۷۰۸۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع، با صداقت، عملگرا، واقع بین و پر شور و انرژی هستید. استعدادهای بیشمار و قدرت تخیلی که شما در اختیار دارید در کنار ویژگی های مثبت شخصیتیتان فرصت های بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد که اگر از آنها به خوبی استفاده نکنید همیشه حسرت خواهید خورد. امسال شما از لحاظ مالی دوره ی بسیار خوبی را در پیش خواهید داشت و منافع مادی قابل توجهی را به دست خواهید آورد. معاملات ملکی در اواخر سال می توانند برای شما بسیار سودبخش باشند. اگر قصد آغاز کار و کاسبی جدیدی را داشته باشید امسال می تواند برایتان فرصت خیل خوبی باشد، اگر هم خودتان صاحب کسب و کاری هستید امسال فرصت گسترش فعالیت ها و در نتیجه افزایش درآمدتان را خواهید داشت. امسال شما کار خود را با شور و انرژی ویژه ای انجام می دهید و همین باعث بهبود عملکرد و در نتیجه پیشرفت شما در زمینه ی حرفه ای خواهد شد. سعی کنید خودتان را در موقعیت هایی که فرصت مدیریت و رهبری را در اختیارتان قرار می دهند به ثبات برسانید. آنهایی که مدت هاست در یک رابطه ی عاطفی جدی بوده اند امسال به احتمال زیاد این رابطه را به ازدواج تبدیل خواهند کرد. بهترین ماه های امسال اردیبهشت، تیر، آبان و آذر هستند.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز شما دوست دارید از فرصتی که این روز تعطیل در اختیارتان قرار داده است استفاده کرده و کمی تغییرات در دکوراسیون خانه ی خود ایجاد کنید. شرایط کیهانی امروز باعث شده است دلتان کمی تنوع بخواهد و این تنوع طلبی به شکل علاقه به تغییر دکور خانه تان بروز پیدا کند. حواستان را خوب جمع کنید! شما عاشق این هستید که یک کار کوچک را به یک پروژه ی بزرگ تبدیل کنید و اگر بخواهید خودتان را بیش از حد درگیر تغییر دکوراسیون خانه تان بکنید به احتمال زیاد به مشکل برخواهید خورد و پول، وقت و یا انرژی کافی برای به پایان رساندن آن را نخواهید داشت. به خودتان سخت نگیرید و فقط از انجام این کار لذت ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز حواستان را خوب جمع کرده و تمام تماس ها و پیام های دریافتی خود را پاسخ بدهید. به احتمال زیاد اخبار جدید و جالبی در راه هستند. شاید یک فرصت کاری که فکرش را هم نمی کنید برایتان پیش بیاید یا یکی از دوستانتان از شما بخواهد در تجربه ای خوشایند با او شریک شوید و یا شاید حتی عشق قدیمیتان بار دیگر به سراغ شما آمده و خواهش کند که یک فرصت دوباره به او بدهید. خلاصه این که حداقل یک بار در طول روز از شدت تعجب برق از سرتان خواهد پرید، پس خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید! با پدر و مادران بر سر مسائل جزئی و بی اهمیت بحث نکنید و دل آنها را نشکنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

تا به حال دقت کرده اید وقتی بالای سر یک قابلمه می ایستید آب داخل آن هر چه منتظر می مانید به جوش نمی آید؟! انتظار برای دریافت یک بسته، تماس و یا پیام نیز امروز به همین شکل پیش خواهد رفت. در حال حاضر هیچ کاری جز انتظار از دست شما ساخته نیست و تمرکز روی این انتظار نیز شکنجه آور خواهد بود، پس تا می توانید خودتان را با کارهای دیگر سرگرم نگه دارید. خیالتان از این که در نهایت آنچه در انتظارش هستید را دریافت خواهید کرد راحت باشد. امروز همچنین فرصتی برای شما فراهم خواهد شد تا وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید؛ لطفا در پذیرفتن این موقعیت به اندازه ی کافی احتیاط به خرج بدهید!

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

اگر امروز یک عشق قدیمی به سراغتان آمده و یا با شما تماس گرفته و خواست باردیگر آتش این عشق را شعله ور کند و رابطه ای که به پایان رسیده را بار دیگر از سر بگیرد تعجب نکنید. بدون شک آنچه از جانب این شخص می شنوید و توجهی که از طرف او به شما می شود برایتان خوشایند خواهد بود، اما ته دلتان هیچ علاقه ای به آغاز مجدد این رابطه احساس نمی کنید. اگر فکر می کنید این رابطه ارزش این که یک فرصت دوباره به آن بدهید را ندارد وقت خودتان را بیهوده هدر نکنید. برای این که ذهنتان درگیر این ماجرا نشود سر خودتان را با دورهمی های دوستانه و کارهای مورد علاقه تان گرم نگه دارید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

هر چقدر سنتان بالاتر می رود توجه و کشش بیشتری نسبت به مسائل معنوی احساس می کنید. البته شما اصلا پایبند عقاید متعصبانه نیستید و این کشش بیشتر شکل کنجکاوی را دارد و دوست دارید در این زمینه دانش بیشتری کسب کرده و آگاهی خود را بالا ببرید. امروز کمی وقت صرف کرده و در رابطه با این موضوعات به تحقیق و مطالعه بپردازید و حتی اگر توانستید با افرادی که دانش و اطلاعات کافی دارند به صحبت بپردازید؛ فقط حواستان باشد که به منابع قابل اطمینان رجوع کرده و خودتن را تا جای ممکن از خرافات و یا منابع غیر معتبر دور نگه دارید. اگر حوصله ی مهمان های ناخوانده را ندارید امروز تا جای ممکن در خانه نمانید!

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز حتما امتحان یک کار و تجربه ی جدید را در برنامه ی خودتان قرار دهید. اگر به فکر پیوستن به یک باشگاه کتاب خوانی، شروع یک کار متفاوت هنری و یا امتحان یک ورزش هیجان انگیز بوده اید امروز همان روزی است که منتظرش بوده اید! این کار فرصت آشنایی با افرادی جدید و ورود به دنیایی متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید در ابتدا کمی خجالت بکشید یا احساس تنهایی کنید، اما خیلی زود و با قرار گرفتن در فضای گرم و صمیمانه ی این گروه خودتان را بخشی از آن احساس خواهید کرد. اگر قرار است فردا تکلیف یا پروژه ای را تحویل دهید سعی کنید آن را در ساعات اولیه ی روز تکمیل کنید چون بعدا دیگر وقتی برای این کار نخواهید داشت.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز شما شور و هیجان زیادی نسبت به زندگی احساس می کنید و نگرشتان به دنیای اطرافتان کاملا مثبت شده است. از طرفی هم احساسات عاشقانه وجودتان را در بر گرفته اند و فکر می کنید که باید از این فرصت بهره ببرید! چرا یک قرار عاشقانه با شخصی که دوست دارید نمی گذارید و او را به یک شام رمانتیک دعوت نمی کنید. سر میز شام با هم در مورد برنامه هایی که برای آینده ی مشترکتان در نظر دارید، از سفرهای دور و دراز گرفته تا خریدن خانه ی رویاهایتان، صحبت کنید. در حین رانندگی و به ویژه وقتی که می خواهید ماشینتان را پارک کنید حواستان را خوب جمع کنید تا از یک تصادف هرچند کوچک اما اعصاب خردکن نجات پیدا کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز احتمال هر چیزی وجود دارد! شاید در نگاه اول عاشق شوید و یا حداقل با شخصی آشنا شوید که شما را به سوی خود جذب می کند. شما امروز بسیار مهربان و احساساتی شده اید و مشتاقانه آماده اید تا تمام وقت و انرژی خود را صرف یک هدف ارزشمند جمعی و یا کمک به شخصی نیازمند کنید. انتظار نداشته باشید که همه چیز با یک اشاره روبراه شود. ممکن است در راهتان با برخی موانع کوچک و بزرگ روبرو شوید، اما نتیجه ی نهایی که به دست خواهید آورد ارزش دست و پنجه نرم کردن با این موانع را خواهد داشت. امروز حواستان باشد لباس هایی که فردا می خواهید بپوشید را از شب اتو و آماده کنید!

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز شما بسیار احساساتی شده اید، اما ای کاش یک نفر بود که احساساتی متقابل از خودش نشان بدهد! با این حال، حتی اگر نیمه ی گمشده ی خود را پیدا نکرده باشید هم به این معنا نیست که به خودتان و احساساتتان توجه نکنید. اگر هیچ کس پیدا نشد که شما را همراهی کند هم سعی کنید به تنهایی از هوای زیبای بهاری لذت ببرید. از خانه بیرون بزنید و همراه با یک موسیقی انرژی بخش در خیابان ها قدم بزنید، خودتان را به یک غذای خوشمزه در یک رستوران درجه یک دعوت کنید. همین کارهای کوچک باعث خواند شد که خستگی یک هفته از تنتان در رفته و برای یک هفته ی خوب و پرانرژی آماده شوید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز در زمینه ی روابط عاطفی ممکن است روز گیج کننده ای برای شما باشد و امکان صحبت با طرف مقابلتان به هیچ وجه فراهم نمی شود. تلاش های شما برای تماس با طرف مقابلتان بی نتیجه باقی می مانند و حتی اگر در کنار هم باشید هم نمی توانید به سادگی با هم ارتباط برقرار کنید و حرف دلتان را به زبان بیاورید. شاید احساس کنید که زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا بین شما و عشقتان فاصله بیندازند. دست از این افکار بیهوده بردارید و کمی حوصله به خرج بدهید، اوضاع خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت. فعلا خودتان را با وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان سرگرم نگه دارید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز شاید حالتان به خوبی همیشه نباشد و صبح که از خواب بیدار می شوید احساس کسالت کنید. اگر دیشب تا دیروقت در مهمانی و گردش بوده باشید احتمال این که امروز با سردرد و یا دل درد از خواب بیدار شوید خیلی زیاد است. نگران نباشید، خیلی زود حالتان خوب خواهد شد. بعد از خوردن صبحانه یک قرص مسکن بخورید و کمی استراحت کنید تا بتوانید تا ظهر بهتر شوید. شاید این درس خوبی باشد تا یاد بگیرید زیاده روی حتی در خوش گذرانی هم خوب نیست. در هر صورت تمام روزتان را با بیحالی سپری نکنید و بعدازظهر از خانه بیرون بزنید و در هوای زیبای بهاری کمی قدم بزنید تا حالتان بهتر شود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷

امروز شما خیلی خوشحال و سرحال هستید و این شاد و شنگول بودن شما برای عشقتان نیز بسیار خوشایند است و او از بودن در کنار شما لذت خواهد برد. حالا که هر دویتان سرحال هستید و حوصله اش را دارید چرا به جای گذراندن یک روز تکراری برای یک روز متنوع و خوشگذرانی برنامه ریزی نمی کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و به جای رفتن به سینما و خوردن شام به یک موزه یا نمایشگاه هنری بروید و ناهار را در فضای باز میل کنید. هر دوی شما این اواخر حسابی سرگرم کار بوده اید و نتوانسته اید به اندازه ی کافی با هم وقت بگذرانید. از این فرصت فوق العاده ای که دست داده است بیشتری بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷
فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷ فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فال ها ما ادماهای کره ماه ن منکه هرچی خوندم توی هیچ کدوم خودمو پیدا نکردم مخصوصا اونجاش که امروز رو با برنامه خرید خونه نو شروع کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج