۷۰۸۵۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۶ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما از نعمت داشتن ویژگی های مثبت شخصیتی بسیاری برخوردار هستید و دارای اعتماد به نفس، مصمم، سخاوتمند، شوخ طبع، با صداقت، متواضع و مثبت اندیش هستید. امسال شما با انرژی و انگیزه ی فوق العاده ای در تلاش برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود هستید. خوشبختانه این تلاش هایتان بی نتیجه باقی نخواهند ماند و وضع مالی ثبات بیشتری خواهد یافت و درآمدتان نسبت به سال قبل نیز بیشتر خواهد شد. اگر قصد فروش املاک را دارید از فرصتی که امسال در اختیارتان قرار داده است بهره ببرید تا سود قابل توجهی را به دست بیاورید. از لحاظ حرفه ای اوضاع برایتان بسیار مساعد خواهد بود و در محل کارتان به خاطر تلاش و سخت کوشی خود مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت و موقعیت کاریتان نیز پیشرفت خواهد کرد. اگر احساس کردید که به کمک نیاز دارید از همکاران با سابقه ی خود کمک بگیرید تا پیشرفت سریعتری داشته باشید. امسال از لحاظ عاطفی نیز برای شما سال خوبی خواهد بود و در کنار عشقتان روزهای خوبی را خواهید گذراند و از حمایت او بهره مند خواهید بود. اردیبهشت، شهریور، آذر و اسفند بهترین ماههای سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز می توانید بالاخره نفس راحتی کشیده و به ذهنتان کمی استراحت بدهید. با شرایط کیهانی موجود، امروز زمان فوق العاده ای برای آماده شدن برای رویارویی با چالش هایی است که تا پیش از این فقط باعث نگرانی شما بوده اند و هیچ قدمی در ارتباط با آنها برنداشته بودید. اگر امروز فکرتان خوب کار می کند به این دلیل است که قدرت رویارویی با مشکلاتتان را پیدا کرده اید و به جای فرار کردن با آنها روبرو شده اید. حالا که اعتماد به نفس خود را باری دیگر به دست آورده اید می توانید از این فرصت استفاده کرده و آنچه در قلب و ذهنتان می گذرد را با شخصی که برایتان بسیار عزیز است در میان بگذارید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز شما دوست دارید کمی بیشتر به خود پرداخته و خودتان و واکنش هایی که نسبت به دنیای اطرافتان نشان می دهید را درک کنید. شما باید کمی وقت صرف کنید و موفقیت ها و شکست های خود را مورد بررسی قرار دهید، به ویزه در زمینه هایی که پای زندگی شخصی و خانوادگیتان در میان است. قطعا شما هم مانند هر شخص دیگری اشتباهاتی داشته اید، اما این دلیل خوبی برای این که تمام کارها و تصمیمات خود را زیر سؤال ببرید نخواهد بود. خوشبختانه اوضاع دارد تغییر پیدا می کند و طی چند روز آینده همه چیز در جهت مثبت پیش خواهد رفت. شاید بهتر باشد نتیجه ی افکار و بررسی های خود و درسی که از آنها گرفته اید را با خانواده تان در میان بگذارید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن خواهد بود! در واقع امروز هر اتفاقی ممکن است بیفتد،پس خودتان را برای هر چیز غیر منتظره ای آماده کنید. این احتمال وجود دارد که با شخصی آشنا شوید که برای عاشق شدن آماده است و شما را مورد حمایت خود قرار داده و در روزهای سختی و تنهایی سنگ صبورتان خواهد شد. در چنین موقعیتی باید تمام ترس ها و تردیدهایتان را کنار بگذارید. همه ی ما باید هر از گاهی کمی دیوانگی کنیم، پس احتیاط را کنار بگذارید و دریچه های قلبتان را باز کنید. اگر قرار است از بیرون غذا بخرید سعی کنید از جای مورد اعتمادی خرید کنید، در غیر این صورت باید خودتان را برای دل پیچه یا مسمومیت غذایی آماده کنید!

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز شما در مرکز توجه قرار خواهید داشت و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای تغییر تصویر اشتباهی که از خودتان دارید باشد و به شما این اجازه را بدهد که به محبوبیتی که بین دیگران دارید پی ببرید. شما انرژی و قدرت جذب بسیار زیادی در اختیار دارید که باعث می شود مورد توجه دیگران دیگران قرار بگیرید. شما باید به خودتان افتخار کنید و از این که دیگران تلاش و سخت کوشی شما را مورد تأیید و تحسین قرار می دهند لذت ببرید. وقت آن رسیده است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید. باید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

اگر کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کرده اید، شرایط کیهانی امروز باعث خواهند شد که حالتان نسبت به قبل به میزان قابل توجهی بهتر شود. تا چند روز دیگر قدرت کافی برای ادامه دادن پروژه ها و کارهایی که نیمه تمام رها کرده بودید را خواهید داشت. چیزهای زیادی در زندگی شما در حال تغییر هستند. انگیزه هایتان در حال تخول هستند و اهدافتان ممکن است جهت تازه ای را در پیش بگیرند. امروز اگر درمورد چیزهایی که برایتان جالب هستند با اطرافیانتان صحبت کنید به احتمال زیاد دچار ناامیدی خواهید شد، زیرا حرف هایتان برای آنها هیچ جذابیتی ندارند و نمی توانند شور و هیجان شما وقتی دارید در این باره صحبت می کنید را درک کنند.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز هم مثل چند روز گذشته یک روز همراه با احساسات خواهد بود. شما به طور معمول در ارتباط با احساساتتان شخصی درونگرا هستید و آنها را به راحتی بروز نمی دهید، اما طی چند روز آینده نسبت به حالت عادی رفتاری احساساتی از خود نشان می دهید و آن دیوار یخی که در ظاهر به دور خود کشیده اید در حال آب شدن است. امروز بهتر است سکوت نکنید و نظرات و ایده هایتان در رابطه با شرایط فعلی را بیان کنید. الان وقت خوبی برای ناز و ادا نیست، پس خیلی صریح و راحت نظرتان را بگویید. شاید با مخالفت بعضی ها مواجه شوید، ولی اگر بتوانید از نظرات خود دفاع کنید درست بودن آنها را به دیگران ثابت کرده و حمایتشان را به دست خواهید آورد.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

اگر امروز با شخصی که کمی عجیب و غریب به نظر می رسد مواجه شدید به جای این که از او فاصله بگیرید سعی کنید با او صحبت کرده و با او آشنا شوید، چون مصاحبت با این شخص می تواند چیزهای جالبی در مورد خودتان به شما یاد بدهد. گفتگو با این شخص به شما کمک خواهد کرد تا ببینید چقدر نوآوری و خلاقیت در وجودتان نهفته است و قدر ویژگی های خارق العاده ای که دارید را بدانید. شاید نسبت به یکی از دوستان و یا نزدیکانتان که مورد تحسین دیگران است حسادت کرده و فکر کنید که حق شما را خورده است. ولی حتی اگر خودتان فکر کنید دارید در این مورد بیطرفانه قضاوت می کنید هم تعصب هایی از درون قدرت تشخیص شما را دارند تحت تاثیر قرار می دهند.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه سعی در کمک کردن به دیگران دارند و یا اگر خدمت رسانی به دیگران و کمک به آنها بخشی از شغل و حرفه ی شماست، امروز برخی واقعیت ها را در مورد خودتان برای شما مشخص خواهد کرد. شما باید یاد بگیرید که وقت بیشتری برای خودتان گذاشته و بیشتر مواظب خودتان باشید. اگر این کار را نکنید توانی برایتان باقی نخواهد ماند و نخواهید توانست به کمک کردن به دیگران ادامه دهید. به طور جدی به این موضوع فکر کنید و دست از بهانه آوردن و توجیه بی توجهی به خودتان بردارید. به ایجاد برخی تغییرات در زندگی خود و اولویت دادن به خودتان فکر کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

شما معمولا در تصمیم گیری در مورد احساسات خود با مشکل چندانی مواجه نیستید. شما شخصی سرشار از احساسات هستید و به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید و شاید هیچ یک از افرادی که می شناسید در عاشقی مثل شما نباشد. از همه ی اینها گذشته دارید وارد دوره ای می شوید که احساسات شما دارند اوج بیشتری به خود می گیرند، پس اگر تنها هستید خودتان را برای عاشق شدن آماده کنید! امروز به دنبال پیدا کردن راه چاره ای برای مشکلات حل نشده تان هستید، ولی حرف زدن در این مورد به آن خوبی که انتظار دارید پیش نخواهد رفت. شاید بهتر باشد بی آن که چیزی بگویید خودتان دست به کار شده و سنگ ها را از سر راه بردارید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

نتیجه ی هفته ها تلاش و برنامه ریزی شما امروز بالاخره مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و در روند پیشرفتتان با مرحله ای جدی و شاید حتی بحرانی روبرو خواهید بود. شما امروز صبر و حوصله ی چندانی ندارید و هر لحظه ممکن است از کوره در بروید، پس بهتر است مواظب رفتار خودتان باشید و کاری نکنید که باعث پشیمانیتان بشود. شما در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان شور و اشتیاق فراوانی دارید، اما نگران این هستید که مبادا لقمه ای بزرگ تر از دهانتان برداشته باشید. اصلا نگران نباشید، در حال حاضر هیچ چیزی به غیر از خودتان نمی تواند شما را محدود کند و باید تا جای ممکن به بلندپروازی های خود اهمیت بدهید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

شما این را می دانید که نمی توانید تنها در یک حرکت و به راحتی آزادی را به دست بیاورید و باید مرحله به مرحله و به مرور زمان این حس را در خود ایجاد کنید. شاید این اواخر نداشتن آزادی مورد نظرتان شما را آزار داده باشد، اما طی چند روز فرصت هایی برای شما پیش خواهند آمد که مقدمات لازم برای ایجاد حس رهایی در وجودتان را فراهم خواهند آورد. فراموش نکنید که عشق بزرگترین آزادی است و شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که جایی برای این احساس بی نظیر در زندگی خود باز کنید. امروز اگر فرصتی برای وقت گذراندن با بچه هایتان برایتان پیش آمد قدر این فرصت را بدانید و برنامه مخصوصی برای امروزتان بچینید. کودک درونتان را آزاد کنید و شما هم مثل آنها رفتار کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

امروز در تمام طول روز احساس می کنید که انگار تغییراتی در اطرافیانتان به وجود آمده است. این طور به نظر می رسد که آنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند و با صراحت و راحتی بیشتر حرف ها و احساسات خود را به زبان می آورند، اما آیا واقعا همه عوض شده اند یا شما تغییر کرده اید؟! شاید این شما هستید که نسبت به همیشه منزوی تر شده اید و از بقیه فاصله گرفته و در خود فرو رفته اید. اگر قصد دارید تغییراتی در ظاهر و اندام خود ایجاد کنید اکنون در زمان فوق العاده ای برای انجام این کار به سر می برید. از فرصت استفاده کرده و همین امروز به نزدیک ترین باشگاه رفته و ثبت نام کنید یا برای ورزش خانگی برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۰۲/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج