۷۰۹۶۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

در صورت صادر نشدن پروانه «پسر‌ها گریه نمی‌کنند»

پوران درخشنده «بیوه» را می‌سازد

فیلم سینمایی «بیوه» با پایان مراحل نگارش فیلمنامه برای دریافت پروانه بزودی به شورای پروانه ساخت تحویل داده خواهد شد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «بیوه» با پایان مراحل نگارش فیلمنامه برای دریافت پروانه بزودی به شورای پروانه ساخت تحویل داده خواهد شد.

پوران درخشنده درباره جدیدترین فعالیت های خود به بانی فیلم گفت: «به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «بیوه» را به پایان رسانده ام و بزودی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد. همچنان اولویتم برای امسال ساخت «پسرها گریه نمی کنند» است و در صورتی که موفق به دریافت پروانه ساخت این فیلم نشوم، فیلمنامه «بیوه» را به شورا ارائه می دهم».

وی افزود: ««بیوه» همانطور که از اسمش مشخص است به زنان بی سرپرست، مشکلاتی که این قشر با آن دست و پنجه نرم می کنند و جایگاه فعلی آنان در جامعه و خانواده می پردازد. فیلمنامه این فیلم پس از تحقیقات مفصل به نگارش درآمده و هم اکنون نسخه نهایی آن پس از چند بار بازنویسی آماده شده است».

کارگردان «شمعی در باد» در ادامه به فضای زنانه فیلمنامه جدید خود اشاره کرد و افزود: «بیوه» فضایی کاملاً زنانه دارد. همیشه پرداختن به این قشر از زنان جامعه جزو اولویت هایم بوده است. در مورد لوکیشن های فیلم نیز باید بگویم که با توجه به نیاز فیلمنامه، فیلمبرداری این فیلم در مناطق مختلف تهران انجام خواهد شد».

درخشنده درباره آخرین وضعیت فیلمنامه «پسرها گریه نمی کنند» نیز گفت: «همچنان پاسخ روشنی از اعضای پروانه ساخت دریافت نکرده ام. واقعاً نمی دانم چرا نباید یک کارگردان در آثارش به معضلات و دغدغه های جامعه اش بپردازد. مسئله ای که در همه جای دنیا یک امر طبیعی محسوب می شود و کارگردانان بسیاری واقعیات جامعه شان را به تصویر می کشند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند».

این کارگردان در پایان گفت: «به جز فیلمنامه های «پسرها گریه نمی کنند» و «بیوه»، نگارش فیلمنامه دیگری را نیز به پایان رسانده ام که به موضوع مهاجرت می پردازد. این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به زندگی انسان هایی می پردازد که خواسته یا ناخواسته تصمیم به مهاجرت می گیرند. در واقع فیلم به مثبت و یا منفی بودن مهاجرت نمی پردازد و تنها به واکاوی این مقوله تمرکز دارد. مسئله ای که طی چند سال اخیر براساس آمارهای رسمی افزایش بی رویه ای داشته و بسیاری از انسان ها با مهاجرت به یک سرزمین دیگر با بحران های مختلفی در زندگی شان روبرو می شوند».

آخرین ساخته سینمایی درخشنده فیلم «زیر سقف دودی» است که اواخر بهار سال گذشته با بازی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد و با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد.

درخشنده در کارنامه خود کارگردانی فیلم های سینمایی شاخصی چون «هیس! دخترها فریاد نمی زنند»، «خواب های دنباله دار»، «بچه های ابدی»، «عبور از غبار» و «پرنده کوچک خوشبختی» را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      ببخشید من نظری دارم که امیدوارم سانسور نشود
      ایشان، خانم پوران درخشنده، یه مشت مثلاً فیلم میسازه یه مشت هم شعار و چرت و پرت تو فیلماش میزاره میگه بهش فیلم
      خانم عزیز آخه مردم مگه احمقند که این اراجیف شمارو ببینند
      یه مشت هم تیتیش مامانی میزاره توی مثلاً فیلماش
      بابا مردم چشماتونو باز باز کنید برای دیدن هر مثلاً فیلمی پولتونو خرج نکنید

    • بدون نام

      درموردمشکلات اجتماعی زیادبزرگ ازبیکاری وفقرفیلم بسازین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج