جاباما
۷۰۹۲۵۴
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تیراندازی مجدد به پالایشگاه بهبهان

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

هدایت‌الله درخشنده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حوالی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه از سوی دو راکب یک موتورسیکلت پیگیری‌های انتظامی و قضایی برای شناسایی عاملین این تیراندازی آغاز شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته نیز افرادی ناشناس از روگذر شرقی محور اصلی بهبهان - رامهرمز اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین تیراندازی به سوی درب ساختمان اداری پالایشگاه کردند که خوشبختانه تلفاتی برجای نگذاشت.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس اضافه کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو حمله طی تحقیقات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان دو تیراندازی اخیر به این پالایشگاه، شب گذشته نیروهای انتظامی و امنیتی سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها را دستگیر کردند.

درخشنده با بیان اینکه "پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس یک ابرپروژه و سرمایه ملی است"، اظهار کرد: این پروژه در صورت تکمیل صددرصدی و تولید، روزانه ۲.۵ میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور خواهد داشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هههههههههههههههههه

    • بدون نام

      روزی 2/5 میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور یا جیب آقایون؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      مرگ بر منافق

    • منوچهر شمسی

      آقا دروغ هم یه حدی داره دو نیم میلیارد دولار یعنی سی و پنج میلیون بشکه نفت به به قیمت امروز آنهم روزانه .نه بابا یه کم کوتاه بیا یا تقویتی برو جمع و تفریق یاد بگیر

    • بدون نام

      حتمآ نیروی غیر بومی اوردن در زمینای این مردم بدبخت استخدام کردن

    • ح

      با این حساب سالانه حدود 1000 میلیارد دلار در امد دارد. نیاز ارزی مملکت رفع میشود. که قابل قبول نیست
      واین پروژه غیر کارشناسی و به درخواست نمایندگان بهبها ن در محل مذکور قرار گرفته است

    • بدون نام

      روزانه دو و نیم میلیارد دلار درامد دارد!!!!!!یعنی سالانه حدود هزار میلیارد دلار خخخخخ یعنی سالانه درامد کشورمون بیست برابر میشه...همینجور تو هوا ی چیزی مینویسینا.....برتزینها نظر منو چاپ کن منتظرم...

    • درود بر امریکا

      بیکاری،فقر ،نیروهای غیر بومی،باید این اتفاقا پیش بیاد

    • بدون نام

      من در سال 75اینجا خدمت میکردم و واقعا پروژه غولی است ،ولی سوال اصلی اینجاست که این شرکت همان زمان وقبل تر دارای سود اقتصادی بود ولی مردمان وروستاهای دور و بر این پالایشگاه که دویست متر هم فاصله ندارند در فقر مطلق زندگی میکردند،وحالا روزی 2/5میلیارد دلار بر تومان یک رقم نجومی بدست میآید که در طول یکماه میشه استان خوزستان را سوییس آسیا قرار بده و سوال اینجاست که آیا پروژه های دیگر در اغاجاری،گچساران،بندرعباس و......این پولهای هنگفت وباورنکردنی کجا می‌ره آیا سیرمونی ندارند وچاهشان بی ته است وچرا خوزستان جز مناطق محروم است وما چرا باید انتظار داشته باشیم آنها جز خاک ایران باشند وباید حق به آنها داد که از ایران جدا شوند وثروتشان دارد به یغما میرود وخود در فقر مطلق اکثرا امورات میگذرانند،

    • بدون نام

      بی عدالتی تا کی ؟؟؟

    • ر.ب(ح)

      اشد مجازات

    • بدون نام

      همش نیروی غیر بومی میگیرن مردمو کلافه کردن

    • غیرت

      حساب کن به هرنفرچندمیرسه!!!!!

    • غیرت

      حساب کن به هرنفرچندمیرسه!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج