جاباما
۷۰۸۲۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

توزیع سراسری گازوئیل یورو ۴ تا دو ماه آینده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آخرین وضعیت توزیع نفت گاز و بنزین یورو چهار را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آخرین وضعیت توزیع نفت گاز و بنزین یورو چهار را تشریح کرد.

سیدمحمدرضا موسوی خواه درمورد توزیع بنزین یورو چهار در کلان شهرها و شهرهای کشور گفت: به غیر از هشت کلان شهری که در آن ها بنزین یورو چهار توزیع می شود، تا پایان سال بنزین یورو چهار در ۱۵ شهر توزیع می شود.

وی افزود: این شهرها شامل شهرهایی در مسیر استان خراسان رضوی، شهرهایی از بندرعباس تا اصفهان، اصفهان تا خوزستان و تهران تا خوزستان می شود. البته در حال حاضر نیز بنزین یورو چهار در برخی از شهرهای مذکور توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع نفت گاز یورو چهار تا دوماه دیگر در سراسر کشور خبر داد و گفت: تا دو ما دیگر توزیع نفت گاز یورو چهار در جایگاه های کل کشور اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در آخرین نشست خبری خود درباره تولید بنزین یورو ٤ در پالایشگاه‌های اراک، تبریز، اصفهان و آبادان توضیح داد: در این پالایشگاه‌ها روزانه ٣٢ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ تولید می‌شود که میانگین تولید روزانه پارسال ٢٨ میلیون لیتر بوده است، همچنین مقدار تولید بنزین یورو ۵ در پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۱۲ میلیون لیتر در روز است.

بر این اساس مجموع تولید بنزین یورو ۴ در پالایشگاه اراک ۱۷ میلیون، در پالایشگاه تبریز ۱.۵ میلیون لیتر، در پالایشگاه اصفهان ۱۲ میلیون لیتر و در پالایشگاه آبادان ۱.۵ میلیون لیتر است.

وی درباره تولید نفت‌گاز یورو ۴ توضیح داد: تولید نفت‌گاز یورو ۴ در پالایشگاه‌های تهران، اراک، اصفهان و لاوان روزانه ٢٨ میلیون لیتر است که میانگین روزانه تولید در سال ۹۶، ٢٦ میلیون لیتر بوده است؛ حجم تولید گازوئیل به ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون لیتر افزایش می‌یابد که ۷۰ میلیون لیتر از آن یورو ۴ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجا ایرانه ادم سودجو زیاده
      نمونه اش کنار خونه مون یک نانوایی هست تعریف میکرد که تازگیها بهشون گازوئیل یورو چند دادن بهشون و این گازوئیل از قبلیها بیشتر مصرف میشه برای همین بهش روغن سوخته اضاف میکنه که گرماش بیشتر شه و..... حالا ببینید این روغن سوخته چه عوارضی تولید برای بدن افراد

    • خلیلی قوشچی

      ما ازین دو ماهها زیاد دیدیم وقتی توزیع کردین بگین
      چرا وقتی نمیتونید گازوئیل یورو ۴رو تولید کنید پوزشو میدید که مثلا یه خبری هم شما داده باشین
      برید خودتونو گول بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج