۷۰۸۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تعیین تکلیف نرخ کرایه تاکسی در هفته آینده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: در هفته آینده افزایش میانگین ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی و مینی‌بوس در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: در هفته آینده افزایش میانگین ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی و مینی‌بوس در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی می‌شود.

محمد علیخانی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوس اظهار داشت: در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران مبنی بر افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه‌ کمیسیون نهایتاً به تصویب رسید که به صورت میانگین کرایه حمل و نقل عمومی به غیر از ریلی ۱۲.۵ درصد افزایش یابد.

علیخانی بیان داشت: برای سال جاری کرایه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس براساس شرایط جغرافیایی منطقه و مسافت طی شده اخذ می‌شود. بنابراین از ۱۰ تا ۱۵ درصد کرایه‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: در این لایحه میزان مسافت طی شده استهلاک و درآمد ماهیانه تاکسی‌رانان مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در زمان اوج ترافیک و بارندگی‌ها نیز به دلیل افزایش مخاطرات و تصادفات همچنین ترافیک برای تشویق در فعالیت‌های حمل و نقل نرخ کرایه‌ها به صورت مشخصی افزایش می‌یابد و در زمان بارندگی تا سقف ۲۰ درصد امکان افزایش نرخ کرایه‌ها وجود دارد.

علیخانی تاکید کرد: در هفته آینده نرخ کرایه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب می‌رسد و برای تایید نهایی به فرمانداری تهران ارسال می‌شود و در صورت تایید نهایی فرمانداری تهران از خرداد ماه اجرایی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به فکر کرایه اسنپ و تپسی هم باشه که دارن پدر راننده بدبخت رو در میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج