۷۰۹۶۳۳
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

رای الیوم: ایران، خواب و خوراک را از نتانیاهو گرفت

یک رسانه عرب زبان به نقل از محافل رژیم صهیونیستی با اشاره به اوضاع آشفته روانی نتانیاهو و هراس وی از ایران از احتمال دست زدن وی به ماجراجویی علیه ایران با هدف رسیدن به اهداف خاص پرده برداشت.

خبرگزاری مهر: یک رسانه عرب زبان به نقل از محافل رژیم صهیونیستی با اشاره به اوضاع آشفته روانی نتانیاهو و هراس وی از ایران از احتمال دست زدن وی به ماجراجویی علیه ایران با هدف رسیدن به اهداف خاص پرده برداشت.

روزنامه رای الیوم با اشاره به اینکه بنیامین نتانیاهو به دنبال جنگ افروزی جدید است؛ می نویسد: محافل رژیم صهیونیستی متفق القول هستند که نتانیاهو برای حفط سمت و منصب خود حاضر است دست به هر اقدامی بزند. وی قصد دارد که بحران های داخلی این رژیم را به خارج صادر کند و نگاهها را از فساد، کلاهبرداری و رشوه گیری اش به سمت و سوی دیگر معطوف کند.

این رسانه آورده است: تاریخ رژیم صهیونیستی سرشاز از اقدامات جنگ طلبانه ضد امت عربی و ملت فلسطین است و این موضوع جدیدی از این رژیم نیست. محافل رژیم صهیونیستی می گویند که برای کسی عجیب نیست که نتانیاهو با حمایت وزیر افراطی خود به ماجراجویی جدید و خطرناک نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به شکل مستقیم یا غیرمستقیم از طریق هدف قرار دادن نیروهای ایرانی در سوریه دست بزند.

رای الیوم به تلاش قبلی نتانیاهو برای هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران و اینکه دایره جاسوسی نظامی و موساد و شاباک مانع از این ماجراجویی شدند و درباره تبعات آن بر این رژیم هشدار داده بودند اشاره کرده و می نویسد: بن کاسبیت تحلیلگر اسرائیلی و رسوا کننده نتانیاهو که تحلیل ها و گزارش هایش مبتنی بر منابع عالی رتبه تل آویو است؛ در تحلیلی در روزنامه معاریو به نقل از منابع آگاه در اتاق های بسته به تغییر رفتار نتانیاهو و عدم تعادل وی و اینکه تصمیم به عدم اجازه دادن به تقویت نظامی ایران در سوریه گرفته، اشاره و اعلام کرد که وی برای رسیدن به هدفش حاضر به رویارویی با روسیه است و اصرار دارد که اگر حتی اقدام علیه ایران به پایان دوران سیاسی اش منجر شود اما اینکار انجام دهد.

این روزنامه به نقل از تحلیلگر صهیونیست می افزاید که علت تغییر رفتار نتانیاهو به ۲ علت است؛ نخست، موضوعات داخلی؛ به ویژه که انتخابات پارلمانی نزدیک است و با حمله به ایران وی شانس خود را برای پیروزی مجدد و تصاحب پست نخست وزیری افزایش می دهد و دوم اینکه نتانیاهو سعی دارد که نام خود را در تاریخ این رژیم وارد کند به ویژه که وی صلحی به دست نیاورده و در جنگی پیروز نشده است از این رو گذاشتن همه تخم مرغ هایش در سبد ایران به وی فرصت تثبیت نامش در تاریخ این رژیم را می دهد. وی نیاز به پیروزی به هر قیمتی دارد.

رای الیوم با اشاره به اینکه موضوع ایران خواب و خوراک را از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گرفته است، می نویسد: تحلیلگران اسرائیلی بر این باورند که نتانیاهو از پریشانی و مشکل روحی و روانی درباره ایران رنج می برد و موضوع ایران تمام فکر و ذهنش را مشغول کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید یه رژیم صهیونیستی حمله کنیم

    • بدون نام

      اصلا اسرائیل مگه مثل کشورهای معمولیه که برای پرت کردن حواس از بحرانهای داخلی با خارج بجنگه ؟ این کشور همین الان سیبل عده زیادی در خاورمیانه ست! بشین سر جات نتان!

    • بدون نام

      این رای الیوم همون کیهانه

    • بدون نام

      هنوز زوده ..
      پریشانی نزدیکه

    • چهار شنبه

      از پریشان حالی و آشفتگی آن ملعون پیدا ست که قبل از انتقام ایران. دق مرگ خواهد شد.

    • سعید

      ی حرفی هست ک میگه هرکاری ک میکنی فکر بعدشم بکن اسرائیل کشت چندتا ایرانی رو حالام باید فکر اینجاشو بکنه ک انتقام بد چیزیه چ شخصی چ کشوری

    • محمد شریعتمداری

      لعنت به صهیونیست و آل سعود

    • سینا

      همین روزا یگ صبح خوب وقتی این سگ آمریکایی کودک کش از خواب بیدار میشه شکه خواهد
      شد.چرا که تعداد زیادیشون توسط انتقام سخت ایران به درک واصل خواهند شد انشالله.

    • بدون نام

      البته امیدوارم که اینطور باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج