۷۰۸۳۹۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جیمز کامرون: آواتار یک فیلم خانوادگی است

جیمز کامرون (James Cameron) فیلم آواتار خود را درام بلند خانوادگی نامیده است. کامرون هر بار این صنعت را با ساخت فیلم جدیدی تغییر می‌دهد و این دقیقا همان اتفاقی است که برای آواتار در سال ۲۰۰۹ افتاد.

سینما گیمفا: جیمز کامرون (James Cameron) فیلم آواتار خود را درام بلند خانوادگی نامیده است. کامرون هر بار این صنعت را با ساخت فیلم جدیدی تغییر می‌دهد و این دقیقا همان اتفاقی است که برای آواتار در سال ۲۰۰۹ افتاد. این فیلم حماسی علمی تخیلی سه بعدی از آخرین تکنولوژی برای ترکیب لایو اکشن و تصویر کامپیوتری استفاده کرده بود. آواتار عصر جدیدی از فیلم‌های سه بعدی را بوجود آورد و در گیشه عملکرد موفقی داشت و توانست ۲.۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا بفروشد و پر فروش‌ترین فیلم تاریخ شود.

جیمز کامرون: آواتار یک فیلم خانوادگی است

حالا جیمز کامرون می‌خواهد مجددا پاندورا را ملاقات کند و امیدوار است مخاطبین نیز او را همراهی کنند. این فیلم‌ساز در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری دو دنباله آواتار است و قصد دارد دو فیلم دیگر نیز بسازد. همانند اولین آواتار، فیلم‌های جدید تکنولوژی فیلم‌سازی را ارتقا خواهند داد. اولین فیلم برای کامرون به اندازه کافی برجسته نبود و حالا او قصد دارد عصر جدیدی ایجاد کند که بیشتر زیر آب است. علاوه بر محیط‌های جدید، آواتار ۲ و دنباله‌های آن شخصیت‌های جدیدی از جمله کودکی قهرمانان آواتار: جیک سالی و نیتیری را معرفی خواهند کرد. در اصل، خانواده تِم اصلی دنباله‌های جدید آواتار خواهند بود.

جیمز کامرون در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت خانواده صحبت کرده و گفته مجموعه داستان آواتار مجموعه گسترده‌ای است که مانند سه‌گانه پدرخوانده نمی‌باشد. کامرون اظهار داشته:

من پدر پنج بچه هستم و فکر می‌کنم چی می‌شد اگر آواتار درام خانوادگی بود، اگر پدرخوانده بود. قطعا آواتار ژانر و داستان خیلی متفاوتی دارد اما من واقعا تحت تاثیر این ایده قرار گرفتم. برای همین این چیزی است که اتفاق می‌افتد. این مجموعه خانوادگی گسترده‌ای است و با فیلم اول خیلی فرق دارد.

کامرون گفته می‌خواهد به دنبال اتفاقاتی باشد که وقتی جنگجویان بچه‌دار می‌شوند، رخ می‌دهند. این کارگردان گفته: آواتار داستان خیلی متفاوتی دارد. این اظهارات وقتی تغییر می‌کنند که کامرون درباره خسته شدن از انتقام‌جویان می‌گوید و امیدوار است فیلم‌سازان به دنبال داستان‌های متفاوتی باشند. کامرون اشاره بر عدم وجود داستان خانوادگی در فیلم‌های ابر قهرمانی داشته و می‌گوید: داستان‌های دیگری جز داستان مردهای ابر قهرمان بدون خانواده که دو ساعت کارهای مخرب انجام می‌دهند و شهرها را ویران می‌کنند، برای گفتن وجود دارند.

کاملا مشخص است که خانواده موضوع اصلی فیلم‌های جیمز کامرون است و اساس داستان آواتار اوست. جیمز کامرون جدید، جیمز کامرون قدیمی نیست که فقط به سایبرگ‌ها و کشتن یا زیر دریایی‌ها در مبارزات بزرگ با بیگانگان یا غرق شدن اد هریس در قعر اقیانوس و دیدن بیگانگان بپردازد. حالا دیدن این فیلم خانوادگی جالب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج