۷۰۸۳۸۷
۴ نظر
۵۱۷۸
۴ نظر
۵۱۷۸
پ

چگونه لکه انواع لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

اگر بر روی لباس هایتان لکه هایی از لوازم آرایشی باقی مانده است می توانید با این روش های ساده و کاربردی این لکه ها را به طور کامل پاک و تمیز کنید!

وبسایت زیبامون : اگر بر روی لباس هایتان لکه هایی از لوازم آرایشی باقی مانده است می توانید با این روش های ساده و کاربردی این لکه ها را به طور کامل پاک و تمیز کنید! آرایش کردن به یکی از کارهای روزمره و همیشگی برای بیشتر خانم ها تبدیل شده است و گای ممکن است این کار را با عجله انجام دهند که در نتیجه آن ریختن لوازم آرایشی بر روی لباس خواهد بود! اگر به هر دلیلی لکه هایی از لوازم آرایشی بر روی لباس هایتان باقی مانده است می توانید با استفاده از روش هایی که در این قسمت از زیبامون دات کام به آن اشاره خواهیم کرد لباس های خود را تمیز کنید. با ما همراه باشید.

پاک کردن لکه کانسیلر، رژگونه، سایه چشم، خط چشم و ریمل از روی لباس

این نوع از لکه ها اگرچه بسیار آزارددهنده هستند اما پاک کردن آن ها از روی لباس بسیار ساده است! ابتدا لکه مورد نظر را با استفاده از مواد شوینده از روی لباس پاک کنید و سپس لباس خود را با روش همیشگی بشویید. با این کار لکه باقی مانده از این لوازم آرایشی بر روی لباس به طور کامل از بین خواهد رفت.

چگونه لکه انواع لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

پاک کردن لکه روغن های صورت ( Face oils ) از روی لباس

ممکن است در هنگام استفاده از روغن های مختلف مانند روغن آرگان، برای صورت خود چند قطره از آن روی لباس تان بریزد برای پاک کردن این لکه باید به این شکل عمل کنید: ابتدا روغن اضافی را از روی لباس پاک کنید و سپس آن قسمت از لباس را با یک ماده شوینده بشویید و در آخر با داغ ترین دمای آب که برای پارچه لباستان مناسب است آن را شست و شو دهید.

چگونه لکه انواع لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

پاک کردن لکه لاک ناخن از روی لباس

لاک ناخن را می توانید به سادگی با استفاده از این روش از روی لباس پاک کنید به شرطی که لباستان از جنس استات ( acetate ) و تری استات ( triacetate ) نباشد زیرا این نوع از پارچه ها در اثر تماس با استون احتمال خراب شدن و سوختگی را خواهند داشت. پس قبل از انجام این روش برچسب روی لباس که مشخصات و نوع پارچه روی آن نوشته شده است را چک کنید.

چگونه لکه انواع لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

پاک کردن لکه رژلب از روی لباس

برای پاک کردن لکه رژلب از روی لباس ابتدا باید قسمت های باقی مانده از رژلب بر روی لباس را با استفاده از یک ابزار کوچک از روی لباس بردارید. مثلا با نوک چاقو روی لکه رژلب را کمی خراش دهید تا اضافه های ان از روی لباس حذف شود. سپس روی قسمت مورد نظر مقداری مایع یا پودر شوینده بریزید و فقط آن قسمت را کمی با انگشت ماساژ دهید تا لکه از روی لباس پاک شود. اگر احساس کردید همچنان اثر لکه روی لباس است این کار را مجددا انجام دهید تا لکه رژلب به طور کامل از روی لباس پاک شود و در نهایت لباس خود را با روش همیشگی بشویید و آبکشی نمایید.

چگونه لکه انواع لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

اگر قصد دارید لباس را با ماشین لباسشویی بشویید حتما لکه روی لباس را همانطور که در بالا توضیح داده شد کمی خراش دهید تا تمام جرم هایی اضافی رژلب از روی لباس حذف شود. در غیر این صورت ممکن است رنگ رژلب پخش شده و لکه بزرگتری بر روی لباس باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • suha

      خیلی مسخره بود .ماده شوینده که همه بلدن استفاده کنن . روش جدید و بهتر .اکثرا با شوینده ها پاک نمیشن .

    • بدون نام

      خیلی به درد بخوره

    • مینا

      الان میشه بفرمایید لکه لاک ناخن رو با چه ماده ای فرمودید؟ اصلا توصیه ی خاصی نداده این متن

    • بدون نام

      همش که نوشتید با مواد شوینده بشویید یعنی خودمون نمیدونستیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج