۷۰۹۴۶۶
۴۹ نظر
۵۳۸۴
۴۹ نظر
۵۳۸۴
پ

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون

شاهزاده لویی آرتور چارلز نام سومین فرزند این خانواده سلطنتی ست که پس از جورج برادر چهار ساله و شارلوت خواهر دو ساله اش به دنیا آمد. اگر دوست دارید در مورد شاهزاده لویی و دیگر اطلاعات مربوط به تولد او بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شکی نیست که خانواده سلطنتی انگلیس در چند سال اخیر جزو پربحث ترین اخبار روزنامه و مجلات بوده اند. در روز ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ باردای سوم شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون بار دیگر جنجال آفرید. شاهزاده لویی آرتور چارلز نام سومین فرزند این خانواده سلطنتی ست که پس از جورج برادر چهار ساله و شارلوت خواهر دو ساله اش به دنیا آمد. او پس از چارلز، ولیعهد بریتانیا، شاهزاده ویلیام، پدرش و برادر و خواهرش پنجمین فرد در صف جانشینی ملکه بریتانیا است.

اگر دوست دارید در مورد شاهزاده لویی و دیگر اطلاعات مربوط به تولد او بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. نام شاهزاده لویی 4 روز پس از تولدش اعلام شد!

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
نام شاهزاده جرج و پرنسس شارلوت ۲ روز بعد از تولدشان اعلام شد اما خبر تولد شاهزاده لویی با تاخیر بیشتری، یعنی درست ۴ روز پس از تولدش، منتشر شد. یکی از دلایل او عدم حضور شاهزاده چارلز در انگلستان بود. او به مناسبت روز آنزاک(ارتش مشترک استرالیا و زلاندنو) به فرانسه رفته بود و تا بازگشت اش چند روزی طول کشید. در واقع او آخرین فردی بود که سومین نوه اش را ملاقات کرد، از این رو شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون نیز مجبور بودند تا آن زمان از اعلام نام فرزندشان خودداری کنند.

2. کیت هنگام خروج از بیمارستان پیراهنی قرمز رنگ به تن داشت

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
برای کیت میدلتون که همیشه به دلیل سلیقه خوب اش در دنیای مد مورد تحسین قرار گرفته و نام او در لیست خوش پوشان قرار دارد، پوشیدن لباسی که هنگام خروج از بیمارستان به تن می کند نیز اهمیت زیادی دارد. او لباسی کلاسیک به رنگ قرمز که یقه توری سفیدی داشت به تن کرده بود. در سال ۱۹۸۴، زمانی که شاهزاده هری به دنیا آمد، ملکه دایانا نیز پیراهنی به رنگ قرمز با یقه سفید توری به تن داشت. البته مدل پیراهن ملکه دایانا از مدل پیراهن های دهه ۸۰ الهام گرفته بود در حالی که پیراهن کیت میدلتون مدلی مدرن تر داشت.

3. شاهزاده لویی بیش از یک اسم دارد

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
طبیعی است که فرزندان خانواده سلطنتی بیش از یک نام داشته باشند. در واقع آنها هر کدام ۳ نام دارند که ما تنها از یکی یا شاید دو تا از نام های آنها باخبر می شویم. به عنوان مثال نام سومین فرزند شاهزاده جرج، لویی آرتِر چارلز است، اما نام رسمی او شاهزاده لویی کمبریج می باشد. در واقع نام کودکان سلطنتی از نام اعضای خانواده سلطنتی گرفته می شود که هر کدام معانی خاصی دارند.

لویی نام دوم شاهزاده جرج، برادر بزرگ تر شاهزاده لویی، است. در حقیقت داشتن نام دوم مشترک در میان خواهر و برادران سلطنتی، از مرسومات است. به عنوان مثال نام کامل شاهزاده ویلیام، ویلیام آرتور فیلیپ لوئی می باشد. اگر چه لویی نامی فرانسوی است نه انگلیسی، اما معنی خاصی برای اعضای خانواده سلطنتی دارد که از شاهزاده چارلز به ارث رسیده است. نام کامل شاهزاده چارلز، چارلز فیلیپ آرتور جرج می باشد.آرتور نامی محبوب در میان کودکان خانواده های سلطنتی است، بنابراین حدس این که سومین فرزند این خانواده به این نام باشد، محال نبود.

4. طرفداران خانوده سلطنتی به پیشواز تولد شاهزاده رفتند

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
در روز ۲۳ آوریل، زمانی که کیت میدلتون سومین فرزند خود را به دنیا آورد، کل مردم انگلستان در تب و تاب بودند، به طوری که برخی از هواداران پرو پا قرض آنها از هفته ها قبل در مقابل در بیمارستان کمپ زدند تا یکی از مهمترین روزهای سال را از دست ندهند و شادی خود را با این خانواده جشن بگیرند. آنها با لباس هایی از پرچم انگلیس به تن و عروسک های تاج داری به دست بی صبرانه انتظار کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام و نوزادشان را می کشیدند. هیایو در میان جمعیتی که در مقابل بیمارستان حلقه زده بود، زمانی که شاهزاده جرج و شاهدخت شارلوت برای دیدار برادرشان راهی بیمارستان شدند، بیشتر شد.

5. جارچی شهر، خبر تولد شاهزاده لویی را اعلام کرد

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
اعلام کردن خبر تولد شاهزاده لویی به عهده جارچی شهر بود. تونی اپلتون که به جارچی رسمی شهر شهرت دارد، مسئولیت این کار را به عهده گرفت. جالب اینجاست که او هیچ وابستگی به خانواده سلطنتی با کاخ کنزینگتون ندارد. جارچی ۸۱ ساله، در مقابل بیمارستان سانت ماری این خبر را منتشر کرد. او ابتدا زنگی را ۳ بار به صدا در آورد و پس از ساکت کردن مردم با صدای بلند فریاد زد: «کاخ باکینگهام با افتخار خبر تولد سومین فرزند خانواده سلطنتی را اعلام می کند. خدا حافظ شاهزاده باشد.»

رسم انتشار مهمترین اخبار شهر توسط جارچی، به قرون وسطا باز می گردد. تونی اپلتون نیز یک وب سایت رسمی دارد که از طریق آن، او را برای مراسم مهمی چون عروسی، افتتاحیه و... دعوت می کنند.شاهزاده لویی نام خانوادگی ندارندیکی دیگر از خصوصیات منحصر بفرد خانواده سلطنتی، نداشتن نام خانوادگی است. همانطور که گفتیم هر کدام از فرزندان خانواده سطلنتی حدود ۳ تا ۴ اسم دارند که با همان ها خوانده شده و به شهرت می رسند، از این رو دیگر احتیاجی به نام خانوادگی برای آنها نیست. در مواقعی که شاهزاده لویی باید با نام خانوادگی اش خوانده شوند، به عنوان مثال زمانی که می خواهند به ارتش بپیوندند، به دلخواه خودش یکی از نام هایش را به عنوان نام خانوادگی انتخاب می کند.

6. او در خط پنجم سلطنت قرار دارد

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
او در خط جانشینی تاج و تخت بریتانیا پس از پدربزرگش چارلز، شاهزاده ولز، شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، شاهزاده جرج کمبریج و شاهدخت شارلوت کمبریج پنجم است. در سال ۲۰۱۳، قانون در مورد این که چه کسی در جانشینی تاج و تخت بریتانیا در اولویت قرار دارد، تغییر کرد. در قدیم رسم بود که پسرها نسبت به دخترها در اولویت قرار داشتند. به عنوان مثال ابتدا شاهزاده چارلز پس از شاهزاده الیزابت در اولویت قرار دارد، پس از آن شاهزاده ویلیام و پسرش، سپس شاهزاده جرج، پس از آن هم شاهدخت شارلوت و ... اما این روش اختلالاتی را در روند سلطنتی بوجود آورد.

بر اساس قانون جدید، وارثان مذکر برای نشستن بر تخت سلطنت بر خواهران بزرگتر از خود ارجحیت ندارند. در نتیجه شاهزاده ویلیام دومین نفر در صف وارثان پادشاهی انگلیس است و پس از وی به ترتیب پسرش(جرج) و دخترش(شارلوت) و لویی در خط پنجم در انتظار تاج و تخت هستند. احتمالا شاهزاده هری از این که برادرزاده هایش نسبت به او در اولویت اند، حس خوبی ندارد اما شانس با اوست زیرا قدرت بیشتر، مسئولیت بیشتری را به همراه دارد. علاوه بر آن، فشار کمتری نسبت به دیگران برای دنبال کردن قوانین سلطنتی روی او خواهد بود.

7. خبر رسمی تولد شاهزاده در بیرون از کاخ به نمایش در آمد

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
خبر رسمی تولد شاهزاده لویی در بیرون از کاخ باکینگهام به نمایش در آمد تا همه جهان آن را ببینند. اگر چه خبر تولد بسیاری از فرزندان ستاره ها از طریق شبکه های اجتماعی منتشر می شود اما خانواده سلطنتی هنوز هم به رسوم خود پایبندند.

8. ملکه الیزابت اولین نفری ست که از تولد شاهزاده مطلع می شود

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
این یک رسم است که خبر تولد شاهزاده باید قبل از هر فرد دیگری به گوش پادشاه برسد. تولد سومین فرزند کیت میدلتون و شاهزاد ویلیام نیز اول از همه به گوش ملکه رسید، سپس توسط جارچی پخش شد. این کار در گذشته، به دلیل عدم وجود راههای ارتباطی چون تلفن یا اینترنت، سخت بود اما حال راحت تر شده است. در روز زایمان دوشس کمبریج نیز پس از تلفن به ملکه الیزابت بود که کل شهر در شادی غرق شد.

9. ملکه الیزابت در زمان زایمان کیت، در حال اسب سواری بود

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
ملکه الیزابت، حتی در سن ۹۲ سالگی هم دست از علاقمندی هایش نمی کشد. صبح روز تولد شاهزاده لویی، زمانی که کل شهر در تب و تاب بودند، ملکه برای اسب سواری به بیرون از شهر رفت. البته نمی توان قضاوت کرد که او استرس و هیجان تولد نوه اش را نداشت اما سعی کرد که زمان انتظارش را به آن شکل بگذراند. ملکه به محض شنیدن خبر، در توییترش پستی را به انتشار گذاشت. او از سن ۴ سالگی، زمانی که اولین اسب اش را هدیه گرفت، به اسب سواری روی آورد و هنوز هم که هنوز در زمان های بیکاری به سراغ این ورزش می رود.

10. شاهزاده لویی یک وب سایت رسمی دارد

این شما و این هم حقایقی از فرزند سوم کیت میدلتون
اگر چه عضو شدن اعضای خانواده سلطنتی در شبکه های اجتماعی ممنوع است اما برای کودک سلطنتی چون شاهزاده لویی، حتی قبل از تولدش، وب سایتی طراحی شد که اطلاعات دقیقا بارداری کیت میدلتون را در آن با مردم به اشتراک می گذاشت. اطلاعات این سایت تولد یکی از اعضای کاخ که اکانت توییتر را نیز آپدیت می کند، به روز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاهزاده لویی وب سایت رسمی دارد ایششششش این همه خبر از اینا واسه چی میذارین برترین ها؟ قبلا ی خبر گذاشتین نظر ملتو دیدین

      پاسخ ها

      • مریم ارجانی

        موافقم

    • ریحانه

      ما که پادشاه نداریم این طور چیزا رو درک نمی کنیم

    • بدون نام

      با تشکر از این همه اطلاعات دقیق و مفید خواهشمندم هر چه سریع تر مطالب دیگری از جزئیات زندگی این خانواده در فاصله های زمانی کوتاهتر برای ما قرار دهید تا بتوانیم سرلوحه زندگی خود قرار دهیم باشد که رستگار شویم

    • بدون نام

      تا قبل از اینکه کیت بزاد هی ازش خبر میزاشتید اما بعد از به دنیا اومدن فرزندش تا به امروز هیچ خبری ندادید .البته یه عکس در شبکه های اجتماعی هفته پیش خانوم فانی نام گذاشت فقط همین.

    • بدون نام

      من که واقعا ممنونم از اخباری که در این رابطه میزارین چون دوست دارم اخبار مربوط به این خانواده رو دنبال کنم. هیچ ربطی هم به این نداره که یه سری دوستان می گن حالا این همه بدبختی داریم این اخبار به چه دردمون می خوره؟ بله درسته که این همه بدبختی داریم ولی این دو تا موضوع چه ربطی بهم دارن به هر حال آدم بدبختم می تونه پیگیر علاقمندی هاش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برات با اين علاقه مندي هاي مزخرفت

      • بدون نام

        برا خانواده ات متاسف باش با این بچه تربیت کردنشون. به تو چه ربطی داره آخه کی چی دوست داره بی ادب

      • بدون نام

        کسی به علاقمندی های شما توهین کرد که به خودت اجازه میدی با علاقه دیگران توهین کنی؟!

    • کاربر

      با پول ملتشون دارن زندگی شاهانه میکنن، تازه پز هم میدن که ال و بل ....
      واقعا متعجب میشه ادم تو این قرن هنوز نظام پادشاهی اینا برقراره! چقدر عقب مونده!
      البته من مستندای زیادی هم دیدم که ملتشون از اینکه باید هرسال به ملکه مالیات بدن که اون صرف زندگی شخصیش بکنه خیلی ناراحتن، خانواده سلطنتی فقط با تبلیغات خودشو توجیه میکنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با پول ملتهايي مثل ايران به اينجا رسيدند اونوقت اين رسانه ي خودفروخته هم هي حلو حلواشون مي كنه

      • بدون نام

        اونا نظام پادشاهیشون فرق داره ؛از اونا نیست که شما فکر میکنی! حتی ژاپن هم پادشاه داره. این نوع پادشاهی در واقع پاسداشت فرهنگ و سنتهای این کشورهاست و پادشاهاشون قدرت و دخالتی در سیاست و تصمیم گیری برای مردم ندارن!تصمیم گیری ها از طریق دموکراسی انجام میشن و پادشاه و ملکه فقط نمادین هستن و قدرتی برای ظلم و جور ندارن. مردم این کشورها هم که در رفاه زندگی میکنن و از سیستم حکومتیشون راضین؛ بنابراین بیشتر مردم دوستشون دارن و باهاشون همراهن. احتمالا اون مستندی که شما دیدی از مستندای توهمی ایرانی بوده عزیز:-)

      • بدون نام

        سلام چ خوب بود از کسانی ک اونجا دارن زندگی میکنن در مورد سطح رفاه و ارزشی ک دولت اونجا براشون قائله ،اطلاعات می گرفتیدملتشون اگه مالیات هم میدن حداقل توی مملکت خودشون خرج میشه ن مثله ما ک داریم خرابه های کشورهای دیگه رو آبادمی کنیم

    • بهار

      برام خیلی جالبه خانواده سلطنتی با پول زوری که از مردمش میگیره زندگی سلطنتی میکنه، بعد تازه کلی هم کلاس میذاره که چه تفریحاتی میکنن و چی میپوشن و چی میخورن و چنتا بچه میزانو ....
      اینا دیگه کین؟! بدبختا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اصلا اطلاعی از نظامهای سیاسی موجود در غرب نداری دوست عزیزم.فقط یه چیزی شنیدی؛میشنوید پادشاه یاد پادشاهای قدیم و جور و ظلم می افتی! تمام کشورای پیشرفته و سالم اروپایی رو نگاه کنید میبینید پادشاه و ملکه دارن. ولی به صورت نمادین! اینها دخالتی در سیاست و اداره کشورشون ندارن . و ساختار سیاسی کشوراشون کاملا دموکراسیه؛پادشاه در عمل قدرتی نداره . و مردم به دید اتحاد و نماد سنتهای کشور بهشون نگاه میکنن و اکثرن دوستشون دارن.چون در عمل میبینن جامعشون سالم و موفقه.



        برخلاف فکر شما مردم مالیات قابل توجه و زوری هم بهشون نمیدن؛ مثلا آمریکا که پادشاه نداره مردم همونقدری مالیات میدن که تو مردم تو اروپا مالیات میدن. شما با دید جهان سوم نگاه میکنید و شناختی ندارید از ساختار سیاسی اون کشورها:)

      • بدون نام

        بسیار عالی گفتید

    • بدون نام

      چه شوی مضحکی اجرا میکنن این خاندان سلطنتی انگلیس, هر سال این خانم کیت میدلتون مصنوعی با کلی هیاهو و تبلیغات و لوس بازی یه فرزند به این خاندان هدیه میده و اونها هم با فروش سلاح و حمایت های مبتنی بر اهداف امپریالیستی شون صدها کودک مظلوم رو از موهبت آرامش و خانواده و حتی حیات محروم میکنن. چقدر دموکراسی غربی پوچ و توخالیه و چقدر ظواهر قدرت تفکر مردم رو ازشون گرفتن, بخصوص تو کشورهای عقب مونده که به جای سطح علمی غربیها فقط محو زرق و برقهای تبلیغاتی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترين هاي احمق هم همه ش داره در مورد اينا تبليغ مي كنه

      • بدون نام

        احسنت به شما تحسینتون میکنم بابت ادبیات عالی و مفهوم عالی که فرمودین

      • بدون نام

        آره، اونا که مثل ما نیستند که توی آرامش و آسایش و رفاه اقتصادی و اجتماعی و آزادی قابل وصف زندگی کنند. بدبختند!!!! واقعا

    • آیان

      خب به ما چه

    • بدون نام

      شاهزاده های ما هم تو انگلیس به دنیا میان..انگلیس مهد تولد شاهزاده هست اصلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا عالی گفتی
        لایک

    • بدون نام

      ۱۵.۰۳ خخخخخ

    • داریوش

      این که ایتقد پول داره چرا مو نیمکاره واسه خودش

      مردتیکه کچل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردتیکه یعنی چه
        مث ما ایرانیاً...

    • بدون نام

      من انقدری که از خانواده سلطنتی اطلاعات بسیار مفید و عاااالی!!!!!! صدقه سریه برترین ها، دارم از خانواده خودم ندارم!!!
      فقط قیافه جارچی:) انگار فشار زایمان رو اونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ وایی نیم ساعته دارم میخندم، بیگ لایک عالئییئی

    • بدون نام

      چه مطالب مفیدی برترین ها!!!
      گفتم الان یه نویسنده ای پیدا شده داشتن سه فرزند در خانواده سلطنتی را که با افتخار هم اعلام می کنن،با عقاید سلبریتی های ایرانی که سگ و گربه جای بچه را براشون گرفته مقایسه کنه.
      خب که چی نوه یا نتیجه یه استعمارگر پیر چند تا اسم داره یا مادرش وقتی آنده بیرون چه رنگی پوشیده؟! گرچه شما تقصیر نداری برترینهای عزیز، سلیقه مردم عوض شده و افت کرده

    • بدون نام

      وااااااااااای نگران شده بودم که چند روز بود که از این خانواده خبر نگذاشته بودید!

    • بدون نام

      ملكه روسري سرش كرده:))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم داشتم به این فکر میکردم.:) ؛)

      • بدون نام

        به اسلام روی آورده

    • بدون نام

      من بايد اين گزارشهاي دايمي شما رو به سامانه ي فيلترينگ گزارش بدم ببينم هدفتون چيه

    • شیمامـ

      تا یهـ ماهش نشد حقایقشـ کشفـ شد
      عجب

    • شیما

      فقط دومینـ حقیقتـ :))))))

    • بدون نام

      خانواده شون عالیه❤️

    • بدون نام

      حالم دیگه ازین خانواده به هم میخوره انقد دربارشون مقاله میذاری سوژه هاتون ته کشیده؟یا اجازه نمیدن خیلی سوژه های داغترو دربارش خبر منتشر کنید؟گور بابای اینا کشور خودمونو بچسب چه خبره

    • بدون نام

      خوانندگان محترم اين متن توجه داشته داشته باشند كه درسته كه در انگلستان حكومت سلطنتى وجود داره ولى بهترين امكانات رفاهى و اجتماعى رو در اختيار مردمشون قرار ميدن و براى مردم و زندگيشون احترام قائلند براى همينه كه هنوز پابرجا هستند.مثل خيلى ها تنها ادعا ندارن.

    • بدون نام

      برترین ها خدایی کلید کردی به این خانواده .......
      آخه چرا انقد واست جذابه ؟ یا مثلا میخوای مردم پس از خوندن چی عایدشون بشه؟ واقعا آدم میمونه تو این خبر گذاشتن های بی فایده که هیچ سوذی واسه ملتمون نداره

    • بهار

      کلا ژنهای برتر تو انگلیس زندگی میکنن

    • بدون نام

      پست فطرت ها خودشون تو شبکه های وابسطه به خودشون داشتن سگ و حیوانات را تبلیغ میکنن. آن وقت خود حرام لقمه شون تند تند بجه دار میشن.مرگ خوبه اما برا همسایه

    • مریم

      با اینکه نظام سلطنتی انگلیس نمادین و دخالت سیاسی ندارد , اما واقعا قابل درک نیست چطور مردم اش قبول می کنند با پول مالیات اونها , خانواده سلطنتی زندگی شاهانه داشته باشند

    • بدون نام

      از سیاست که بیرون بیاییم ،کیت خیلی زیباست ،چه لبخندی!!!!

    • غلامعلی

      زیاد به پروپاچه هم نپیچید !!!! توجه !!!! توجه !!!!!!
      ای ناآگاهان بدانید که همین آقایون جانماز آبکشی که ما را از تمام لذتهای مفید دنیوی منع میکنند بچه های خودشون برای زایمان به لندن و سایر نقاط خوب دنیا می روند !!!!!
      آقای حدادعادل نوه های شما محل تولدشون کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بخدا اگر جواب داد من اسمم را عوض می کنم !!!!!!

      پاسخ ها

      • سنبل

        من ک فکر نکمبکنم بچه های حدادعادل خارج باشن:/
        حدادعادل کسیه که واسه حفظ فرهنگ و زبان کشورمون از صبح تا شب تو کتاب های لغت سرک میکشه:/ من ک فکر نکنم با این مشغله کاری فوق العاده عظیمششش اصلا بچه ای داشته باشه:/

    • سنبل

      منظوری ندارم ولی به نظرم اصلا زن جذابی نیست.

    • مریم

      اینا هی زود بچه دار میشن به خاطر تخت پادشاهیه
      شما ظاهر زندگیشونو نبینین اینقدر زندگی سلطنتی پردردسریه !!!!!!!!

    • شایان

      شما که میگید کیت زیباست عکسای قبل از عروسیشو ببینید هرکسی قبل از رسیدن به شهرت قیافه چندان جالبی نداشته
      قیافه و سنش هم بزرگتر از شوهرش ویلیام به نظر میرسه
      با نظر علی موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج