۷۰۹۰۲۴
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

علم‌الهدی: با کنسرت مبتذل، جوان شاد نمی‌شود

امام جمعه مشهد با بیان اینکه با کنسرت، موسیقی مبتذل و نابهنجار و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی‌شود، تاکید کرد: این یک آب‌نبات چوبی است که به جوان می‌دهند. شادی در زندگی کردن و اشتغال و درآمد است.

خبرگزاری ایلنا: امام جمعه مشهد با بیان اینکه با کنسرت، موسیقی مبتذل و نابهنجار و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی‌شود، تاکید کرد: این یک آب‌نبات چوبی است که به جوان می‌دهند. شادی در زندگی کردن و اشتغال و درآمد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید چه جوانی را تربیت کنند؟ جوان شهید حججی یا جوان عیاش و بی‌بند و بار؟، خاطرنشان کرد؟ ما در جنگ هستیم و دشمن در حال جنگ با ماست. مدافع سرسخت ما در عرصه نبرد جوان ماست و دشمن می‌خواهد جوان ما را بگیرد. دشمن دو نقشه برای گرفتن جوان ما و از دست رفتن جوان ما دارد؛ یک نسخه برای دختران و زنان جوان ما و یک نسحه برای پسران و مردان جوان ما.

علم‌الهدی با بیان اینکه نقشه دشمن برای دختران و زنان ما عفت‌زدایی و نسخه برای از دست رفتن پسران و مردان ما غیرت‌زدایی است، ابراز داشت: در این نقشه دشمن که با این دو چیز می‌خواهد جوان ما را نابود کند، مسئولان فرهنگی ما متولی چه هستند؟ چه باید بکنند؟

وی اضافه کرد: اینکه برخی از مسئولان مانند صداوسیما و برخی مانند وزارت ارشاد و برخی از هنرمندان و برخی از مسئولان شهری از شادی جوان می‌گویند و آن هم کنسرت مبتذل، نابهنجاری خیابانی و فسق و فجور باشد، آیا جوانی با الگوی حضرت علی اکبر شکل می‌گیرد؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با کنسرت، موسیقی مبتذل و نابهنجار و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی‌شود، بیان کرد: این یک آب‌نبات چوبی است که به جوان می‌دهند. شادی در زندگی کردن و اشتغال و درآمد است. یک نظرخواهی کنید. از هر جوانی، چه دیندار و چه بی‌دین بپرسید، اینکه دختر و پسر جوان به یکدیگر برسند و زندگی صمیمی داشته باشند، شادی‌شان بیشتر است یا آنکه به سامان نرسند ولی به کنسرت و بی‌بند و باری بروند.

علم‌الهدی با بیان اینکه ما هم طرفدار شادی جوان هستیم، یادآور شد: در بیکاری پای ترانه مبتذل قرار گرفتن و در بی‌همسری و نابسامانی در دل نابهنجاری خیابانی فرو رفتن شادی است یا آنکه شادی کار پیدا کردن و همسر انتخاب کردن و تشکیل زندگی است؟

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر شما متولی شادی جوانان هستید، شادی جوان را این گونه فراهم کنید. اینکه جوان شغل و پولی ندارد، هر چه کنسرت بگذارید، این آب نبات چوبی است.

علم‌الهدی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در تهران با موضوع لوازم آرایش تصریح کرد: نمایشگاه لوازم آرایش در تهران راه انداختند. در این نمایشگاه به غیر از چند غرفه کالای داخلی، چندین غرفه خارجی هم قرار داده شده است. اولا نمایشگاه لوازم آرایش چقدر در جامعه ضرورت دارد؟ به این کار نداریم، شما نمایشگاه لوازم آرایشی درست کردید و بعد تولیدکننده خارجی را آورده‌اید و در کنار تولیدکننده داخلی قرار دادید و کالای با کیفیت خارجی را آوردید تا کالای داخلی را سرکوب کنید. این کار درستی است؟ این دهن‌کجی به رهبری نیست؟ رهبری از تولید داخلی حرف می‌زنند شما نمایشگاه تشکیل می‌دهید تا کشور بازار کالای داخلی شود.

وی افزود: من نمی‌دانم فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی از این نمایشگاه خبر داد؟ جایگاه لوازم آرایشی، در اقتصاد مقاومتی کجا قرار دارد؟ دختر ۱۳، ۱۴ را آورده‌اند و او را با لوازم آرایشی آشنا کردند. این دختر چه جوانی در آینده خواهد بود؟ این نمایشگاه چه ضرورتی دارد؟ در این مملکت از نفوذ می‌گوییم، می‌گویند چه نفودی؟ این کار آقای وزیر و معاون او نیست. آنها متدین هستند اما مدیرکل یا مشاوران مدیران کل چطور؟ این کار نفوذی‌هاست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: وقتی امریکا و اروپا می‌خواهند سفره برجام را جمع کنند، تشکیل این جریان و نمایشگاه و کشور را به بازار کالای خارجی کردند، توجیه دارد؟ توجیه دینی که هیچ، آیا توجیه اقتصادی دارد؟ در این شرایط ستاد اقتصاد مقاومتی چه ضرورتی دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا آنکه شادی کار پیدا کردن و همسر انتخاب کردن و تشکیل زندگی است؟
      بی زحمت همین و که قبول دارید عمل بفرمایید.

    • بدون نام

      ايشون گفتن شادي در زندگي كردن درامد و اشتغال است خوب قبول اينها رو بهمون بديد .....!!!!!!!!!!!
      جوانان ايران اينها رو هم كه ندارند !!!

    • بدون نام

      خداوند ميفرمايد دواي هيچ دردي در حرام نيست

    • بدون نام

      چرا سانسور میکنی .کامنت منم بزار دیگه

    • بدون نام

      سانسور اینجا... سانسور اونجا... سانسور همه جا یاد زبل خان افتادم

    • محمد زمانی

      ما که از شادی ترکیدیم،یکم گریه کنیم شاید مشکلات حل بشه.

    • محمد زمانی

      شما هم کامنتها رو نزارین شاید به درد مدیر مسعول شرق دچار شوید ،خبرنگاری یعنی شهامت اگاه کردن مردم نه خود سانسوری.

    • بدون نام

      متاسفم برات سانسور چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج