۷۰۸۸۵۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله خراسانی: مسئولان به فکر ازدواج و اشتغال جوانان باشند

یکی از مراجع تقلید شیعیان از مسئولان خواست تا در راستای فراهم آوردن زمینه ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی وحید خراسانی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این مرجع تقلید اظهار داشت: مسئولان باید به مسائل نیازمندان جامعه و نیز اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که در وزارت کار فعالیت دارند کارشان ارزشمند است، افزود: کفالت ایتام کار بزرگی است که امیدواریم تمامی ایتام کشور تحت پوشش قرار گیرند و به آنان رسیدگی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از رسول الله(ص) گفت: ایشان فرمودند من و کسی که کفالت یک یتیم را بر عهده بگیرد در بهشت مانند دو انگشت دست هستیم و این اقدام بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید به فکر بیکاری جوانان بود، افزود: برخی از جوانان می‌خواهند ازدواج کنند اما شغلی ندارند و در این زمینه هر چقدر کار شود کم است و مردم این دردها را به ما انتقال می‌دهند.

آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند زمینه ازدواج و کار جوانان را فراهم کنند که در این صورت اجرشان حساب ندارد و بسیار زیاد خواهد بود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان با بیان اینکه همه باید نسبت به تلاوت قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الامر(عج) اهتمام داشته باشند، گفت: همه مردم در شب نیمه شعبان با توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) برای رفع همه مشکلات مسلمانان دعا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      حاج اقا دبگه ار این حفا گذشته اگه مسولین میخاستن تا االان همه چی حل شده بود اکنا که مثل شما بزرگواران فکر نمی کنن تا اقا زاده شون هستن مگه به کسی هم فکر میکنن دیگه اون روزگاران رو باید به دست فراموشی سپرد!!!!!!

    • علیسان حسن زاده

      فرمایشات خوبه،کوگوش شنوا....

    • سعید

      حرص نخور حاجی شما،ب فکر هستند

    • بدون نام

      ای خدا اقای خراسانی به کی داری میگی کدوم مسئول کدوم اقا اینا فقط به فکر خودشونن اگه بودن که اینطوری نبودیم ما ۳۱ سالمه نمیتونم ازدواج بکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماخوبه ۳۱سالته پسرمن ۳۶سالشه هرچه پول هم داشتم دادش به دانشگاه ازاد نذاشت برای نان وتخم مرغ خریدن تافوق لیسانس سازه گرفت ورفت سربازی وبرگشت نه کارگیرش میادنه توان ازدواج داردگناه شما به گردن مقصرین ودزدان این مملکت بادشماهم خدایی دارید

    • جانباز دفاع مقدس

      هستن حاج آقا شما خودتان را ناراحت نکنید خیلی وقته که هستند

    • بدون نام

      شهرداری ها دارند تند تند اخراج می کنند اتوبوسرانی هم داره به جای شارژ ککنده ی من کارت ، دستگاه الکترونیکی می ذاره در حالی که بلیط فروشا اکثرشون معلولند ازن روسای بی رحم دارند این معدولان را با قساوت تمام ،از کار بیکار می کنندبلیط فروشی را آن روز دیدم درون دکه اش گریه می کرد ای یزید های روزگار ما ای بی رحم ها اشتغال ایجاد کنید.....در هر اتوبوط ، یک کنترلچز بذارید اکثر مردم کارت نمی زنند شرفه جویی در اینه که کنترلچی بذارن...‌‌

    • بدون نام

      جیب خودشان راچکارکنندازبس جیبشان سنگین شده نمیتونن قدم ازقدم بردارن برای کاری دیگر

    • بدون نام

      الحمدالله که علما و مراجع فقط حرف خوب میزنند و گذر میکنند این خودش نعمت بزرگی هست توی تاریخ ثبت میشه که علما گفتند و ....

    • بدون نام

      شما حاجی ناراحت نباشید ناراحتی مال ما است که تمام سرمایه خودرا خرج بچه ها کردیم ولی این همه پول رو حروم کردیم تو کشور ایران درس خوندن دیوانگی است عمر به هدر دادن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج