۷۰۸۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سردار سلامی: در جنگ هستیم،اما دست برتر را داریم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ هستیم اما دست برتر را داریم ، چراکه ما خطوط نگرانی دشمنان را کشف کردیم ،هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می کشانیم.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ هستیم اما دست برتر را داریم ، چراکه ما خطوط نگرانی دشمنان را کشف کردیم ،هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می کشانیم.

سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در دومین روز همایش روسای دادگستری و دادستان های سراسر کشور در ساری افزود: امروز منافع حیاتی دشمنان را شناسایی کردیم ،توان دفاعی و حمله قوی داریم و با برخی آزمایش های نظامی قدرت را نشان داده ایم .

وی با بیان اینکه ایران در اولویت اصلی حمله دشمنان پس از انقلاب قرار دارد ، افزود: امروز تجربه خوبی در مبارزه داریم، یقین کنید که قدرت و بزرگی ایران در دل تهدیدات و دشمنی ها بوجود آمده است ،ملتی هستیم که عناصر قدرتمند و شکست ناپذیر بودن را در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه قدرت را از درون نهادینه کرده ایم و نمی توانیم به قدرت بیرون متکی باشیم ، ادامه داد: به چنان قدرت در دریا، هوا و زمین رسیده ایم که تهاجم نظامی دشمن با هر مقیاس ،وسعت و گستره ای در ذهن و در واقعیت میدان ،خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه اظهار داشت: ما می دانیم ثقل قدرت دشمن دریایی است و آنچنان قدرتی در دریا گسترش و در معرض دید دشمنان قرار داده ایم و شانه به شانه در دریا مواج حرکت کرده ایم ودر نقاطی نیز با آنان درگیر شدیم و جلوه هایی از قدرت و روح جهاد را دیدند و راه دریایی را بسته ایم.

وی با بیان اینکه ما متوجه شدیم ثقل قدرت دشمن از دریا به هوا منتقل می شود و می دانیم هیچ کشوری قدرت هوایی آمریکارا ندارد، گفت: ۱۵ سال پیش فناوری قدرت هوایی را نداشته ایم اما امروز راهدار پیشرفته ،سامانه موشکی برد بلند و پیشرفته تر به دست متخصصان داخلی ایجاد کرده ایم و نیازی به هیچ کس نداریم و در هوا راه را بسته ایم.

این فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه در زمین نیز مرزها را بسته ایم و دژهای محکمی را در رفیع ترین قله ها ساخته ایم ، گفت: عرض کنم نیروهای فداکار در سرمای زیر ۴۰ درجه به شهادت رسیدند تا امروز ارتفاعات شمال غرب و جنوب شرق را مستحکم کنیم.

سلامی گفت: امروز ایران صاحب قدرت وسیعی شده است و یقین بدانید سناریوی جنگ نظامی را خنثی کرده ایم بطوریکه امروز رئیس جمهوری آمریکا از جنگ نظامی حرفی نمی تواند بزند.

وی اظهار کرد: دشمنان را درعراق ، بحرین ، سوریه ، لبنان و یمن که در حال قدرت سازی هستند تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شدند و نظام ایران قدرتمند شده است.

وی گفت: به همین دلیل شاهد این هستیم که آستانه تحمل رژیم اسرائیل به سر آمده و موشک به پایگاه هایی که نیروهای ما حضور دارند شلیک می کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز موجودیت و بقاء رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته ایم، گفت: امروز اسرائیل فاقدعمق راهبردی است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنگ از همین داخل از پشت سر به سراغمون میاد وقتی مثلا بانکها ورشکست بشن ...کسانی که همه هم و غمشون رو در مبارزه با استکبار قرار دادند و همه چیز داخلی رو فراموش کرده بودند از جمله سیستم بانکی و اقتصاد ورشکسته رو.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج