۷۰۸۳۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سینما زندگی» در باغ کتاب آغاز به کار می‌کند

«سینما زندگی» با بهاره رهنما در باغ کتاب کار خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: طبق گزارش رسیده، «موسسه علمی آموزشی "بارش افکار سپید" برای اولین بار با رویکرد دین، روان و نگاهی جامع‌شناختی به بهترین فیلم‌های محتوایی جهان می‌کوشد تا بازتعریفی عمیق از مفاهیم زندگی و رفتارهای ما در سبک زندگی رایج در ایران ارائه بدهد.»

«سینما زندگی» در باغ کتاب آغاز به کار می‌کند

حجت‌الاسلام محمد برمایی مسئول مرکز بارش با دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان به حضور در سینما زندگی، تأکید کرد: در اولین گام که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه، از ساعت 15 در باغ کتاب گردهم می‌آییم تا درباره فیلم Me Before You درام رمانتیک آمریکایی که تیا شروک براساس داستانی از جوجو مویز ساخته است به گفتگو بنشینیم.

وی در خصوص مخاطب سینما زندگی، گفت: مخاطب سینما زندگی صرفاً یک مخاطب سینمایی نیست بلکه مخاطب سینما زندگی تفکر نقادانه‌ای مبتنی بر مهارت تفکر نقادانه دارد؛ این مخاطب قطعاً خانواده‌های ایرانی را شامل می‌شود. این‌ها جزئی از اهداف سینما زندگی است.

برمایی با اشاره به اینکه در سینما زندگی قصد داریم با القاء افکار محتوایی و کاربردی برای زندگی مردم، این خلأ موجود در فضای سینما و هنر را پوشش دهیم، افزود: اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان به این حوزه بدانند ما آمدیم تا با ارائه آثار ارزشمند هنر نمایشی و تصویری(تئاتر و سینما) به مردم درست زندگی کردن را بیاموزیم. از طرفی دیگر با معرفی کتابها و فیلمهای خوب الگوهای مناسب را به نیز به جامعه بشناسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطب سینما زندگی دارای سواد رسانه‌ای است،دغدغه فرهنگی دارد و می‌کوشد در زندگی شخصی اش با فرهنگ، آداب و رسوم و معارف ایمانی اسلامی اش، زندگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج