۷۰۹۴۳۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: از بازی‌های اطراف پرسپولیس می‌ترسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که قاطعیت خوبی در قهرمانی داشتیم اما به نظر می‌رسد قاطعیت ما در قهرمانی پاسخگوی نیازهای برخی‌ها نبود و سعی می‌کردند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند اما خوشبختانه نتوانستند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شو د که در این زمینه تلاش‌های برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم بدون شک بیش از همه بوده است. این در حالی است که بنا به گفته بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی، این تیم فصل پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و بدون شک اگر تدبیر برانکو و مسئولان باشگاه نبود شاید سرخ‌ها دچار مشکلات زیادی می‌شدند.

بخش های از گفت و گو با «برانکو» را در زیر می‌خوانید:

* ما واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که قاطعیت خوبی در قهرمانی داشتیم اما به نظر می‌رسد قاطعیت ما در قهرمانی پاسخگوی نیازهای برخی‌ها نبود و طبعا در همین باره سعی می‌‌کردند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند اما خوشبختانه نتوانستند. به هر حال پرسپولیس هیچ وقت اینقدر مقتدر نبود و ما از نظر مالی و انضباطی مشکلی نداشتیم. این مساله طبعاً برای برخی‌ها خوشایند نبود و نمی‌خواستند که ما اینقدر قاطعیت داشته باشیم. به همین دلیل باید بگویم که این قهرمانی برای ما خیلی شیرین‌تر از همیشه است و برای همین خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که فصل آینده بتوانیم بهتر از این هم باشیم.

* ما دو بازی بسیار مهم داریم. این دو بازی برای ما بسیار مهم و سخت است اما ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از این پیش برویم و به همین دلیل باید در این دو بازی رفت و برگشت به برتری برسیم. اگر خدای نکرده ما در این دو بازی موفق نشویم هر کاری که از ابتدای فصل انجام دادیم به درد نمی‌خورد چرا که موفقیت‌ ما بستگی به این دو بازی دارد.

* من پیش از هر چیزی از گرشاسبی تشکر می‌کنم چرا که او به عنوان مدیر باشگاه زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و خودش حدود ۳-۲ بار به سوئیس سفر کرد تا مشکل پرسپولیس را رفع کند و این در حالی است که انجام چنین کاری در فوتبال متداول نیست که مدیر باشگاه شخصاً به سوئیس برود تا محرومیت تیم را لغو کند. با این همه ما خوش بین هستیم و خوش‌بینی‌مان را رها نمی‌کنیم اما همه چیز به رأی نهایی دادگاه سوئیس بستگی دارد.

* متاسف هستم که نتوانستیم دربی برگشت را ببریم. ما در بازی رفت استقلال را شکست دادیم اما در بازی برگشت نتوانستیم به پیروزی برسیم و این موضوع مرا ناراحت کرد.

* علی کریمی از بزرگان فوتبال ایران و از مفاخر پرسپولیس است که همیشه در قلب هواداران جا دارد. او فوتبالیستی اعجاز‌آور بود که در زمین معجزه می‌کرد و حداقل چیزی که لایق او است همین حمایت‌های پرشور و بی‌دریغ است. از اینکه مردم کریمی را تشویق می‌کردند احساس غرور کردم و لذت بردم که مردم چقدر او را دوست دارند چون او همواره رابطه خوبی با مردم دارد که این رابطه خوب باعث و بانی همین تشویق‌ها است.

* اگر با کرانچار در مورد سرمربی گری تیم ملی امید توافق شود این مساله یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود. او مربی قهرمان کرواسی است که با دو باشگاه در این کشور قهرمان لیگ شده است؛‌البته او در ایران هم با سپاهان قهرمان لیگ شده و به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی این تیم را به جام جهانی برده است. او همچنین موفق شده تیم ملی مونته‌نگرو را به مسابقات یورو ببرد و با دو تیم ملی به موفقیت رسیده است. آیا شما بهتر از او را سراغ دارید؟

* من از بازی‌های اطراف پرسپولیس می‌ترسم. اسمی از موضوعی نمی‌برم اما از این مساله هراس دارم و نمی‌دانم که باید چه کاری انجام دهم. آنها به ما لطمه‌هایی وارد کردند و تلاش می‌کردند که لطمه‌های بیشتری هم بزنند اما ما قوی‌تر بودیم و موفق شدیم آنها را شکست دهیم. مطمئنا باز هم تلاش می‌کنیم که بجنگیم تا به موفقیت برسیم.

* درباره مسلمان و مترجمم اظهار نظر نمی‌کنم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قهرمانی جعلی وکثیف ارزش نداره

      پاسخ ها

      • مسعود

        چیه مثل اینکه خیلی داری میسوزی از قهرمان شدن سرورتون

      • یک پرسپولیسی‌

        پماد سوختگی بدم خدمتتون

    • محمد

      کیسه جان ولی قهرمانیهای دو زاریه شما خیلی ارزشمتده!!! با وجود ناداوریهای فراوان به نفع تیم شیشتایی تون بازم عرضه تداشتین نایب قهرمان بشین. زیر سرورتون بهتون خوش بکذره!!! خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت جیز.... از جوابت حال کردم.

    • mehdi

      دوست عزیز اگه ناداوری علیهتون بود الان با اختلاف قهرمان میشدید؟؟

    • بدون نام

      چون استقلال زیر پرسپولیسه ارزش ندارد؟

    • میتی جون از جوادیه

      بدبخت از اطراف نترس از خود تیم بترس وببین چه زالو هایی پرورش دادی که به خونت تشنه اند

    • بدون نام

      ایول عشق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج