۷۰۸۶۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Cannibal Bunnies 2؛ نجات خرگوش های دوس داشتنی!

بازی Cannibal Bunnies 2 یک بازی استراتژیک بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی Creative Drops ساخته و منتشر شده است. شخصیت های اصلی در این بازی خرگوش های ناز و با مزه هستند. البته آن ها فقط برای ما ناز و با مزه می باشند چرا که در بازی دشمنان و بدخواهان بسیاری دارند که می خواهند آن ها را نابود کرده و از بین ببرند. اما وظیفه ی شما در این بازی این است که آن ها را نجات داده و زنده و سالم به مقصد برسانید. شما باید خرگوش ها را راهنمایی کرده تا از مسیر های مختلف عبور کنند و از روی موانع بپرند و از خطرات دوری کنند تا بتوانند سالم و سلامت به مقصد رسیده و زنده بمانند.

همان طور که گفته شد بازی Cannibal Bunnies 2 یک بازی استراتژیک بسیار جذاب است که در آن باید به خرگوش های ناز و با مزه ی بازی کمک کرده تا به سلامت به مقصد برسند. دشمنان و بدخواهان ان ها در طول مسیر سعی می کنند تا به آن ها اسیب برسانند اما شما باید با راهنمایی درست خرگوش ها ان ها را از خطر دور نگه دارید. طراحی بازی بسیار خوب بوده و می تواند در گوشی شما به صورت 60 فریم در ثانیه اجرا شده و یک گرافیک بسیار خوب و طراحی بی نظیر را برای شما به تصویر بکشد.


معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

برخی از ویژگی های بازی Cannibal Bunnies ۲:

• یک بازی لمسی جذاب
• بازی در دنیایی سرشار از بدخواهان و دشمنان
• اجرای بازی به صورت ۶۰ فریم در ثانیه
• راهنمایی خرگوش ها برای دوری از خطرات
• دارای ساعت ها گیم پلی
• دارای 45 مرحله ی مختلف
• بازی در ۳ دنیای متفاوت
• طراحی بسیار جذاب بازی
• صدا گذاری خوب
• محیط های مختلف و متنوع
• و ویژگی های دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery ؛ سفر به دنیای جادو!
هری پاتر نام شخصیتی محبوب از مجموعه رمانی با همین نام می باشد که با داستان های پر رمز و راز و جادوگرانه خود بی تردید به یکی از پر مخاطب ترین و پر طرفدار ترین شخصیت های سینمایی تبدیل شده است. در زمینه بازی های ویدئویی نیز تا کنون شاهد عرضه شدن چندین عنوان از این مجموعه بوده ایم اما برای موبایل، تا قبل از این، بازی معتبر و درخور معرفی ارائه نشده بود. اما استودیوی بازی سازی Jam City در اولین ماه از سال 2018 یک بازی جدید و کاملاً متفاوت از مجموعه هری پاتر با عنوان Harry Potter: Hogwarts Mystery معرفی کرد.

بازی ماجرایی Harry Potter: Hogwarts Mystery یکی دیگر از پروژه های موفق استودیوی بازی سازی Jam City می باشد که به صورت رسمی در ژانویه 2018 معرفی و منتشر شد. این استودیو پیش از این بازی هایی همچون Family Guy و Panda Pop را نیز عرضه کرده بود. با توجه به سوابق کاری، شرکت Jam City را می توان یک استودیوی فعال در زمینه بازی های فانتزی دانست.

در بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به دنیای جذاب و البته مرموز هری پاتر و جادوگران مدرسه هاگوارتز قدم می گذارید. جایی که تا فکرش را بکنید جادو و اسرار و رمز و رموز وجود دارد. در این بازی شما در نقش دانش آموزان و کارآموزانی هستید که در مدرسه هاگوارتز مشغول به تحصیل می باشند. شما باید با کسب مهارت و با فراگیری فنون جادوگری، به یک جادوگر ماهر و حرفه ای تبدیل شوید.

برای این کار مأموریت ها، معماها و پازل های گوناگونی در سر راه شما قرار خواهد گرفت. همچنین وجود دشمنانی که از قضا آن ها نیز با جادو و سحر آشنا هستند، جذابیت مأموریت های شما را بیش از پیش افزایش می دهد. در Harry Potter: Hogwarts Mystery می توانید شخصیت مورد نظر خود را ارتقاء داده و از امکانات و بخش های مختلفی که در اختیار دارید، به منظور تکامل شخصیت خود و تبدیل کردن او به استاد جادوگری استفاده کنید.

گرافیک عالی در کنار گیم پلی جذاب و روان از نمای سوم شخص با طراحی های فانتزی و زیبا، بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery را به یک اثر بزرگ و بسیار محبوب تبدیل کرده است. اگر شما هم از طرفداران مجموعه های هری پاتر هستید، این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید.



معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

برخی از ویژگی های بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery:

• طراحی های جذاب با دقت و جزئیات زیاد
• گیم پلی چند منظوره ماجراجویانه و RPG
• طراحی مدرسه معروف هاگوارتز از مجموعه هری پاتر
• وجود شخصیت های مختلف
• امکان ارتقاء هر شخصیت به درجات مختلف
• وجود ده ها نوع جادو و اسرار گوناگون
• قابلیت گشت و گذار و کشف اتفاقات و رمز و رازهای جدید
• وجود مأموریت های متفاوت
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
برنامه Life Hacks؛ زندگی رو هک کن!

زندگی نیز همانند فعالیت های دیگرمان نیازمند ترفند ها و میانبر هایی است که بتوانیم سریع تر به نتایج دلخواه خود برسیم و از آن در هر لحظه ای لذت ببریم! شاید شما نیز تا کنون در حین جست و جو در وب و مشاهده ی سایت های مختلف مطالبی را با عنوان هک زندگی دیده باشید؛ که در آن روش هایی برای داشتن زندگی شاداب و بدون هیچ گونه دغدغه ای شرح داده شده و راه کار هایی مختلف ارائه داده شده اند. امروز قصد داریم که مجموعه ای از این روش ها را در قالب یک اپ هوشمند و پر کاربرد به شما عزیزان معرفی نماییم. Crumblyy - Life Hacks Ad-Free عنوان یک برنامه ی فوق العاده برای دسترسی به آموزش های هک زندگی می باشد که توسط Tnine Infotech توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. برنامه را نصب کنید و با مراجعه به قسمت های مختلف ان به سرعت به یادگیری آموزش های داده شده بپردازید! تیم توسعه دهنده تمامی آموزش های موجود را در گروه های مختلفی دسته بندی کرده است که به کاربران اجازه می دهد بدون هیچ گونه اتلاف وقت مطالب مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن ها را عملی نمایند. بر خلاف دیگر برنامه های موجود در این زمینه می توان گفت که اطلاعات Crumblyy به صورت روزانه آپدیت شده و در هر روز می توانید جدید ترین آن ها را در قالب اطلاعیه هایی دریافت نمایید.


معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
برخی از ویژگی های اپلیکیشن Life Hacks:

• انواع مختلف هک های گوناگون با دسته بندی بر اساس تکنولوژی، بهداشت، غذا و …
• دریافت روزانه ی هک های جدید زندگی در قالب ناتفیکیشن های کاربردی
• طراحی فوق الاده ساده و آسان برای تمامی کاربران
• به اشتراک گذاری تمامی آموزش ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی
• امکان دعوت از دوستان خود برای هک زندگی و به دست آوردن تجربه ای جدید
• آموزش های کامل و بدون نقص با جزئیات کامل

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
بازی Pocket Mine 3؛ ماجراجویی در اعماق زمین!

Pocket Mine ۳ یک بازی آرکید می باشد که بازی با رده سنی ۱۲+ و توسط استودیو بازی سازی Roofdog Games طراحی شده است که انتشار بازی رایگان می باشد و بازی معدنچی گنج ۳ توانسته امتیاز ۴.۶ از ۵ را بدست آورد. Pocket Mine ۳ یک گیم پلی سرگرم کننده خوبی را دارا می باشد که با استفاده از بخش های جالب بازی می توانید خود را برای ساعات طولانی سرگرم کنید. بازی در مورد یک معدنچی می باشد که به دنبال گنج در زمین های مختلف حفاری می کند. شما در نقش این فرد می باشید که باید با ابزار های خود به دنبال گنج باشید تا ابزار و بخش هایی که برای خود نیاز دارید را با آن خریداری کنید.

در این بازی سرگرم کننده شما می توانید به شخصیت های مختلفی دسترسی داشته باشید که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. با دریافت هزینه های خود و پیدا کردن گنج های بیشتر می توانید شخصیت هایی که در اختیار دارید را به صورت سفارشی سازی تبدیل کنید که برای ناجام این کار ده ها آیتم برای شما در نظر گرفته شده است. گرافیک بازی به صورت اچ دی می باشد که گیم پلی خوبی را نیز دارا می باشد.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
برخی از ویژگی های بازی Pocket Mine ۳:
• کاوش در ده ها محیط دیدنی به صورت زرق و برق دار
• قابلیت سفارشی سازی شخصیت های موجود در بازی
• ساخت عرشه جدید خود با استفاده از کارت ها
• تجارت کردن با دوستان خود از طریق هوش مصنوعی بازی
• بروز رسانی های مکرر بازی با ویژگی های جدید
• سازگار با انواع گوشی و تبلت ها

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
بازی Beat Racer ؛ ریس موزیکالی !
Beat Racer نام یکی از جدید ترین و زیبا ترین بازی های گوگل پلی می باشد. در این بازی جذاب شما در یک مسیر بی پایان قرار خواهید داشت که باید به صورت رکوردی بازی را آغاز کنید و هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید رکورد بهتری را برای خود به ثبت رسانده اید. بازی توسط استودیو بازی سازی ZPLAY Games طراحی شده است که بازی در دسته بازی های موزیک برای دانلود انتشار یافته است. بازی به صورت آفلاین و بدون دیتا قابل اجرا می باشد.

شما در دنیای desolated قرار دارید که موسیقی های بسیار جذابی را دارا می باشد. با استفاده از موزیک های هیجان انگیز باید ماشینی را راهنمایی کنید که بر سر راه او سد و دشمنان زیادی قرار دارند تا از پیشروی این ماشین جلوگیری کنند. بازی دارای گیم پلی بسیار جالبی می باشد که بعد از وارد شدن به گیم شما را در یک دنیای بی پایان قرار خواهد داد که باید بازی را به صورت رکوردی آغاز کنید و رکورد های مختلفی را برای خود به ثبت برسانید. شاید موسیقی های زیبا را بتوان عضو بهترین ویژگی بازی دانست که می توانید ماشین های خود را نیز در بازی ارتقاء دهید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
برخی از ویژگی های بازی Beat Racer:

• امکان اجرای بازی در محیط های مختلف
• ارتقاء ماشین خود در بخش های مربوط
• امکان دریافت سکه های موجود در مسیر
• نابودی سد ها با استفاده از سلاح ها
• بازی در یک محیط بی پایان
• گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
• گرافیکی با کیفیت به صورت اچ دی
• صدا گذاری عالی با موسیقی های جذاب
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۹)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج