۷۰۹۴۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ویسی: برخی دوست داشتند ما سقوط کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مردم با باخت تیم ناراحت و با پیروزی خوشحال می‌شوند. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داد اما می‌دانم برخی دوست داشتند تیم بیفتد.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان با دریایی از مشکلات بی‌پایان و حواشی فراوان و مشکلات مالی که داشت توانست با کسب ۳۱ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار بگیرد و کار خود را در هفدهمین دوره لیگ برتر به پایان برساند.

عبدالله ویسی که در لیگ پانزدهم توانست این تیم را به مقام قهرمانی برساند امسال هم با وجود مشکلات فراوان کار بزرگی انجام داد و استقلال خوزستان را در لیگ حفظ کرد.

ویسی در پایان هفدهمین دوره لیگ برتر در مورد مشکلات استقلال خوزستان و اتفاقاتی که در لیگ پشت سر گذاشتند، صحبت‌های زیر را انجام داد.

* استقلال خوزستان در طول فصل با مشکلات زیادی روبرو بود اما پایان خوشی را در هفدهمین دوره لیگ برتر تجربه کرد.

ما خطر زیادی احساس می‌کردیم اما در ۶ هفته پایانی نتایج درخشانی گرفتیم. بازیکنان بی‌خیال مسائل باشگاه شدند و اگر در طول فصل مثل ۶ هفته پایانی بودیم می‌توانستیم حتی سهمیه بگیریم.

* با این وجود در طول فصل ازبی‌توجهی‌ها و مشکلات مالی خیلی رنج بردید.

وقتی می‌باختیم هیچ کسی به ما کار نداشت. شاید حتی وقتی برنده می‌شدیم برخی ناراحت می‌شدند. در همین چند روز کسی به ما بابت ماندن تبریک نگفت.امسال بدون دریافت یک درصد از قراردادم با تمام وجود کار کردم.

* چرا مالکان زمانی که تیم خریدار داشت اجازه واگذاری ندادند و حالا هم که خودشان مسئولیت را قبول کردند از لحاظ مالی پشتیبانی نمی‌کنند. دلیل این کار چیست؟

بحث من همین است. با من مشکل دارند با تیم چه کار دارند؟ باور کنید نتایج وعملکرد این تیم‌ها باعث خوشحالی مردم خوزستان می‌شود. مردم با باخت تیم ناراحت و با پیروزی خوشحال می‌شوند. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داد اما می‌دانم برخی دوست داشتند تیم بیفتد.

* موسی کولی‌باری بازیکنی است که شما به ایران آوردید و در مقطعی هم از او به خاطر عدم حضور در مسابقات به دلیل مشکلات مالی ناراحت شدید اما در چند هفته پایانی کولی‌بالی هم بدون توجه به مسائل مالی در بازی‌ها حاضر شد.

کولی‌بالی در هفته‌های پایانی خیلی به دردمان خورد. او بازیکن خارجی است و حق و حقوقش را می‌خواهد. در ۴ سالی که او در ایران حضور دارد و خودم او را آوردم همواره پولش را دریافت کرده و حق و حقوقش اینور و آنور نشده است اما او امسال اذیت شد و مشکلات باشگاه او را هم اذیت کرد. شاید کارش برای آمدن به مسابقات درست نبود اما اگر حرفه‌ای فکر کنیم بازیکن حق و حقوقش را می‌خواهد.

* گفته بودید بعد از اتمام مسابقات خیلی از مسائل را بیان می‌کنید و می‌گویید چه افرادی دوست نداشتند تیم موفق شود.

دیگر این مسئله برایم مهم نیست. مردم امروز خیلی خوشحالند و نمی‌خواهند در ذوق آنها بزنم و باعث ناراحتی‌شان شوم. هیچ چیز به اندازه خوشحالی مردم مهم نیست. باور کنید آنقدر که بعد از ماندن تیم به من پیام دادند بعد از قهرمانی تبریک نگفتند.

* سال قبل در سپاهان حضور داشتید و نامهربانی‌های زیادی به شما شد اما این تیم امسال نتایجی بسیار ضعیف‌ گرفت و در لیگ به رده 14 رسید.

من سپاهان را دوست داشتم که به این تیم رفتم . عده کمی بودند که این مشکلات را درست می‌کردند. با بزرگان و پیشکسوتان سپاهان هنوز هم ارتباط دارم. کارنامه کاری من مشخص است. ما در سپاهان جوانان و بازیکنان جویای نام را آوردیم و هزینه کمی انجام دادیم و به دنبال آینده سازی بودیم. من به یک عده باج ندادم و چند نفری بودند که قصد داشتند من را خراب کنند و روی سکوها خراب‌کاری می‌کردند. زمانی که تیم را تحویل گرفتم سپاهان دوازدهم بود و در شرایطی رفتم که تیم در رده پنجم و ششم قرار داشت. امروز هم بعد از رفتن من سپاهان رده چهاردهم جدول است و جایگاهی بسیار پایین‌تر نسبت به زمان حضورم دارند. اگر تیم قهرمان را تحویل می‌گرفتم و پنجم و ششم می‌کردم انتقادات درست بود اما تیمی که من گرفتم دوازدهم بود. شما ببینید بازیکنانی مثل میرزایی، دهقان، علیمحمدی و محمدی را من به سپاهان آوردم و الان در این تیم به طور ثابت بازی می‌کنم. تیمی که مادر حال آماده کردن آن بودیم میتوانست ۱۰ سال آینده این تیم را تامین کند. چون به ۴-۵ باج ندادم آنها روی سکو آدم داشتند و علیه من شعار دادند. من که وجودم از سپاهان بود دیدید با چه برخوردی روبرو شدم. سپاهان امسال لبه پرتگاه قرار گرفت. خدایی هست و دیدید بعد از من چه اتفاقاتی افتاد. قبل از من که آمدند و بعد از من که رفتم وضعیت سپاهان چطور بود؟ باز هم می‌گویم با سپاهانی‌های اصلی در تماس هستم و همه نگران شرایط این تیم هستند اما فعلا کاری نمی‌توان انجام داد.

* و صحبت پایانی.

سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ولی پایانش برای ما خوش بود. خیلی‌ها می‌خواستند زمین بخوریم ولی این اتفاق نیفتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج