاد است اما مجبورم فقط تعدادی از آنها را بگویم. اولین آرزویی که به ذهنم می‌رسد این است که دلم می‌خواهد در زندگی شخصی‌ام آدم موفقی باشم. دلم می‌خواهد شریک خوبی برای همسرم و حتی بقیه اطرافیانم باشم.

** قضاوت‌ها و داوری‌های جشنواره‌ای چون فیلم فجر، می‌تواند تاثیر زیادی روی مسیر کاری و آینده فرد داشته باشد و زندگی هنری یک آدم را عوض می‌کند. به صراحت این نکته را می‌گویم که من دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر طلب دارم. خیلی راحت از بازی‌ام در «به رنگ ارغوان» و «رگ خواب» گذشتند.

** به رنگ ارغوان را سال 82 بازی کردم و کار، سال 88 مورد ارزشیابی قرار گرفت. سال88 برای فیلمی کاندیدا شدم که هفت هشت سال پیش بازی‌اش کرده بودم و این اصلا قابل ارزیابی و مقایسه با بازی‌های دیگر دوستانم نبود. با این حال تاکید می‌کنم با تمام وجودم در آن فیلم بازی کردم.

** بسیاری اوقات وقتی می‌خواهند کاری بسازند، به سراغ اجناس و افراد ارزان می‌روند. حتی در زمینه انتخاب لباس شخصیت‌ها می‌گویند ببینید در کمد خودتان چه لباسی دارید و بیاورید! من ابدا این را قبول نمی‌کنم؛ جز در مواردی خاص که احساس کنم لباسی دارم که به تن نقش می‌خورد. یعنی چه بازیگر خودش لباس بیاورد؟ مگر هر آدم چند دست لباس دارد؟

اما مراسم تولد کورش تهامی و هدیه‌ای که جام‌جم به او اهدا کرد، با حاشیه جالبی هم همراه بود! او هنگام دریافت جایزه‌اش که از جنس صنایع‌دستی کشورمان بود، گفت: امیدوارم روزی اسکار بگیرم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم میگم بهت دوتا سیمرغتم بدن
      اگه چیز دیگه ای هم خاستی بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج