۷۰۸۶۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش درآمد فیسبوک با وجود جنجال‌های اخیر

شاید فیسبوک سال ۲۰۱۸ را چندان خوب آغاز نکرده باشد؛ یا به عبارت بهتر سال ۲۰۱۸ را فاجعه بار آغاز کرده باشد، اما حتی اتفاقات اخیر در ماجرای رسوایی کمبریج آنالیتیکا و شهادت دادن مارک زاکربرگ در کنگره آمریکا هم نتوانسته اند این ابرکمپانی آمریکایی را از سوددهی دور کنند. روز گذشته فیسبوک اولین گزارش مالی سال ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد و از درآمدی فوق العاده بالا و رشدی چشمگیر در دارایی های خود خبر داد.

وبسایت سخت افزار - محمد یوسفی زاده: شاید فیسبوک سال ۲۰۱۸ را چندان خوب آغاز نکرده باشد؛ یا به عبارت بهتر سال ۲۰۱۸ را فاجعه بار آغاز کرده باشد، اما حتی اتفاقات اخیر در ماجرای رسوایی کمبریج آنالیتیکا و شهادت دادن مارک زاکربرگ در کنگره آمریکا هم نتوانسته اند این ابرکمپانی آمریکایی را از سوددهی دور کنند. روز گذشته فیسبوک اولین گزارش مالی سال ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد و از درآمدی فوق العاده بالا و رشدی چشمگیر در دارایی های خود خبر داد.

بر اساس این گزارش مالی که توسط وب سایت های متعددی منتشر شده، فیسبوک در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۸ میلادی در مجموع درآمدی بالغ بر ۱۱.۹۷ میلیارد دلار داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش را نشان می دهد. این رقم باعث می شود سود فیسبوک نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میلادی بالغ بر ۶۳ درصد افزایش یافته باشد. به گفته این کمپانی تعداد کاربران آنلاین ماهانه فیسبوک در بازه زمانی مورد نظر با افزایش ۱۳ درصدی مواجه بوده است. در حال حاضر فیسبوک ۱.۴۵ میلیارد نفر کاربر فعال روزانه و بیش از ۲.۲ میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه دارد. این اعداد و ارقام در حالی به دست می آیند که نه تنها در طی ماه گذشته فیسبوک زیر فشار بسیار سنگین رسوایی اطلاعاتی بوده، بلکه تمام سال ۲۰۱۷ را با گزارشات متعددی مبنی بر کمک ناخواسته فیسبوک به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و لزوم بازنگری در عملکرد شبکه های اجتماعی دست و پنجه نرم کرده است. با این وجود تحلیلگران متعقدند برای درک بهتر تاثیر ماجرای کمبریج آنالیتیکا می بایست منتظر گزارش مالی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج